Werk & Studie alle pijlers

Collega zegt dat ze me niet moet

13-08-2018 15:13 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, Ik had een tijdje terug iets met een collega. Ze beschuldigde mij v iets. Ik had daar niks mee te maken. Ze zei ik moet je niet. Nu ben ik daar best onzeker v geworden. Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en hoe deal je daar mee.
Tja, het kan zijn dat ze niet moet maar daarom hoeft ze je niet te beschuldigen van iets waar je niets mee te maken hebt. Je weet zelf hoe het zit, dus ik zou proberen daar boven te staan. Valt het niet uit te praten?
Hoe ging het verder? Wat zei jij daar op? En wat boeit het of iemand je niet moet? Niet iedereen kan je aardig vinden. Ik zou gewoon normaal tegen haar doen en het verder laten gaan. En als het onderwerp nog een keer ter sprake komt nog eens aankaarten dat je er niks mee te maken had.
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen van mij vinden is niet mijn probleem. Als ze maar gewoon hun werk doen en mij niet in het mijne belemmeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan dat ik niet goed ben ofzo als iemand dat zegt. Ik ben best stil en zacht. Zij is nogal bitch. Ik wilde haar het uitleggen. Ze wilde niet luisteren
Alle reacties Link kopieren
Het moeilijke vind ik dat ze het zo bam in mijn gezicht zei... ik weet wel dat niet iedereen je mag
Alle reacties Link kopieren
Ja mag haar gewoon een lompe bitch vinden hoor. Dat is ze namelijk.'
Negeer haar maar zo veel mogelijk joh!
Zolang iedereen zijn werk doet is er toch geen probleem?

Je hoeft geen vrienden te zijn om op 't zelfde werk te werken.
Wat is een tijdje terug?
Alle reacties Link kopieren
dropje1979 schreef:
13-08-2018 15:33
Het moeilijke vind ik dat ze het zo bam in mijn gezicht zei... ik weet wel dat niet iedereen je mag
Wat vind je daar moeilijk aan?
dropje1979 schreef:
13-08-2018 15:27
Ik denk dan dat ik niet goed ben ofzo als iemand dat zegt. Ik ben best stil en zacht. Zij is nogal bitch. Ik wilde haar het uitleggen. Ze wilde niet luisteren
Als iemand zoiets random tegen je zegt terwijl er bijna niks voorgevallen is (ga even uit van je post) is zij degene die niet goed is en niet jij. Laat het lekker. Als iemand die ik toch al niet mocht zoiets zegt moet ik er echt alleen maar om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Mag jij haar wel dan? Zo te lezen is zij ook niet je grootste vriendin.

Zij zegt het eerlijk, ik zou gewoon mijn schouders ophalen, je bent niet afhankelijk van haar. Gewoon je werk goed doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Geen collega's daten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jij mag haar blijkbaar ook niet dus ik zi3 geen probleem. Zij zegt het tenminste in je gezicht en jij achter haar rug om. Vind ik eigenlijk erger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het aangeven bij leidinggevende dat je collega je belemmert bij het uitvoeren van je werk door onprofessioneel gedrag te vertonen.

Mij kan het niks schelen of iemand mij mag of niet. Hun probleem. Ze horen gewoon hun werk te doen, privé is gescheiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gereageerd met: “dat komt mooi uit, ik jou ook niet”.

Schouders naar achter, rug recht en straal negeren.
noor21 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 15:53
Reden: Mutatie
6.84% gewijzigd
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:48
Ik zou het aangeven bij leidinggevende dat je collega je belemmert bij het uitvoeren van je werk door onprofessioneel gedrag te vertonen.

Mij kan het niks schelen of iemand mij mag of niet. Hun probleem. Ze horen gewoon hun werk te doen, privé is gescheiden.
Ik zou toch echt eerst zelf met haar om tafel: Hey truus, dat voorval van laatst zit me wel dwars. Jij moet mij niet, ik moet jou niet, maar we moeten wel samen kunnen werken. Wat mij betreft gaat dat lukken. Wat jou betreft ook?

Mijn leidinggevende ziet me aankomen na 1 akkefietje met een collega. :nooo:
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 15:48
Ik zou het aangeven bij leidinggevende dat je collega je belemmert bij het uitvoeren van je werk door onprofessioneel gedrag te vertonen.
En jij denkt dat leidinggevenden zitten te wachten op "Baas, Truusje zegt dat ze mij niet moet"?

Die hebben écht wel betere dingen te doen.
Wat zou hij er ook mee kunnen? Truus en Anja klikken niet. Weinig om zich zorgen over te maken zolang ze elkaar niet elke dag letterlijk de haren in vliegen waar de klanten bij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze valt TO toch lastig?
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:03
Ze valt TO toch lastig?
Het verhaal is wel erg summier. Ik zou als leidinggevende toch echt zeggen dat ze het -obv dit verhaal- zelf met betreffende collega moet oplossen.
Negeren lijkt mij hier het beste als dat qua samenwerking ook in de praktijk mogelijk is.

Je hoeft je collega's niet aardig te vinden. Je moet er professioneel mee kunnen samenwerken en een opmerking over dat ze je niet moet in niet professioneel. Mensen die deze opmerkingen maken moet je als het mogelijk is gewoon zoveel mogelijk negeren en er verder niet teveel over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn leidinggevende heeft er met mij over gesproken en mij gelijk gegeven.
Maar ik ben gevoelig en vind dit rot. Als ik met haar praat denk ik je moet me niet.
anoniem_176540 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 16:21
1.27% gewijzigd
Maar dropje, jij mag haar toch ook niet? Je zegt dat het een bitch is. Het enige verschil is dat zij het letterlijk tegen je heeft gezegd.
dropje1979 schreef:
13-08-2018 16:18
Mijn leidinggevende heeft er met mij over gesproken en mij gelijk gegeven.
Maar ik ben gevoelig en vind dit rot. Als ik met haar praat denk ik je moet me niet.
Je klinkt echt zeurderig. Jij moet haar ook niet. Je zegt letterlijk dat ze een bitch is. Je bent geen haar beter. Sterker nog, je zegt het niet eens in haar gezicht.

En rare leidinggevende die in zoiets kinderachtigs partij gaat kiezen.
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd hadde we steeds leukere gesprekken. Lachen met elkaar, maar had niet zoiets ga bij je op de koffie. Dat klopt. Nu kwam dus 2 weken geleden die opmerking. Blijkbaar was haar gezellige talk 1 groot toneelspel. Ik mocht haar steeds meer. Maar nu ze dit doet denk ik wel wat een bitch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven