Werk & Studie alle pijlers

VOG aanvraag, rijden onder invloed

11-05-2018 17:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna twee jaar geleden op de scooter aangehouden voor rijden onder invloed. Ik kreeg 4 maanden rijontzegging en een boete van 325 euro, ik blies 685 ugl. Ik was toen 18 jaar. Nu wil ik in de zorg werken en moet ik een VOG aanvragen. Deze heb ik anderhalve week geleden aan gevraagd en kreeg een mail dat het wel tot 8 weken kan duren als je in aanraking met justitie bent geweest. Iemand die dit ook heeft gehad? En hoelang dit ongeveer duurt? Ik zou maandag beginnen, en mag niet beginnen als ik de VOG nog niet heb.
Alle reacties Link kopieren
Dan gaat het maandag beginnen niet door. Je hebt hem nu nog niet, dus voor maandag ook niet.
Internagelaktisch
Ja die heb je niet voor maandag
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je werkgever zelf even op de hoogte stellen van dit probleem.

En volgende keer eerder aanvragen dus.
Heb je lang gewacht met aanvragen? Ik had de vorige keer mijn VOG in 4 weken. Ik ben niet in aanraking geweest met justitie.
Dan zeg je toch dat je die nog niet binnen hebt?

Ik zou de reden niet vermelden trouwens aan je werkgever.
strikjemetstippels schreef:
11-05-2018 18:25
Dan zeg je toch dat je die nog niet binnen hebt?

Ik zou de reden niet vermelden trouwens aan je werkgever.
natuurlijk wel.
die werkgever komt daar toch achter
Ik weet niet of een verkeersdelict onderdeel is van een vog-screening voor de zorg.
Ga je ook met cliënten in de auto weg?
Zo nee, dan hoeven ze het onderdeel verkeer niet mee te nemen. Niet relevant namelijk.
S-Meds schreef:
11-05-2018 18:35
die werkgever komt daar toch achter
Niet als de vog wordt afgegeven.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-05-2018 18:35
die werkgever komt daar toch achter
Ligt er maar net aan welke kruisjes zijn aangeklikt of de werkgever hier iets van te weten komt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik had mijn VOG binnen 1,5 week.
Maar ik heb niets op m'n kerfstok, zelfs niet eens een verkeersboete😁
S-Meds schreef:
11-05-2018 18:35
natuurlijk wel.
Niet als de VOG gewoon wordt af gegeven en grote kans dat dat wordt gedaan, op je 18e dronken op je scooter is minder relevant in een ziekenhuis als verpleger dan veroordeeld zijn voor kinderverkrachting op een basisschool.
Maud27 schreef:
11-05-2018 19:04
Ik had mijn VOG binnen 1,5 week.
Maar ik heb niets op m'n kerfstok, zelfs niet eens een verkeersboete😁
Je bent gewoon nooit gepakt :P
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je hem pas anderhalve week geleden aangevraagd hebt? Want al had je niks gedaan, dan is 2 weken hiervoor nog vrij kort!

Ik zou iig je werkgever even bellen dat je hem nog niet hebt en hoe dat maandag moet.

(Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je hierdoor je VOG niet zou krijgen, maar ik vind het wel goed stom dat je onder invloed reed!)
Je kan hem pas aanvragen als je werkgever het verzoek heeft gedaan. Als zij dat ook pas 2 weken geleden hebben gedaan dan kon TO niet anders.
S-Meds schreef:
11-05-2018 18:35
die werkgever komt daar toch achter
Nee hoor, waarschijnlijk niet.
Want tenzij (zie andere post hierboven/onder) ze iets met vervoer gaat doen, staat dit de VOG niet in de weg.
Dus die komt gewoon waarschijnlijk. En dan bij TO en niet bij de werkgever.
Alle reacties Link kopieren
Is het nog goed gekomen met je VOG want ik zit met hetzelfde probleem.
Voor mij was het in April 2015.
Alle reacties Link kopieren
Is het nog goed gekomen met je VOG want ik zit met hetzelfde probleem.
Voor mij was het in April 2015.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven