Werk & Studie alle pijlers

Salarisverhoging: hoe aanpakken

04-02-2018 19:19 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de mensen die wel nuttig advies hebben gegeven :)
anoniem_363935 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 20:08
94.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elders solliciteren. Uit je beschrijving lijkt ne duidelijk dat jij geen salarisverhoging van 30% uitonderhandeld gaat krijgen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ik denk dat je er weinig kans maakt op zo'n grote verhoging. Ik denk niet dat je baas je serieus gaat nemen. Baanhoppen is de snelste weg naar meer salaris. Ik denk dat je al veel eerder een andere baan had moeten zoeken.
Ik zie dat als je hem niet ergens mee wil gaan chanteren niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie eerlijke reacties. Hoeveel salarisverhoging zijn dan reëler zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wowww schreef:
04-02-2018 19:29
Bedankt voor jullie eerlijke reacties. Hoeveel salarisverhoging zijn dan reëler zijn?
Uit wst je beschrijft zou ik het heel netjes vinden als je 3-5% weet te bereiken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wowww schreef:
04-02-2018 19:29
Bedankt voor jullie eerlijke reacties. Hoeveel salarisverhoging zijn dan reëler zijn?
Het gaat er niet eens om wat reëel is maar waar voor jij bereid bent dit werk te doen. Jij bent kennelijk bereid voor €1550,- bruto dit werk te doen, dus krijg je dat.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel in 1 keer is niet realistisch en jouw baas klinkt niet als iemand die dat 'zomaar' even geeft.
Wat doe je voor werk dan? En hoe ga je onderbouwen dat je salarisverhoging wilt?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor werk ik doe zeg ik liever niet i.v.m. herkenbaarheid. Ik kan het onderbouwen door te zeggen dat ik eerst bijna niks zelfstandig kon doen en nu alles zelfstandig doe en ook mijn eigen klantenbestand heb opgebouwd.
Alle reacties Link kopieren
Wowww schreef:
04-02-2018 19:42
Wat voor werk ik doe zeg ik liever niet i.v.m. herkenbaarheid. Ik kan het onderbouwen door te zeggen dat ik eerst bijna niks zelfstandig kon doen en nu alles zelfstandig doe en ook mijn eigen klantenbestand heb opgebouwd.
Het is toch logisch dat je in het begin minder zelfstandig kunt dan na een tijd?
Wowww schreef:
04-02-2018 19:42
Wat voor werk ik doe zeg ik liever niet i.v.m. herkenbaarheid. Ik kan het onderbouwen door te zeggen dat ik eerst bijna niks zelfstandig kon doen en nu alles zelfstandig doe en ook mijn eigen klantenbestand heb opgebouwd.
Kun je wel zeggen welk werk niveau?

Anyway je zou kunnen kijken wat een gangbaar salaris is voor jouw functie op internet, en eens kunnen polsen wat je collega's verdienen. En als je beoordelingen goed zijn dan onderbouwen waar om jij die verhoging verdient, en eventueel kijken of je binnen het bedrijf kunt groeien en je daar opleidingsbudget of iets dergelijks voor kunt krijgen.

Maar als het werk is waar ze zo weer iemand voor hebben, dan is het te verwachten dat het je niet lukt en je enkel die enorme verhoging gaat krijgen bij een andere baan.
Alle reacties Link kopieren
Een salarisverhoging van 30% krijgen de meeste mensen nog niet met een promotie. En als je pas net een half jaar ziek bent geweest, dan staan er ook weinig werkgevers te springen om je extra te belonen.
Je bent dus nog maar even terug van een forse tijd waarin je werkgever je voor niets heeft betaald en nu wil je een forse salarisverhoging? Ik zou je keihard uitlachen.
Een andere baan vinden, daar minimaal 1900 verdienen en dan na 1,5 jaar (of minimaal 13 a 14 maanden, zodat het duidelijk is dat je niet na je jaarcontract moest gaan) een volgende baan vinden en daar minimaal 2200 euro verdienen.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
04-02-2018 20:54
Een andere baan vinden, daar minimaal 1900 verdienen en dan na 1,5 jaar (of minimaal 13 a 14 maanden, zodat het duidelijk is dat je niet na je jaarcontract moest gaan) een volgende baan vinden en daar minimaal 2200 euro verdienen.
Dit lijkt me de beste manier. Splits de gewenste promotie op. Je kunt proberen naar 1700-1800 te stijgen zodat je het bij de volgende werkgever makkelijker hebt. Maar gezien je historie heeft dat wellicht weinig kans.

Succes met solliciteren!
Alle reacties Link kopieren
Wowww schreef:
04-02-2018 19:42
Wat voor werk ik doe zeg ik liever niet i.v.m. herkenbaarheid.
Uniek werk dus. Tegen minimumloon

:wtf:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zeker wel van plan om bij een andere baan meer te vragen. Maar hoeveel procent salarisverhoging zou voor nu reëel zijn?
Alle reacties Link kopieren
meer dan 2 weken later heb je nog niks besproken? En kom je met een vraag die al in de reacties werd beantwoord? Tja ik begin te snappen dat je loon nooit flinker verhoogd is.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Salarisverhoging na een half jaar ziek te zijn geweest? :popcorn:
Ik zou wel de vlieg op de muur willen zijn tijdens dat gesprek...
Denk dat je helemaal niks gaat krijgen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Die 3-5% had ik inderdaad over het hoofd gezien. Zoiets kan gebeuren want ik ben ook maar een mens.
Ik zou best willen meedenken maar dat gaat nogal lastig zonder OP...
Wowww schreef:
04-02-2018 19:19
Bedankt voor de mensen die wel nuttig advies hebben gegeven :)
.
Geen dank.
Alle reacties Link kopieren
En de rest wil je gewoon niet horen?
Laat je even weten of je opslag hebt gekregen?
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven