Werk & Studie alle pijlers

salaris onderhandeling hoeveel meer vragen?

20-04-2018 20:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey iedereen!

ik heb een vraagje. ik wil binnenkort (2 weken) over mijn salaris gaan onderhandelen. alleen vindt het lastig hoeveel ik kan/moet vragen aangezien ik best in een machtspositie sta ik zal de situatie even uitleggen.

ik werk bij een bedrijf als enige werknemer het bedrijf is van 2 eigenaren (getrouwd stel) voor dit bedrijf doe ik alles inkoop, verkoop, ontwerpen, reclame, uitvoering, aansturen en inhuren van de zzpers en het financiële gedeelte.
zij noemen mij eigenlijk ook eigen baas aangezien het voor hun vooral belangrijk is dat ik het allemaal zelf regel en zij er eigenlijk niet te veel meer naar om willen kijken.

wel overleg ik alles met hun tijdens de wekelijkse vergadering en worden de offertes nog door haar (de vrouw van het stel) nagekeken aangezien je je eigen fouten slecht ziet.

zij (het stel) zijn druk bezig met een ander bedrijf hier zijn ze 6 dagen per week mee bezig en is ook hun hoofd inkomsten. voor dit bedrijf word er de hele dag gebeld en komen er ook mensen langs die te wordt moeten worden gestaan. hier ondersteun ik waar nodig en 1 middag per week ben ik ook voor dit bedrijf verantwoordelijk/aanspreekpunt zodat zij een middag vrij kan nemen.

voor het bedrijf waar ik voor werk heb ik de omzet in de afgelopen 3 jaar verdubbelt. en ook de winst is omhoog gegaan maar niet verdubbelt.

nou sluiten mijn opleidingen niet aan bij wat ik doe en heb ik de eerste 3 jaar veel geleerd van deze ervaring maar merk ik dat ik al een tijdje het punt hebt bereikt niet echt meer te leren en het meer routine aan het worden is.

nou ben ik 24 jaar werk 28 uur per week (minimaal) en verdien per maand 1533,- bruto.
al mijn overuren kan ik opnemen als dit kan en als het er veel zijn dan wordt ik een paar maanden op een fulltime salaris gezet om deze uitbetaald te krijgen zonder dat ik echt 40 uur werk.