Werk & Studie alle pijlers

Ervaring SPH of MWD bij NTI

29-07-2018 21:21 15 berichten
Heeft iemand ervaring met een van deze twee opleidingen bij de NTI?
Ik vind de beschrijving van de vakken erg onduidelijk, ook na opvragen van de studiegids.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee maar heb er zelf ook naar gekeken en vond het ook erg vaag.
Vandaar dat ik me nu aan het oriënteren ben op een deeltijd opleiding bij een reguliere hogeschool.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit typisch beroepen die je niet van papier leert maar wel van een deeltijd HBO waarbij Theorie en praktijk worden gecombineerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Denise32 schreef:
30-07-2018 11:52
Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee maar heb er zelf ook naar gekeken en vond het ook erg vaag.
Vandaar dat ik me nu aan het oriënteren ben op een deeltijd opleiding bij een reguliere hogeschool.
Overweeg ik ook, maar is helaas wel een stuk duurder.
Alle reacties Link kopieren
Net begonnen met sph. Ook vanwege de subsidieregeling.

Heb in het verleden deze opleiding voltijds gedaan maar uitgevallen in het eerste jaar vanwege wat persoonlijke problemen.


De inhoud is hetzelfde als bij voltijds sph.

Ik vind de digitale leeromgeving duidelijker als toen ik deze opleiding voltijds volgde(maar dat is 10 jaar geleden)

Meer ervaringen kan ik nog niet met je delen.
Alle reacties Link kopieren
vanderattenbesnuffeld schreef:
31-07-2018 12:55
Overweeg ik ook, maar is helaas wel een stuk duurder.
Ja, Ik dacht bij NTI vanaf 70 euro per maand.
Avans kost iets van 1700 per jaar (wettelijk collegegeld) maar daarvoor krijg je wel wekelijks contact, lijkt me toch wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
59per maand bij nti inclusief boeken en examens.

Toen ik nog voltijds hbo deed wad ik dat alleen al aan mijn boeken kwijt.

Je hebt een mentor die je ondersteunt met plannen en inhoud.
bingo schreef:
31-07-2018 13:04
Net begonnen met sph. Ook vanwege de subsidieregeling.

Heb in het verleden deze opleiding voltijds gedaan maar uitgevallen in het eerste jaar vanwege wat persoonlijke problemen.


De inhoud is hetzelfde als bij voltijds sph.

Ik vind de digitale leeromgeving duidelijker als toen ik deze opleiding voltijds volgde(maar dat is 10 jaar geleden)

Meer ervaringen kan ik nog niet met je delen.
Bij de NTI bedoel je dus?
Ik ben ook ooit begonnen bij SPH voltijd en ook uitgevallen in het eerste jaar. Toch is die studie altijd blijven trekken. Alleen kun je met MWD meer kanten op denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd, TO.
Dank je Bingo, ik heb gelezen maar reageer later, ik moet zo weg.
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
31-07-2018 17:42
59per maand bij nti inclusief boeken en examens.

Toen ik nog voltijds hbo deed wad ik dat alleen al aan mijn boeken kwijt.

Je hebt een mentor die je ondersteunt met plannen en inhoud.
Ben jij tevreden over de opleiding bij NTI?
Nog een vraag bingo, waarom heb je gekozen voor SPH bij NTI en niet bij de LOI?
Ik heb je trouwens een PB terug gestuurd
Even up.
Misschien heeft Bingo inmiddels wat meer ervaringen te delen? :)
Iemand anders, eventueel een andere HBO studie bij NTI of LOI?

Denise32, jij al een keuze gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit we ook aan te denken, SPH of MWD bij de NTI of loi . Ik ben al werkzaam maar met een mbo diploma. Ik zou graag verder willen hoor graag meer over jullie ervaringen.
Hier pedagogiek gedaan bij NTI, maar ben gestopt. Ik vond de kwaliteit van de tentamens erg slecht en ook de praktijkdagen zijn om te huilen (slechte docenten voor de klas). De online omgeving is wel erg duidelijk evenals dat ik tevreden was over de studieboeken. De klantenservice is om te huilen (maanden gewacht op de gratis laptop en nooit gekregen na herhaaldelijk mailen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven