Werk & Studie alle pijlers

Hoe mail afsluiten?

09-12-2018 15:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel op zoek naar een minor/afstudeerstage. Ik heb via een docent contactgegevens gekregen van iemand bij een bedrijf dat ik echt heel interessant vind. Nu loop ik alleen heel erg vast op hoe ik de mail kan afsluiten! Ik hoop dat iemand me wat op weg kan helpen :D

Beste [Naam contactpersoon],

Mijn naam is Mepi, ik ben derdejaars student [Studie] aan [School].
Via [Docent] heb ik uw contactgegevens gekregen.

In de tweede helft van dit schooljaar ga ik deelnemen aan de minor [Minornaam]. Deze minor moet ik afsluiten met een stage van 3 maanden bij een bedrijf dat [Soort onderzoek] doet. De aanvang van deze stage vind plaats in de eerste week van mei. Deze stage is mogelijk ook te combineren met de afstudeerstage van het 4e jaar. Dit zou betekenen dat ik voor een jaar aansluitend stage kan lopen bij een bedrijf. Graag zou ik deze stage bij [Bedrijf] lopen.

Mijn oog is gevallen op [Bedrijf] omdat dit bedrijf als doel heeft om [iets te doen]. Ik sta zelf volledig achter dit doel en vind dat [ik ook iets wil doen].



Hoe kan ik dit het beste naar een eind breien?

Alvast bedankt voor alle input :)
Alle reacties Link kopieren
Met vriendelijke groet,



Is deze mail voor iemand binnen dat bedrijf? Dat zou ik zelf schrijven 'uw bedrijf' en iets uitgebreider je voorstel + motivatie toelichten.
pergamon wijzigde dit bericht op 09-12-2018 15:55
3.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf iets doen in de trant van " Ik hoor graag van u of het mogelijk is om mijn stage bij (bedrijf) te lopen"

En dan daarna de afsluiting als in vriendelijke groet, naam, etc.

Succes in ieder geval!
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de vraagstelling. Wat os de actie die je van de ontvanger wil?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching