Werk & Studie alle pijlers

Dozen bedrukken voor bedrijf

30-04-2018 12:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben zelf eigenaar van een klein bedrijfje, en ik verstuur producten die ik verkoop via het internet. Ik zou graag mijn eigen verpakkingsmateriaal willen hebben (dozen etc). Nu vind ik vrij veel bedrijven die dit wel voor je willen doen, maar dit is vaak in veel te hoge aantallen. Omdat ik nog niet zoveel orders verstuur is dit voor mij een beetje overkill. Iemand goede ervaringen met bepaalde diensten ?
Dan zoek je geen bedrijf in verpakkingsmaterialen, maar een bedrijfje, dat met kleinere hoeveelheden werkt ;-D
Of je laat stickers drukken die je zelf op de dozen plakt.
http://www.kurage.nl Ze communiceren wat bot maar leveren goed.
Wat is een klein aantal? Ik vind op internet minimale aantallen van 20 en 50 stuks. Is dat al teveel?
Alle reacties Link kopieren
Kun je er niet gewoon een mooie sticker op doen? Ik kreeg van de week een doos van Shabbies. Ja, die was wel bedrukt maar die was dichtgeplakt met een grote ronde 'Shabbies' sticker. Zag er heel prima uit.

Als alternatief, kun je ook iets doen met de verpakking van het product wat ín de doos zit? Als ik iets bestel van LaDress (kleding) dan komt dat in een gewone witte doos, maar daarin zit dan een hele mooie stevige roze doos met gouden letters waar de kleding in zit. Die witte doos gaat sowieso bij de recycling maar die roze doos, die gebruik ik weer. En als je iets kleins bestelt dan komt het in een glanzende zwarte plastic envelop en het kledingstuk is dan verpakt in zwart vloeipapier, met een mooie sticker erop om de boel bij elkaar te houden. Aan de buitenkant zie je dus niet van welk bedrijf het is, maar als je het open maakt word je er echt heel blij van :)

Zo maar wat suggesties, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dan koop je gewoon de standaard dozen en plak je daar met stickers je eigen logo op, of maak je je eigen adresstickers met je logo. Of plakband met je eigen logo. Dat lijk me een goedkoper alternatief.

Er zijn heel manieren om verpakkingen te personalisen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat die mensen doen is de doos bij het oud papier gooien. Wil je daar echt de hoofdprijs voor betalen. Laat idd een mooie sticker ontwerpen, dat is een stuk goedkoper.
Boarn schreef:
30-04-2018 15:36
Het eerste wat die mensen doen is de doos bij het oud papier gooien. Wil je daar echt de hoofdprijs voor betalen. Laat idd een mooie sticker ontwerpen, dat is een stuk goedkoper.


Hier gaat mijn poes er als eerste in :cat:
Lady_Day schreef:
30-04-2018 12:21
Kun je er niet gewoon een mooie sticker op doen? Ik kreeg van de week een doos van Shabbies. Ja, die was wel bedrukt maar die was dichtgeplakt met een grote ronde 'Shabbies' sticker. Zag er heel prima uit.

Als alternatief, kun je ook iets doen met de verpakking van het product wat ín de doos zit? Als ik iets bestel van LaDress (kleding) dan komt dat in een gewone witte doos, maar daarin zit dan een hele mooie stevige roze doos met gouden letters waar de kleding in zit. Die witte doos gaat sowieso bij de recycling maar die roze doos, die gebruik ik weer. En als je iets kleins bestelt dan komt het in een glanzende zwarte plastic envelop en het kledingstuk is dan verpakt in zwart vloeipapier, met een mooie sticker erop om de boel bij elkaar te houden. Aan de buitenkant zie je dus niet van welk bedrijf het is, maar als je het open maakt word je er echt heel blij van :)

Zo maar wat suggesties, hoor!
Dan moet TO dus nog steeds dozen laten bedrukken, en daar bovenop nog een omverpakking aanschaffen. Nog meer kosten en nog meer werk dus.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
30-04-2018 15:48
Dan moet TO dus nog steeds dozen laten bedrukken, en daar bovenop nog een omverpakking aanschaffen. Nog meer kosten en nog meer werk dus.
Nee, dat bedoelde ik niet letterlijk. Maar meer dat je je item ook mooi kan verpakken. Dat hoeft niet luxe gepersonaliseerd te zijn. Maar een mooie vloeipapiertje met een sticker. Of een kaartje. Ik noem maar wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven