Werk & Studie alle pijlers

Hostess

22-04-2018 02:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik was een tijdje afwezig. Ik was druk met het behalen van mijn siploma en certificaten bla bla bla. Ik zit momenteel in mijn afstudeer jaar. En dan mag ik net al velen eindelijk beginnen. Nu is het zo dat ik iets heel anders wil doen dan waar ik voor geleerd heb, omdat ik hier veel opportuniteiten zie en hier war mee kan. Ik werk al 3 jaar als hostess en wil hier iets mee doen, omdat ik de ins en out weet en denk hierop in te kunnen spelen. Ik heb o.a. al een ondernemings plan gemaakt en met betrouwbare bronnen hierover gebrainstormd. Mijn vraag is, zijn er een aantal pitspoezen en of ervaren hostess die mij een aantal tips kunnen geven?. Ik heb voor een exclusief hostess bedrijf gewerkt en hierdoor ken en weet ik velen klanten te werven. Ik hoor graag van jullie. Waar moet ik rekening mee houden en hoe zorg ik dat ik de meiden iets te bidden heb?
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
22-04-2018 02:24
Hoi allemaal, ik was een tijdje afwezig. Ik was druk met het behalen van mijn diploma en certificaten bla bla bla. Ik zit momenteel in mijn afstudeer jaar. En dan mag ik net al velen eindelijk beginnen. Nu is het zo dat ik iets heel anders wil doen dan waar ik voor geleerd heb, omdat ik hier veel opportuniteiten zie en hier war mee kan. Ik werk al 3 jaar als hostess en wil hier iets mee doen, omdat ik de ins en out weet en denk hierop in te kunnen spelen. Ik heb o.a. al een ondernemings plan gemaakt en met betrouwbare bronnen hierover gebrainstormd. Mijn vraag is, zijn er een aantal pitspoezen en of ervaren hostess die mij een aantal tips kunnen geven?. Ik heb voor een exclusief hostess bedrijf gewerkt en hierdoor ken en weet ik velen klanten te werven. Ik hoor graag van jullie. Waar moet ik rekening mee houden en hoe zorg ik dat ik de meiden iets te bidden heb?
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
22-04-2018 02:24