Werk & Studie alle pijlers

advies voor gesprek bij uvw

15-02-2018 14:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even graag jullie advies /mening.

Kennis had zelf al contact gehad met uvw,blijkt nu...pollvraag overbodig geworden :-$

wel of niet melden

Totaal aantal stemmen: 10

wel (100%)
niet Geen stemmen
anoniem_364616 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 15:28
73.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de vraag niet helemaal. Als die kennis de oude werkzaamheden weer bijna helemaal aankan dan is dat toch alleen maar mooi? Ik denk dat het UWV daar blij mee is dat het herstel blijkbaar sneller gaat, des te eerder kan iemand weer gewoon aan de slag. Of bedoel je dat hij/zij nu zwart bijklust naast de uitkering en moet dat onder de radar blijven?
Alle reacties Link kopieren
Waarom staan de belangrijkste woorden tussen aanhalingstekens? Moet men nu gaan raden wat je werkelijk bedoelt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Voor vriendin; Ga gewoon naar die afspraak, luister wat ze te zeggen hebben, stel voor hoe je het zelf ziet, zonder in de aanval of de verdediging te gaan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik krijg ook sterk het idee dat hij er gewoon zwart bijklust.
Als hij van het UWV niet in zijn oude werk terug mag keren is het op zijn zachtst gezegd nogal bijzonder dat hij daar wel in kan bijklussen, bijna volledig.

Lijkt me dus een gevalletje bijklussen terwijl het niet mag.
Melden dus, eerlijk zijn en de consequenties aanvaarden.
Het is dankzij dit soort types dat anderen moeten vechten om te mogen herstellen van hun aandoening, zodat ze daarna fatsoenlijk kunnen reïntegreren.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is die kennis gewoon niet (meer) ziek. De hoogste tijd om weer gewoon aan het werk te gaan dus.
Dat iemand van het UWV iets niet zou "mogen" is natuurlijk onzin.
Als je kunt werken, zoals blijkbaar die kennis van jou, moet je gewoon aan het werk gaan.
Waar is dat re-integratiebureau voor ingeschakeld? Om uit te zoeken voor welk werk hij dan mogelijk wel geschikt is?
“Vrijwilligerswerk” is “zwart werk” ?
Alle reacties Link kopieren
Het is dus geen zwart werken,zoals sommigen denken.Het was om na een zware
operatie weer wat werkritme op te kunnen bouwen,
En dat bureau is inderdaad ingeschakeld om te kijken wat voor mogelijkheden
er dan wel zijn.
Dus hij heeft weer werkritme en doet nagenoeg al zijn oude werkzaamheden. Dat is goed nieuws.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven