Werk & Studie alle pijlers

Hostess

22-04-2018 02:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik was een tijdje afwezig. Ik was druk met het behalen van mijn siploma en certificaten bla bla bla. Ik zit momenteel in mijn afstudeer jaar. En dan mag ik net al velen eindelijk beginnen. Nu is het zo dat ik iets heel anders wil doen dan waar ik voor geleerd heb, omdat ik hier veel opportuniteiten zie en hier war mee kan. Ik werk al 3 jaar als hostess en wil hier iets mee doen, omdat ik de ins en out weet en denk hierop in te kunnen spelen. Ik heb o.a. al een ondernemings plan gemaakt en met betrouwbare bronnen hierover gebrainstormd. Mijn vraag is, zijn er een aantal pitspoezen en of ervaren hostess die mij een aantal tips kunnen geven?. Ik heb voor een exclusief hostess bedrijf gewerkt en hierdoor ken en weet ik velen klanten te werven. Ik hoor graag van jullie. Waar moet ik rekening mee houden en hoe zorg ik dat ik de meiden iets te bidden heb?
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
22-04-2018 02:24
Hoi allemaal, ik was een tijdje afwezig. Ik was druk met het behalen van mijn diploma en certificaten bla bla bla. Ik zit momenteel in mijn afstudeer jaar. En dan mag ik net al velen eindelijk beginnen. Nu is het zo dat ik iets heel anders wil doen dan waar ik voor geleerd heb, omdat ik hier veel opportuniteiten zie en hier war mee kan. Ik werk al 3 jaar als hostess en wil hier iets mee doen, omdat ik de ins en out weet en denk hierop in te kunnen spelen. Ik heb o.a. al een ondernemings plan gemaakt en met betrouwbare bronnen hierover gebrainstormd. Mijn vraag is, zijn er een aantal pitspoezen en of ervaren hostess die mij een aantal tips kunnen geven?. Ik heb voor een exclusief hostess bedrijf gewerkt en hierdoor ken en weet ik velen klanten te werven. Ik hoor graag van jullie. Waar moet ik rekening mee houden en hoe zorg ik dat ik de meiden iets te bidden heb?
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
22-04-2018 02:24
Hoi allemaal, ik was een tijdje afwezig. Ik was druk met het behalen van mijn diploma en certificaten bla bla bla. Ik zit momenteel in mijn afstudeer jaar. En dan mag ik net al velen eindelijk beginnen. Nu is het zo dat ik iets heel anders wil doen dan waar ik voor geleerd heb, omdat ik hier veel opportuniteiten zie en hier war mee kan. Ik werk al 3 jaar als hostess en wil hier iets mee doen, omdat ik de ins en out weet en denk hierop in te kunnen spelen. Ik heb o.a. al een ondernemings plan gemaakt en met betrouwbare bronnen hierover gebrainstormd. Mijn vraag is, zijn er een aantal pitspoezen en of ervaren hostess die mij een aantal tips kunnen geven?. Ik heb voor een exclusief hostess bedrijf gewerkt en hierdoor ken en weet ik velen klanten te werven. Ik hoor graag van jullie. Waar moet ik rekening mee houden en hoe zorg ik dat ik de meiden iets te bidden heb?
Alle reacties Link kopieren
Pitspoesen? De meiden iets te bidden heb? Welke opleiding, op welke school, in welke plaats heb jij precies gedaan?
lucky82 schreef:
22-04-2018 05:29
Pitspoesen? De meiden iets te bidden heb? Welke opleiding, op welke school, in welke plaats heb jij precies gedaan?
Ze heeft Nederlands gestudeerd, dat zie je toch zo.
Ik heb hier met betrouwbare bronnen over gebrainstormd

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Je weet de ins en outs, hebt een ondernemingsplan geschreven, ziet opportuniteiten, hebt vele klanten binnen gehaald, hebt met betrouwbare bronnen gebrainstormd en nu vraag je hier om tips :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je pakt klanten af van het bedrijf waarvoor je nu al werkt?
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat heel veel sporten de pitspoezen aan het wegjagen zijn uit de pits? Iets met seksisme... Niet mijn mening, dit wordt letterlijk zo gezegd door diverse organisaties. Misschien kun je iets doen met pitskids?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
De eerste vraag is hoe je aan je opdrachtgevers gaat komen. Heb je daar ideeën over?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-04-2018 06:59
Je weet de ins en outs, hebt een ondernemingsplan geschreven, ziet opportuniteiten, hebt vele klanten binnen gehaald, hebt met betrouwbare bronnen gebrainstormd en nu vraag je hier om tips :rofl:
Die vat ik ook niet geloof ik....
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven