Werk & Studie alle pijlers

Baan aangeboden voor poezenliefhebber

14-08-2018 18:53 10 berichten
https://www.destentor.nl/bizar/deze-opv ... a83515556/

Altijd al je eigen kattenopvang willen runnen op een idyllisch Grieks eilandje, om daar ook nog voor betaald te krijgen? Stof dan je cv af, want je droombaan is beschikbaar.

Wie gaat solliciteren? :-D
Ik ben gek op katten maar helaas mijn man niet dus ik blijf thuis bij mijn hond :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wauw! :cat:

Ik krijg mijn eigen katten niet mee, dus helaas een van de 200 mensen die al gesolliciteerd hebben zal het moeten worden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat is gewoon hard werken, net als in Griekse (of welk land dan ook) hondenopvangen.
Jaaaaaaaaaaaa, ik ik ik!
Moeten mijn twee pluizebollen het wel mee eens zijn, zo niet, dan hebben ze mooi pech :sun:

Serieus, ik heb mijn hele leven al katten, ik zou dit zo doen als het niet in verweggistan was... :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Geweldige job, al lijkt het me een enorme verantwoordelijkheid in je eentje. Zou het dan toch samen met iemand willen doen zodat je er nog eens een dagje tussenuit kan en met vakantie kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist zo blij dat de hitte hier voorbij is. No way dat ik op een Grieks eiland ga zitten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Lijkt me wel leuk, maar zal te weinig betalen om hier ook mijn appartement aan te houden. Vind andere beesten wel leuker maar katten zijn ook OK.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Word ik een soort Donna 2.0. ipv een hotel, een kattenopvang runnen op een Grieks eiland
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
14-08-2018 19:47
Ik ben juist zo blij dat de hitte hier voorbij is. No way dat ik op een Grieks eiland ga zitten.
Ik zag het ook al helemaal zitten, maar inderdaad, die hitte van de afgelopen weken trok ik echt slecht en ik was zo blij toen het eindelijk ging regenen. Ik blijf toch maar in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven