Werk & Studie alle pijlers

Corlaer college nijkerk

13-02-2018 10:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij moeten een school zoeken voor onze zoon die naar Havo-VWO gaat volgend jaar. Nu is hij wel te spreken over het Corlaer college in Nijkerk. Nu zegt een info avond niet zo heel veel, dus ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze school??
Kun je niet beter gewoon wat in de buurt rondvragen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand in de buurt die naar deze school gaat op havo-vwo niveau dus daarom vraag ik het hier.
Alle reacties Link kopieren
niemand van de lagere school is de afgelopen jaar naar deze school gegaan?

zo nee, waar zijn ze dan wel heen gegaan? en waarom wil je zoon dat naar een totaal andere school?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
klinkt als spam dit
Alle reacties Link kopieren
Spam? Die school draait volgens mij prima.

Ik ken ook niemand die daarheen gaat. Gaat niet half Nijkerk daarheen? Anders wordt het Amersfoort.
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving worden dergelijke vragen vaak gesteld in Facebookgroepen die zich richten op ouders uit de buurt. Dat werkt misschien wat gerichter?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Paar jaar geleden artikel gelezen in AD over onveiligheid, messen, bendes etc op het Corlaer. Daar gingen ze hard mee aan de slag volgens dat artikel toen. Misschien is het nu prima, ik ken er geen leerlingen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn beide kinderen hebben op het Corlaer College gezeten waarvan 1 ook op het Havo gedeelte.
Mijn kinderen hebben nooit last gehad van bendes, messen of een onveilig gevoel.

Mijn kinderen zijn er inmiddels al een tijd vanaf, dus hoe het daar nu is weet ik niet.
Er gaan veel kinderen uit de omgeving van Nijkerk heen. Amersfoort, Putten, Zeewolde, Hoevelaken, Spakenburg, Bunschoten Dus wellicht dat jij of je zoon iemand kent die er momenteel heengaat.
Het lijkt mij toch de meest betrouwbare bron om het aan iemand te vragen die er nu op zit.
leentje71 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 14:19
Reden: Onbelangrijke info
31.06% gewijzigd
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven