Werk & Studie alle pijlers

Werk als chatoperator. Waar nemen ze nog mensen aan?

29-04-2018 12:49 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om i.v.m. een paar tegenslagen iets bij te verdienen ben ik een paar maanden geleden als chatoperator gaan werken. Nu kreeg ik afgelopen week te horen dat de site waarvoor ik werk ermee stopt.

Ik ben op zoek naar een andere, al vele sollicitatieformulieren ingevuld en verzonden maar helaas geen reacties.

Wie weet een site waar ze nog wel mensen zoeken?

Graag alleen reacties met tips!!!
Seks?
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
29-04-2018 13:07
Seks?
Mag, maar mag ook medium chat zijn. Maakt mij niet uit wat voor soort chat.
Alle reacties Link kopieren
Uitzendbureau randstad of tempo team hebben ze vast iets voor je.
Je bent ook daadwerkelijk een medium?
Alle reacties Link kopieren
Mediumchats genoeg maar dan moet je wel die skills hebben zeg maar. Erotiek zal er ook genoeg zijn denk ik geen ervaring mee google is.
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
29-04-2018 13:09
Uitzendbureau randstad of tempo team hebben ze vast iets voor je.
Die hebben dat soort werk niet, ik heb ook gewoon een fulltimebaan maar zoek er iets bij dat ik thuis in de avonduren erbij kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
29-04-2018 13:12
Mediumchats genoeg maar dan moet je wel die skills hebben zeg maar. Erotiek zal er ook genoeg zijn denk ik geen ervaring mee google is.
Heb al eens eerder mediumchat gedaan maar kan nergens een site vinden waar ik me ervoor aan kan melden. Op vele erotische chats gesolliciteerd maar helaas geen reactie.

Momenteel ben ik nog werkzaam op een chat maar over 2 dagen stoppen zij ermee, komen ook bijna geen berichten meer binnen nu gezien klanten geen credits meer kunnen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Die chats liggen onder een vergrootglas. Heb je het nieuws niet gevolgd??? Denk zomaar dat dat de reden is dat je nergens een reactie krijgt.
Jee mensen oplichten voor je "werk"..
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
29-04-2018 13:14
Heb al eens eerder mediumchat gedaan maar kan nergens een site vinden waar ik me ervoor aan kan melden. Op vele erotische chats gesolliciteerd maar helaas geen reactie.

Momenteel ben ik nog werkzaam op een chat maar over 2 dagen stoppen zij ermee, komen ook bijna geen berichten meer binnen nu gezien klanten geen credits meer kunnen kopen.
Vraag 's bij het UWV, die hebben een aantal jaar geleden zelfs een aantal mensen op hun kosten als 'helderziende' laten opleiden.

https://kloptdatwel.nl/2015/06/12/uwv-v ... derziende/

:facepalm:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2018 13:29
Die chats liggen onder een vergrootglas. Heb je het nieuws niet gevolgd??? Denk zomaar dat dat de reden is dat je nergens een reactie krijgt.
Ja gezien maar er werd ook gezegd dat het nog wel een paar jaar kan duren tot de eisen die de sites moeten opvolgen strenger worden.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
29-04-2018 13:39
Ja gezien maar er werd ook gezegd dat het nog wel een paar jaar kan duren tot de eisen die de sites moeten opvolgen strenger worden.
Denk zomaar dat een heleboel nu eieren voor hun geld kiezen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2018 13:43
Denk zomaar dat een heleboel nu eieren voor hun geld kiezen.
Bij de chat waar ik nu voor werk gaan ze in mei hun site aanpassen zodat er nog duidelijker staat dat het om fictieve profielen gaat, dat staat er trouwens nu ook al duidelijk bij maar mannen lezen volgens mij gewoon de regels niet, scrollen gewoon de tekst door en klikken op aanmelden.

Maar het kan wel een maand duren tot ze weer starten,
Yakatani schreef:
29-04-2018 13:10
Je bent ook daadwerkelijk een medium?
Natuurlijk niet, mediums bestaan helemaal niet.
Het is net als sinterklaas, die bestaat ook niet echt.
Webshops zoals zalando
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
29-04-2018 13:56
Bij de chat waar ik nu voor werk gaan ze in mei hun site aanpassen zodat er nog duidelijker staat dat het om fictieve profielen gaat, dat staat er trouwens nu ook al duidelijk bij maar mannen lezen volgens mij gewoon de regels niet, scrollen gewoon de tekst door en klikken op aanmelden.

Maar het kan wel een maand duren tot ze weer starten,
Ik zou er gewoon mee stoppen.
Weet niet of je als operator ook aansprakelijk bent als er iets belastends uit die onderzoeken komt.
Je kunt ook 's avonds kantoren gaan poetsen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2018 18:18
Ik zou er gewoon mee stoppen.
Weet niet of je als operator ook aansprakelijk bent als er iets belastends uit die onderzoeken komt.
Je kunt ook 's avonds kantoren gaan poetsen.
Schoonmaakwerk heb ik al veel gezocht maar telkens afgewezen.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
29-04-2018 18:20
Schoonmaakwerk heb ik al veel gezocht maar telkens afgewezen.
Met welke reden?
Yakatani schreef:
29-04-2018 13:10
Je bent ook daadwerkelijk een medium?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Kantoren poetsen
Klantenservice (chat of callcenter, solliciteer bij het webcare-team)
Eten bezorgen
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2018 18:21
Met welke reden?
Geen ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven