Werk & Studie alle pijlers

Emirates assessment day

06-10-2018 16:39 256 berichten
Even een snel vraagje aan de stewardessen onder jullie.

Volgende week vrijdag is er een assessment day in Keulen voor Emirates. Ik zou daar graag heen willen om mijn kans te wagen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft. Ik ben zelf belg en beheers het Engels zeer goed alsook Frans. Mijn Duits is echter beperkt tot "notie".

Zijn ze in Duitsland enkel op zoek naar Duits sprekende crew (naast het Engels)?

Eind november komen ze naar Brussel maar owv organisatorische redenen is de datum in Keulen praktischer.
Vindt je het oké om in Dubai te wonen? Dat zijn namelijk wel de eisen. Ik denk niet dat ze opzoek zijn naar Duits sprekende stewardessen. Het is een Verenigd Emiratische bedrijf waar engels spreken een pré is.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:42
Vindt je het oké om in Dubai te wonen? Dat zijn namelijk wel de eisen. Ik denk niet dat ze opzoek zijn naar Duits sprekende stewardessen. Het is een Emiratische bedrijf waar engels spreken een pré is.
Uiteraard. :-) Vandaar de beslissing om te solliciteren. Anders had ik wel een andere airline gekozen. Keuze genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Heb je net de dag in amsetrdam gemist, was vorige week.....
Tja maar Amsterdam is verder dan Keulen voor mij dus dat is geen ramp.
Hier geen stewardess, maar wil je even veel succes wensen als je gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je als `Nederlandse zo naar een andere dag toe kan......
Vliegen ze daar niet een speciaal recruitmentteam voor in? Dat zijn vast ook niet allemaal Duitsers. Maar bel of mail even, dan weet je het zeker.
Nou... Ik heb de website van Emirates helemaal uitgeplozen en het antwoord staat erop.

Yes. If Emirates is not conducting interviews in your home country, you may be invited to attend the selection process in a nearby country or you may choose to attend the Open Information Days as advertised. Should you choose to attend, expenses incurred will not be reimbursed.
Alle reacties Link kopieren
Succes TO, gaaf!! Laat je weten hoe het is gegaan?

Stiekem nog een meisjesdroom van mij haha.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat gewoon. Veel succes! Lijkt me een leuke baan :)
ch86 schreef:
06-10-2018 19:56
Succes TO, gaaf!! Laat je weten hoe het is gegaan?

Stiekem nog een meisjesdroom van mij haha.
:-D Ik plaats vrijdagavond een update.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes en ben benieuwd!

(stiekem dus een ordinaire tvp)
Mijn nagels zijn gelakt in een mooie French.
Mijn cv is vertaald naar het Engels en helemaal afgestemd op solliciteren bij Emirates.
Ik heb professionele foto's laten maken in een mantelpakje conform de strenge richtlijnen.
Ik heb de Emirateslook onder de knie (eyeliner, de juiste rode lippenstift en een strakke knot).
Ik heb de perfecte panty's gekocht.
Ik heb de airline bestudeerd.
Ik heb alles opgezocht over het leven in Dubai.

Enkel nog mijn cv uitprinten en mijn koffer pakken (ik heb een hotel geboekt).

Ik denk dat ik er klaar voor ben. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh spannend. Ik ben zo benieuwd hoe t je vergaat (en was eigenlijk al de hoop dat dit t uitgebreide dag verslag zou zijn).

Succes!!!
Heel veel succes gewenst vrijdag :)
Ook ik ben benieuwd naar de update! Heel veel succes :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Aan je voorbereiding zal het niet liggen in ieder geval. Zet 'em op vrijdag! :cheer:
...
Bearnaise schreef:
06-10-2018 19:49
Nou... Ik heb de website van Emirates helemaal uitgeplozen en het antwoord staat erop.

Yes. If Emirates is not conducting interviews in your home country, you may be invited to attend the selection process in a nearby country or you may choose to attend the Open Information Days as advertised. Should you choose to attend, expenses incurred will not be reimbursed.
If Emirates is not conducting interviews in your home country, maar dat is toch niet het geval?
safrat schreef:
10-10-2018 18:36
If Emirates is not conducting interviews in your home country, maar dat is toch niet het geval?
Mensen solliciteren om uiteenlopende redenen voortdurend in andere landen dan hun thuisland en dat blijkt geen enkel probleem te zijn. Je mag gewoon kiezen. Bovenstaande opmerking klopt maar is dus niet volledig.
Alle reacties Link kopieren
Oooh ik ben ook heel benieuwd hoe zo'n procedure gaat en hoe het je is vergaan vrijdag!
Bearnaise schreef:
10-10-2018 19:40
Mensen solliciteren om uiteenlopende redenen voortdurend in andere landen dan hun thuisland en dat blijkt geen enkel probleem te zijn. Je mag gewoon kiezen. Bovenstaande opmerking klopt maar is dus niet volledig.
Ok, dat weet je zeker dus. Ik zou met dat antwoord niet veel kunnen en het zou jammer zijn als je toch niet mee mag doen.

Succes!
Dubbel
safrat schreef:
10-10-2018 19:57
Ok, dat weet je zeker dus. Ik zou met dat antwoord niet veel kunnen en het zou jammer zijn als je toch niet mee mag doen.

Succes!
Ik ben inmiddels zeker inderdaad. Ik heb mijn huiswerk grondig gemaakt. :D Precies owv wat je zegt. Stel je voor... al die moeite voor niks. :frusty:
Je mag geen tatoeage, werd bekende van mij op afgewezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven