Werk & Studie alle pijlers

Hulpen met het opstraten van een bedrijf

21-09-2018 10:41 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen die dit lezen ik heb geen werk ervaring en ook geen diploma dag komt vanwege een verhuizen naar belgie maar ik wil aan de bak en ik weet all hoe ik ga een auto bedrijf beginnen met snelle uitvoeringen van auto’s jullie snappen wel wat ik bedoel maar ik ga alles in me eentje doen vanwege dat ik niemand om me heen vertrouw vanwege dat ik wel met zaken en koort lontje heb maar wil ik ga hier echt werk van maken mijn droom is gewoon ik wil ook veel geld verdienen zonder dat ik een diploma heb. want nu
Nog voor mbo 2 diploma gaan. Ben ik nu wel een beetje laat mee vind ik en ik vind ondernemen ook wel een uitdaging zo kunnen wat tips achter laten ahahaha dankje met vriendelijke groet Luciano .K
Heb je al een ondernemersplan geschreven?
dus je hebt geen opleiding
je vertrouwt niemand
je hebt een kort lontje


vind je dit zelf een goed profiel voor een ondernemer?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met een cursus interpunctie.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Heb je geld om t bedrijf t starten? Ondernemersplan? Netwerk? Hoe ga je de boekhouding doen?
Verdiep je er eens meer in. Het is niet dat je van de een op andere dag een bedrijfje kan starten.

En je karaktereigenschappen.. tsssk. Ik zou niet met je in zee gaan
Alle reacties Link kopieren
En hij doet alles in zijn eendje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
21-09-2018 11:40
En hij doet alles in zijn eendje.
Die staan bekend om hun snelheid ;-)
Geen diploma's? Dan ben je in mijn ogen geen doorzetter en dus is een eigen bedrijf niks voor jou.
Wellicht kort door de bocht maar dit is de beste raad die ik je kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch eerst maar eens een opleiding gaan volgen. Aan je OP te zien heb je dat nog hard nodig.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Opstraten ik dacht even aan een stratenmakersterm.

Is er wel een markt voor snelle auto's?

Zo hard mag je niet rijden op de weg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En je bent nooit te laat om voor een diploma te gaan. Ik ben inmiddels 32 en heb klasgenoten van in de 50.

Dusss dat is geen excuus
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Tip, lees hier even, dat gaat wel zo snel: https://www.rechtspraak.nl/Uw-Situatie/ ... ement.aspx
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-09-2018 11:51
Tip, lees hier even, dat gaat wel zo snel: https://www.rechtspraak.nl/Uw-Situatie/ ... ement.aspx
:cheer:
If you can dream it, you can do it.
Ik zou geen auto bij je kopen
Alle reacties Link kopieren
Geen werk ervaring en geen diploma hoe wil je dan het vertrouwen van de consument winnen om met jou in zee te gaan?
derooiekater schreef:
21-09-2018 11:56
Geen werk ervaring en geen diploma hoe wil je dan het vertrouwen van de consument winnen om met jou in zee te gaan?
Geen enkele fabrikant of importeur die hem het dealerschap geeft ;-)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-09-2018 12:01
Geen enkele fabrikant of importeur die hem het dealerschap geeft ;-)
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan
Alle reacties Link kopieren
jullie snappen wel wat ik bedoel
Ja hoor, ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik begrijp wil je vanuit België auto’s gaan uitvoeren naar het buitenland, klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
21-09-2018 14:49
Wat ik begrijp wil je vanuit België auto’s gaan uitvoeren naar het buitenland, klopt dat?
Haal je dat er echt uit???
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
mel.nl schreef:
22-09-2018 11:53
Haal je dat er echt uit???
Uitvoeren is toch exporteren?
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt een succes. Kan ik vast aandelen kopen van je toekomstige bedrijf?
Alle reacties Link kopieren
Als ik je bericht zo lees, heb ik niet het gevoel dat je taalkundig genoeg bent om zelf teksten te schrijven voor je bedrijf of zakelijke brieven/mails op te stellen. Het komt niet professional over.
Alle reacties Link kopieren
mel.nl schreef:
21-09-2018 11:46
Ik zou toch eerst maar eens een opleiding gaan volgen. Aan je OP te zien heb je dat nog hard nodig.
Dit idd. Hoe wil je anders fatsoenlijk met je klanten communiceren? Wellicht richting detailhandel, dan leer je ook meteen wat over het ondernemerschap.
Nummer*Zoveel schreef:
22-09-2018 12:03
Uitvoeren is toch exporteren?
Snelle uitvoeringen, oftewel auto’s die een hoge maximumsnelheid hebben, of veel pk’s, of beide.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven