Werk & Studie alle pijlers

Hogeschool Inholland: flexibele deeltijd Social Work

14-10-2018 15:32 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2018 15:30
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De zorg zit te springen om mensen. Heel goede baankansen dus.
Celaena_Aelin schreef:
14-10-2018 15:36
De zorg zit te springen om mensen. Heel goede baankansen dus.
dit is geen zorgopleiding, maar welzijn.
Alle reacties Link kopieren
Graag reacties waar ik iets aan heb.
Het is welzijn en geen zorg.
anoniem_220483 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 15:41
28.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
14-10-2018 15:36
De zorg zit te springen om mensen. Heel goede baankansen dus.
De zorg en maatschappelijk werk dat is niet hetzelfde. Ik schat de baankansen niet hoog in. Bij alle deeltijd HBO's moet je relevant werk doen omdat je je opdrachten in de praktijk verricht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, ze zeggen dat je een stage (onbetaald) dan mag hebben naast je eigen werk. Erg haalbaar is het geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 15:40
Graag reacties waar ik iets aan heb.
Het is welzijn en geen zorg.
Mijn excuses dat ik antwoord gaf.

Zal ik dan ook maar voor me houden waar je vacatures voor mensen met een diploma Social Work en/of MWD kunt vinden?
Alle reacties Link kopieren
Het is eigen verantwoordelijkheid bij dit soort studies.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
14-10-2018 15:44
Mijn excuses dat ik antwoord gaf.

Zal ik dan ook maar voor me houden waar je vacatures voor mensen met een diploma Social Work en/of MWD kunt vinden?
Wat schattig emotionele chantage .......
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vacatures kan ik wel vinden hoor, wees niet bang. Waarom reageer je trouwens nog.....
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zeker wel baankansen als maatschappelijk werker in de huidige markt. Veel hangt echter af van de connecties die je hebt, en het precieze veld waar je interesse in hebt. Geeft InHolland je de kans te netwerken? Dat is vooral cruciaal. De opzet van de opleiding klinkt zoals je het nu omschrijft niet bepaald optimaal.
Alle reacties Link kopieren
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 15:51
Vacatures kan ik wel vinden hoor, wees niet bang. Waarom reageer je trouwens nog.....
Doe niet zo pinnig. Ze probeerde je te helpen.
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 15:51
Vacatures kan ik wel vinden hoor, wees niet bang. Waarom reageer je trouwens nog.....
en je verwacht verder tips als je zo onvriendelijk reageert?
Wel jammer voor je, ik werk als social worker en had echt een toptip voor je.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik aan tips in de zorg is veel werk, sorry maar ik vind dan moet je niet een reactie geven.
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 16:04
Wat heb ik aan tips in de zorg is veel werk, sorry maar ik vind dan moet je niet een reactie geven.
Dat kan je ook op een andere manier zeggen.

Als social worker zal je wel eens vaker op je tong moeten bijten....
Alle reacties Link kopieren
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 16:04
Wat heb ik aan tips in de zorg is veel werk, sorry maar ik vind dan moet je niet een reactie geven.

Je vraagt zelf letterlijk wat de baankansen zijn. Krijg je een heel goedbedoeld antwoord (ook al was er even verwarring over het vakgebied waarin je je gaat begeven), is het niet goed genoeg. Op andere vragen reageer je niet.

Ik denk dat je de mensen die je serieus wilden helpen nu in ieder geval wel afgeschrikt hebt met je gebitch :bye: .
Alle reacties Link kopieren
De baankansen zijn prima.

Je kunt ook vrijwilligerswerk doen als praktijk gedeelte. Het ligt er dus aan wat je ervoor over hebt. Wel is het makkelijker als je al in het werk zit zeg maar (kost minder extra tijd etc.).
Goldengirl85 schreef:
14-10-2018 15:51
Vacatures kan ik wel vinden hoor, wees niet bang. Waarom reageer je trouwens nog.....
Wat wilde jij ook al weer worden? Maatschappelijk werker?
Alle reacties Link kopieren
Gizzmo, ik wil die toptip van je wel? 😁
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
14-10-2018 15:59
Wel jammer voor je, ik werk als social worker en had echt een toptip voor je.
Ik heb juist gemerkt dat er vrij weinig werkgelegenheid is voor social workers. Na je opleiding kom je meestal te werken met gehandicapten of psychiatrische patiënten en er is vrij weinig werk. Het werk dat er wel is, is vaak maar parttime en moeilijk te combineren met gezin of andere baan.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
14-10-2018 15:36
De zorg zit te springen om mensen. Heel goede baankansen dus.
Werken in de zorg betekend werken als verzorgende. Werken in het welzijn is beroerd. Er zijn weinig banen en diegene die er wel zijn worden slecht betaald, hebben beroerde uren etc.
flexiia schreef:
16-10-2018 17:44
Werken in de zorg betekend werken als verzorgende. Werken in het welzijn is beroerd. Er zijn weinig banen en diegene die er wel zijn worden slecht betaald, hebben beroerde uren etc.
Wat een onzin, heb met mijn Sph jaren lang in de zorg gewerkt en werkte toch echt niet als verzorgende. Het werkveld is zo breed wat je uiteindelijk met social work kunt doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven