Werk & Studie alle pijlers

Collega die alles beter weet.

14-08-2018 14:22 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik werk in de productie als operator. Met mijn collega‘s kan ik het erg goed vinden. Iedereen is aardig en helpt graag. Ik heb met helemaal niemand een probleem. Alleen is daar een collega die ik erg lastig vind, want hij denkt altijd alles beter te weten. Hij zit over alles en iedereen te klagen. Als ik met hem moet werken vind ik het erg lastig, dat hij constant aan mij verteld hoe dat moet. En het is dan niet zo dat hij zegt, dat hij dat zo beter vindt, nee!!! Hij zegt dat het zo is en laat ook geen ander mening toe. Als ik dan een keer zeg van, nee dat probleem was door..., dan zegt hij gelijk nee. Dan heeft het ook helemaal geen nut hem uit te leggen, hoezo ik (denk dat) gelijk heb. Ik snap best wel dat hij het goed bedoeld en mij wilt helpen, maar dat is niet zo. Ik heb nou een paar keer zijn advis gevolgd en zag, dat hij gewoon van niks wat weet.
Mijn probleem is nou dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik wil hem gelieve niet erop aanspreken, maar ik erger me verschikkelijk aan zijn gedrag. Vandaag had ik al BIJNA aan hem gevraagd of hij niet een keer zijn bek kan houden. Heeft misschien iemand tips, hoe ik het beste met hem kan omgaan?

Alvast bedankt!

Groet, Rebecca20
Alle reacties Link kopieren
O gatver. Zulke lopen er in ieder bedrijf.

Kan je hem een keer op zn bek laten gaan met iets wat jij wel kan/weet en hij niet? :devil:

Verder ene oor in andere oor uit. Paar kilo zout bij wat hij zegt

1 op 1 discussies uit de weg gaan en hem een keer op zn nummer zette als er anderen bij zijn.
Niet netjes, wel effectief vaak.
Been there, done that, got the T-shirt.
Gewoon je schouders ophalen en je werk op je eigen manier doen zou ik zeggen. Hij is een collega en geen leidinggevende, dus je hoeft zijn "raad" niet op te volgen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Start een eigen bedrijf en kies zelf eventueel je personeel.