Werk & Studie alle pijlers

Het roer omdraaien

17-06-2018 23:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriend is inbetweenjobs.
Hij ligt niet lekker op de arbeidsmarkt. Leisure en drukkerijwereld... beide sectoren niet echt in de trek. Is sarcatisch bedoeld.
Verder heeft hij wat verkoopfuncties gehad en studeert nu via het internet.
Hij is meer zo;n introvert. Die met rete goede oplossingen komt als andere het niet verwachten.
En tijdens soll. gesprekken vaak na het gesprek denkt
^^#$ vertelde hij me vanmiddag.
Dat was een goede reactie geweest tijdens het sollicitatiegesprek!
Heb de indruk dat hij twee belangrijke zaken tegelijkertijd probeert te realiseren.
Een baan en een leuke vriendin.
Wat ik hem beide gun. Bedoel hij is een van de vrienden die mij gesteund heeft toen ik het erg moeilijk had.
Het lastige voor hem is dat hij naar mijn mening over het hoofd ziet dat recruiters(vaak vrouwen ) en potentiële dates. Dat deze vrouwen ook opmerken dat hij een beetje gestrest is als ik eerlijk ben. Wat hem niet behulpzaam is.
Beetje cirkelen in een visuele cirkel.
Alhoewel ik de indruk heb dat hij inzicht heeft gekregen door een traject via de FNV in het bovenstaande twijfel ik om hem een tip te geven.

Denk dat hij beter eerst een baan kan regelen.
Desnoods een uitzendbaan.
Hij hierdoor relaxter is, wie weet een weekendje of 2 weekjes voor aanvang van zijn nieuwe baan even op vakantie.
En later in het jaar nog 2 weken.
Hamburgers bakken en gewoon aan de bak, en dan verder kijken. Zou ik als hij mijn type was geen probleem vinden.
Bedoel wie wil nu geen vriend die houdt van koken, graag naar de sauna gaat, sportief is, niet van voetbal houdt, van actieve rondreizen houdt,,
Juist sexy. Date met ... baan, zelfinzicht, heldere toekomst doelen en doorzettingsvermogen.
Na de vakantie weer gaan tinderen. Bestaat dat nog? En zekers! offline daten. Veel effectiever dan dat geswipe.
Als hij relaxter is. Zal hij eerder opvallen bij vrouwen die graag hem willen daten. Wat voor hem op vakantie in geen probleem is.
Denk dat hij dan zijn betere versie is. En joh! als het dan lukt moet het hier met een relaxte geest en baan ook lukken. Nietwaar?
Als hij naar verjaardagen van teamleden v/m gaat gaan, moet dit wel goed komen.

Welke sporten of activatietenclubs hebben een goede m/v verhouding? Hij heeft niks met autoracen of voetbal.
Wat is een effectieve manier om te netwerken naast Linkedin ? Iemand ?


Ook denk ik dat zijn hobby's wielrennen, gaat graag naar de sauna - denk mede om de stress gaat het beter doen dan voetbal bij andere dates heb ik het idee - , dat het een slim idee is dat e.a. erbij kan doet waardoor hij zijn m/v relaties uitbreid.
Maar welke sport heeft een groede verhouding van m/v. Dacht zelf aan yoga/wandelen/thaichi en een teamport of acitiviteit erbij basketbal, roeien.
Goede combinaite van sportief, actief, en tot rust komen via yoga en sauna.
moment, ik haal het bericht even door google translate. Is dit zuid afrikaans of koeterwaals?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-06-2018 23:48
moment, ik haal het bericht even door google translate. Is dit zuid afrikaans of koeterwaals?
ik wacht op jouw vertaling, snap het ook niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gaar topic. Wat is de vraag?
TO is zelf de beste vriend en hoopt hier een date te kunnen regelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de hamburgers afgehaakt. Snap er geen jota van.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, doet me denken aan het topic van JulyOutdoor van 8 juni (zie nu dat die OP overigens sterk is ingekort ineens). Lijkt me over dezelfde kerel gaan, met het wielrennen, sauna etc.-gebeuren en de vraag wat goede manieren zijn om mannen en vrouwen te leren kennen. Daar niet genoeg inspiratie gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Ga je een vijf jaren plan voor je vriend opstellen? :P

Sporten: tennis, golf, paardrijden, skiën, fierljeppen
Alle reacties Link kopieren
'Helaas geen vertaling mogelijk'.

Hmm. Oké o_o
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-06-2018 23:48
moment, ik haal het bericht even door google translate. Is dit zuid afrikaans of koeterwaals?
ik vind dit ook een lastige ... pfff
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Doe m op paardensport, gegarandeerd veel vrouwen!

Wielrennen is onaantrekkelijk voor veel vrouwen.
Dit gaat stiekem over jezelf, hè, Frau? Terugkomend op je vraag: korfbal heeft een gunstige verhouding m/v. En daar mag je ook best op zonder baan.
vivapimpelmees schreef:
18-06-2018 00:09
Ik ben bij de hamburgers afgehaakt. Snap er geen jota van.
O; kwamen die ook nog in het verhaal voor? Dan heb je het kennelijk langer volgehouden dan ik. ;)
Ik haakte al af na 'inbetweenjobs' en 'Leisure'.
waarom moet er een goede verhouding m/v zijn trouwens? je kunt als man beter in de minderheid zijn tussen de vrouwen als je 'n volle visvijver nodig hebt
Alle reacties Link kopieren
Bedoel wie wil nu geen vriend die houdt van koken, graag naar de sauna gaat, sportief is, niet van voetbal houdt
Ikke!

Ik vraag me af of hij wel op prijs stelt dat je je druk maakt over zijn baan en toekomstige partner. Ik zou wat afstand houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kut hij heeft het net uitgemaakt :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven