Werk & Studie alle pijlers

Werken vanuit huis freelance

08-08-2018 12:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
kessel1972 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 10:05
99.18% gewijzigd
Maar wat ga je verkopen dan? Vind het erg vaag wat je schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Je bent thuis werken zat, maar wil nu iets starten waarbij men ook thuis moet werken.

is een baan vinden op kantoor/praktijk niet een beter idee? Je omschrijving is heel vaag, en bij een eigen onderneming waar mensen in dienst zijn komt ontzettend veel kijken.
Those who don’t believe in magic will never find it
Succesvolle callcenters hebben al moeite om het hoofd boven water te houden. Ze werken vaak op prestatie-/ of commissiebasis bovendien.

Hoe denk je opdrachtgevers binnen te halen. Heb je zelf ervaring in de callcenterbranche?
Alle reacties Link kopieren
Wat doe jij momenteel vanuit huis dan? Balpennen in elkaar zetten?
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar idee. Je hebt ook gewoon plaatsen waar je een bureau huurt en gewoon omgang kan hebben met andere zzpers in een inspirerende omgeving.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
De kans van slagen lijkt me nul. Ik ken die branche. De concurrentie is moordend. Je moet ontzettend veel investeren, ook in technologie (live chat, robotics etc.). Het is veel meer dan een kwestie van iemand die de telefoon opneemt en een klacht of vraag behandelt. Alleen al het feit dat je die vraag stelt zegt genoeg over hoe goed je er over nagedacht hebt.
Alle reacties Link kopieren
Inbount?

Als je het al niet kan spellen...
Dus...
Thuiswerken ben je zat,
dus wil je een bedrijf beginnen vanuit huis,
maar dan wil je wel dat anderen klanten voor je vinden.

Maar je weet al wel dat het een goedkoop callcenter wordt, dus als jij erop wilt verdienen, mogen anderen er niet echt iets aan verdienen.

geschikt/ongeschikt

Tip: kijk of er iemand anders is die al een heel goedkoop callcenter vanaf huis heeft geregeld, al klanten heeft en of jij dan voor 5 euro per uur zo nu en dan mag inloggen!
Onder het mom van: gedeelde smart is halve smart?
Alle reacties Link kopieren
O ooo ik zie dat ik veel te snel geschreven en niet to the point was. Inbount ...haha .. ok . Ik werk op dit moment als helpdesk voor een middel grote organisatie. Prima al bijna 6 jaar. Toch ik wil ik wel eens wat anders. Graag wat meer dingen in eigenlijk beheer. Maar even tussendoor waarom zo vreselijk negatief? Balpennen in elkaar zetten .. enz. Kunnen mensen niet gewoon meer aardig zijn? Ben trouwens ex team leider van div. Call centra geweest. Dat terzijde. Ik was van mening dat het best mogelijk zou zijn om de minder valide mens vanuit thuis te laten inloggen en 2 mensen in de buitendienst om klantjes binnen te halen. Maar goed. Ben nog al positief ingesteld. Inmiddels bevind ik me in het buitenland en het gaat uitstekend.. ook op afstand. Maar goed. Kunt u ook zonder sarcasme reageren? Dank u. Het is mij trouwens niet te doen om de poen... maar om home office voor mensen die niet makkelijk naar hun werk kunnen een eenvoudige werkplek te geven. Thanks so far.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt een erg algemene vraag, op een forum met vrij veel mensen die totaal geen relevante kennis of ervaring hebben voor jouw vraag en dan ben je verbaasd over de antwoorden. Bijzonder
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Als jij al in de branche gewerkt hebt zou je moeten weten dat het niet zo werkt. Voordat de eerste call binnenkomt zul jij al megainvesteringen in infrastructuur moeten hebben gedaan. Een klant binnenhalen is geen kwestie van 2 mensen op de buitendienst zetten om 'klantjes' binnen te halen. Hoe ga jij om met informatiebeveiliging, je personeelsbeleid, je visie en strategie, je financiele zaken, duurzaamheid, hoe zitten je processen in elkaar. Dat is nog maar het begin!
Hoelang kun jij die 2 mensen op de buitendienst een salaris betalen totdat zij voldoende opdrachtgevers hebben gevonden om in eerste instantie jouzelf en wellicht nog iemand fulltime aan het werk te krijgen? Welke infrastructuur heb je daarvoor nodig en wat zijn de kosten daarvan? Alles begint met een businesscase, een begroting en een budget - en een idee van wanneer deze zich terugverdiend hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lady: veel de zwaar omschreven. En nee ben niet verbaast en bijzonder is het al helemaal niet. Goed. Zal de stap eens zetten en zien waar de hobby naar toe gaat.
Alle reacties Link kopieren
Kessel1972 schreef:
12-08-2018 09:14
Zal de stap eens zetten en zien waar de hobby naar toe gaat.
Klinkt niet erg ambitieus
Kessel1972 schreef:
12-08-2018 09:14
Lady: veel de zwaar omschreven. En nee ben niet verbaast en bijzonder is het al helemaal niet. Goed. Zal de stap eens zetten en zien waar de hobby naar toe gaat.
Ik heb daadwerkelijk ervaring in de branche en ik weet dat het niet zo werkt zoals jij denkt dat het werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven