Werk & Studie alle pijlers

Waar WINRAR gratis te downloaden zonder virus?

20-07-2018 16:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik vroeg me af of iemand weet waar ik Winrar kan downloaden zonder een virus te krijgen:)!
Alle reacties Link kopieren
via de website van winrar..
Of je downloadt 7zip. Kan hetzelfde en is gratis.
WinRAR. de de officiele makers
Alle reacties Link kopieren
niveasoft schreef:
20-07-2018 16:25
Of je downloadt 7zip. Kan hetzelfde en is gratis.
Dan zal de vraag van TO worden: waar 7zip te downloaden zonder virus?
Alle reacties Link kopieren
Winrar is al jaren niet meer gratis, er is alleen nog een probeerversie welke je, ik meen een maand, mag gebruiken. WIl je toch gratis dan moet je op zoek gaan naar een hele oude versie, ik denk ongeveer 10 jaar oud.

Zoals eerder aangegeven, download 7zip. Zelfde functionaliteit en wel gratis.

Trouwens, ook de laatste WIndows versies hebben de mogelijkheid om zip en andere bestanden in- en uit te pakken en dat zonder extra tools/programma's..
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
20-07-2018 16:59
Dan zal de vraag van TO worden: waar 7zip te downloaden zonder virus?
.
Met winrar kom je al gauw terecht op sites waar illegale software wordt aangeboden. 7zip is gewoon bij de makers zelf te downloaden en dat is echt virusvrij.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
20-07-2018 17:08
Winrar is al jaren niet meer gratis, er is alleen nog een probeerversie welke je, ik meen een maand, mag gebruiken. WIl je toch gratis dan moet je op zoek gaan naar een hele oude versie, ik denk ongeveer 10 jaar oud.

Zoals eerder aangegeven, download 7zip. Zelfde functionaliteit en wel gratis.

Trouwens, ook de laatste WIndows versies hebben de mogelijkheid om zip en andere bestanden in- en uit te pakken en dat zonder extra tools/programma's..
En mocht je op de knop cancel drukken bij de vraag of je hem wil kopen, dan krijg je weet een gratis maand.

7zip is open source en gratis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een (trialversie?) van WinRAR. Krijg ook elke keer een melding dat het niet gratis is, en hem maar zoveel dagen mag gebruiken, maar die klik ik weg en dan kan ik hem gewoon gebruiken. Keer op keer.
Weet niet of hij al 10 jaar oud is.

Maar ik zou nu idd voor die 7zip gaan. Doe ik ook, als mijn winrar ermee op zou houden.
.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
20-07-2018 17:10
.
Met winrar kom je al gauw terecht op sites waar illegale software wordt aangeboden. 7zip is gewoon bij de makers zelf te downloaden en dat is echt virusvrij.
Ideaal programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook mijn halve leven al 7zip.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven