Werk & Studie alle pijlers

HBO en werk

17-10-2018 19:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou graag naast mijn werk een hbo opleiding gaan volgen. (Of associate degree)
Het aller aller liefst doe ik een avondopleiding van de NCOI, dat moment in de klas waar ik daadwerkelijk de stof hoor heb ik namelijk wel nodig. Maar wekelijks een dag per week naar school lijkt me dan weer veel (zou kids extra dag kdv betekenen, vind ik dan weer heftig.)

Een NCOI opleiding kost heel, heel, heel veel geld... Weet iemand of werkgevers hierin wat kunnen en willen betekenen? Of weet iemand of er in de buurt van Den Haag een hoge school is waar ze een avondopleiding bieden? (Management zorg of iets in die richting trekt me ontzettend)
Ik heb een HBO opleiding van een werkgever gekregen en krijg nu tijd en geld voor weer een opleiding.
Dus het is zeker de moeite waard eens op je werk over je wensen te praten.
Als je een gewone reguliere bachelor gaat doen dan betaal je gewoon het landelijke tarief. Als je tenminste niet al een bachelor hebt, anders betaal je instellingsgeld en dat is duur!!!
en reguliere bachelor zijn ook in deeltijd
Een collega van mij heeft een HBO NCOI opleiding gedaan vanuit werkgever.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook eerst even uitzoeken voor hoeveel uur per week de vacatures zijn voor het beroep waarin jij je wil laten opleiden. Aangezien je spreekt over een extra dag opvang wat je liever niet wil voor je kinderen, als je 1 dag per week ergens les zou moeten volgen.

Straks is het werk met alleen maar meer uren, zou zonde zijn van je gemaakte studiekosten en je tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven