Werk & Studie alle pijlers

Deeltijd VS voltijd (27/28)

03-07-2018 06:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zag al diverse topics, met twijfelaars :-)

Ook ik twijfel over deeltijd of voltijd.
Ik zal even kort toelichten waarom ik twijfel aan deeltijd zelf ben ik 27/28 jaar.
en wil ik in september beginnen aan het HBO (ben al ingeschreven etc.) maar nu is mijn vraag, of jullie ervaring is als je 25+ bent op het HBO.
en waarom ik twijfel aan deeltijd? dat heeft puur te maken, met dat ik niemand ken die deeltijd gedaan heeft c.q. doet, en dat je naast je baan en studie nauwelijks tijd heb voor andere dingen. (je studie verwacht wat, en je werkgever ook) ik heb daarbij ook wat last van faalangst wat mee speelt en ben ik perfectionistisch.

tis dat ze op mijn werk hebben gevraagd het te overwegen om deeltijd te gaan studeren.
Ik heb het idee dat je met voltijd meer kan leren, (denk bijvoorbeeld aan extra (toffe) keuzevakken, minor e.d.) maar misschien heb ik dat wel mis :-)

Graag jullie reactie. Als er dingen onduidelijk zijn, let me know. Ondanks dat het vroeg is, moest ik even snel dit berichtje in elkaar flansen.
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer deeltijd aan de hbo nu met een parttime baan er naast ik heb mega faalangst hahaha ja het is zwaar maar wel te doen je leert net zoveel alleen veel zelfstandiger wij hebben wel echt 15 uur klassikaal les. En de rest moet ik 10 zelf leren.

Als ik jonger was zou ik ook liever voltijd studeren maar ik ben dertiger en moet werken!
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer deeltijd aan de uni zodat ik een parttimedag thuis heb met mijn zoon. Bevalt prima, maar werk er niet naast. Parttime is in mijn geval al 4x9.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook zit te denken on het eerste jaar voltijd te doen. Mijn PE halen. Gezien dat wel heftig kan zijn?
En dan eventueel deeltijd te doen. :-)
Ik ben benieuwd naar de verdere reacties @lavendel wanneer ben jij aan je hbo begonnen nu je 30 bent?
Alle reacties Link kopieren
Sjaakiezwart schreef:
03-07-2018 12:53
Wat ik ook zit te denken on het eerste jaar voltijd te doen. Mijn PE halen. Gezien dat wel heftig kan zijn?
En dan eventueel deeltijd te doen. :-)
Ik ben benieuwd naar de verdere reacties @lavendel wanneer ben jij aan je hbo begonnen nu je 30 bent?
Hai ik ben bijna 36 afgelopen maart gestart! Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten voor voltijd te gaan. Op mijn werk waar ik nu momenteel tijdelijk werk, kan na augustus geen vaste uren krijgen helaas, dus is mijn keuze snel gemaakt, voltijd dus :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven