Werk & Studie alle pijlers

Salaris verhoging vragen

11-12-2018 06:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
N. V. T
anoniem_379987 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 20:40
98.54% gewijzigd
600 erbij??
600 Bruto?
Alle reacties Link kopieren
Het hangt natuurlijk van de branche af, maar 600 lijkt me erg optimistisch met 4 maanden ervaring.
als expediteur verdien je shit. been there done that.
een sprong van 25% is behoorlijk maar je kan het proberen en vanuit daar onderhandelen. hebben jullie een CAO of iets dergelijks?
Zo niet, zou ik mikken op een verhoging van 15% en wellicht dat jullie uitkomen op 10% met eventuele betere secundaire arbeidsvoorwaarden zoals telefoon, laptop, eindejaarsbonus, auto van de zaak etc..
Wat zegt het internet? Salariskompas?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een mbo of hbo achtergrond, hoeveel werkervaring heb je? Je zou anders kunnen vragen of je een tijdelijke opslag krijgt omdat je formeel een andere functie bent gaan vervullen. Dus dat je voor de maanden dat je nu al weet dat je de teamleider vervangt daar een toeslag voor krijgt. Maar na 4 maanden 600 euro erbij vragen is wat te veel.
Als je vervolgens in 2019 echt teamleider bent geworden dan val je in een andere schaal/functie. Dan is het logisch om te gaan onderhandelen. Maar eerst eens bewijzen dat het je lukt om als plaatsvervangend teamleider te functioneren. Dan sta je straks ook sterker in je onderhandeling.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt bizar veel. Je kan het altijd vragen, maar de kans bestaat dat ze je niet serieus nemen.

Als je een verhoging vraagt van 10% is dat al ruim. Laat staan 25%.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Vragen staat vrij, maar 600 erbij gaan ze natuurlijk niet doen. Ik wil wel hun gezicht zien als je het vraagt!

Bij je onderhandelingen voor de functie teamleider (wanneer in 2019?) sta je wel sterk. Mijn ervaring is dat er nooit 'tussendoor' iets bijkomt, maar dat kan ook aan het bedrijf liggen.
Such fun!1
Ik denk dat je overschat wat je waard bent. 600 erbij is bizar veel als je 4 maanden een functie uitoefend en niet eens op papier.
Alle reacties Link kopieren
Je hoort betaald te krijgen naar de arbeid die je doet. Wanneer je als teamleider werkt dan kan men ook voor de duur van die functie een toeslag op het loon doen. Waarom zou men jou minder betalen dan en andere teamleider?

Geldt er een CAO? Welke branche is het?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-12-2018 09:44
Je hoort betaald te krijgen naar de arbeid die je doet.
Hoeft niet. Je wordt betaald naar de kans dat je vertrekt naar een andere werkgever en hoeveel een opvolger kost. In een bedrijf zonder cao tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Een Expediteur kan rekenen op zo’n €2000,- tot €3500,- bruto per maand. Het precieze salaris hangt onder andere af van zijn opleiding, leeftijd, ervaring en inzet.

https://www.nationaleberoepengids.nl/Ex ... oorwaarden

Met 4 maanden ervaring geen slecht salaris volgens mij hoor. maar ik mis nog heel veel informatie om daar een goede inschatting van te geven. Hoe oud ben je, hoeveel werkervaring heb je in het algemeen, wat is je opleiding, achtergrond (werkgerelateerd), hoe functioneer je, etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch minstens het 4-voudige willen vangen met zoveel extra taken en verantwoording.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
je wilt 25% loonsverhoging? Dat is fors. En in de meeste gevallen echt niet realistisch.

Is er een CAO?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Bitje93 schreef:
11-12-2018 10:08
Ik zou toch minstens het 4-voudige willen vangen met zoveel extra taken en verantwoording.
Je wil 10k binnen harken?
Alle reacties Link kopieren
Srry voor de late reactie.

Heb een HBO diploma. Helaas geen cao waar ik op terug kan vallen.

Vanaf 't moment dat ik er kwam werken (1.5 jaar gelden) is er aangeboden om het rectter hand te worden van m'n teamleader.

Dit ben ik ook geweest al die tijd totdat diegene ineens ziek thuis zat. Dus ik heb nu volledig haar functie overgenomen naast m'n huidige functie als operationeel medeweker/rechterhand teamleader
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
11-12-2018 09:20
Wat zegt het internet? Salariskompas?
Daar kom ik niet uit. De marge is te groot.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_379987 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 20:42
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-12-2018 09:44
Je hoort betaald te krijgen naar de arbeid die je doet. Wanneer je als teamleider werkt dan kan men ook voor de duur van die functie een toeslag op het loon doen. Waarom zou men jou minder betalen dan en andere teamleider?

Geldt er een CAO? Welke branche is het?
Helaas geen cao.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
11-12-2018 09:53
Een Expediteur kan rekenen op zo’n €2000,- tot €3500,- bruto per maand. Het precieze salaris hangt onder andere af van zijn opleiding, leeftijd, ervaring en inzet.

https://www.nationaleberoepengids.nl/Ex ... oorwaarden

Met 4 maanden ervaring geen slecht salaris volgens mij hoor. maar ik mis nog heel veel informatie om daar een goede inschatting van te geven. Hoe oud ben je, hoeveel werkervaring heb je in het algemeen, wat is je opleiding, achtergrond (werkgerelateerd), hoe functioneer je, etc.
28 jaar, bijna 4 jaar ervaring in de branch.
Heb meerder opleidingen gevolgd. Hbo evenementen management en ook diploma voor expediteur.

Hoe functioneer ik.. Goed, ze vragen denk ik niet voor niets na 2 weken na ingang contract of ik assistent wil worden. (nu 1.5 jaar geleden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven