Werk & Studie alle pijlers

Camgirl

17-12-2018 23:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vivameiden,

Sinds een tijdje doe ik aan webcammen.. (anoniem) Alleen mis ik soms het contact met mijn ´collega´s´.
Ik wil graag kunnen sparren over verschillende zaken.

Ben jij dus een camgirl? en wil je graag met mij het een en het ander bespreken? of gewoon ervaringen delen? dan hoor ik graag van je!
Als je zelf informatie wil mag dat ook door middel van een PB bericht.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes.

* Ik zit niet te wachten op haatvolle reacties of reacties zonder toegevoegde waarde.
anoniem_380254 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 00:25
1.06% gewijzigd
Al dan wel?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
18-12-2018 00:23
Al dan wel?
Heb het aangepast.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2018 09:13
Reden: Ongepast/provoceren
96.84% gewijzigd
girlygirly22 schreef:
17-12-2018 23:36

* Ik zit niet te wachten op haatvolle reacties of reacties zonder toegevoegde waarde.
Openbaar forum, mag iedereen reageren. Tot zover mijn bijdrage.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
18-12-2018 00:49
[...]
:rofl: :rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2018 09:13
Reden: Provoceren
49.46% gewijzigd
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat als je binnen een organisatie werkt/ doet cammen. Dat er sowieso zelden contact is tussen collega's.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Humbull82 schreef:
18-12-2018 06:40
Ik geloof dat als je binnen een organisatie werkt/ doet cammen. Dat er sowieso zelden contact is tussen collega's.
Ja maar dat is jammer want dan kan je niet sparren.
Je zoekt wat en je biedt wat aan via een pb.
Dan kun je het beste een oproep plaatsen bij ‘gezocht’ en ‘contact’.
Ik heb het idee dat je teveel wilt bepalen wat men wel of niet schrijft en dan zit je hier overduidelijk verkeerd. Dan zou ik het niet openbaar gaan bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Camgirl,

Achter iedere sites zitten forums dus ook achter dit soort sites , Je kan er tips en tricks vinden. Ik zou maar een goed op de site kijken waar je op camt.

Suc6
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen welke site je gebruikt? Er zijn namelijk wel een aantal camsites met een redelijk grote community waar veel kan worden besproken
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
18-12-2018 18:26
Mag ik vragen welke site je gebruikt? Er zijn namelijk wel een aantal camsites met een redelijk grote community waar veel kan worden besproken
Ik adverteer maar doe het zonder platform.
ik wil graag ZZP´r worden. Maar ik wil niet geregistreerd staan onder de naam cam-girl bij de kvk.
Dus ik wil graag me inschrijven met iets normaals daarom wil ook graag dit met meiden bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat je geen platform gebruikt voor het cammen of geen platform voor advertenties? Zonder platform cammen lijkt me inderdaad heel moeilijk, vooral als je contact met collega's wilt hebben. Wat is er trouwens zo abnormaal aan de naam camgirl? Wil je het beestje niet bij de naam noemen of heeft het een andere reden?
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
18-12-2018 20:48
Bedoel je dat je geen platform gebruikt voor het cammen of geen platform voor advertenties? Zonder platform cammen lijkt me inderdaad heel moeilijk, vooral als je contact met collega's wilt hebben. Wat is er trouwens zo abnormaal aan de naam camgirl? Wil je het beestje niet bij de naam noemen of heeft het een andere reden?
Er hangt nog altijd wel een taboe omheen.
Niemand die ik ken weet dat ik dit doe.
En dat wil ik graag zo houden. Maar als ik me als zzp´r inscrhijf dan zijn de ´werkzaamheden/camgirl´te achterhalen via kvk nummer daarom wil ik als iets anders ingeschreven staan. Bijvoorbeeld fotografie of iets dergelijks. Maar ik begrijp niet echt hoe het werk en wil dit niet vermelden.
Ooit gedaan. MAar dan verdiende ik miss 30 euro in een half uurtje voor best vermoeiend werk.

Het enige wat je moet doen is mannen opwinden, en dat is nog best wel lastig vol t houden. Op een gegeven moment is de inspiratie op en zijn de mannen klaar en kappen ze af.
Alle reacties Link kopieren
anoniem201612122 schreef:
30-12-2018 21:59
Ooit gedaan. MAar dan verdiende ik miss 30 euro in een half uurtje voor best vermoeiend werk.

Het enige wat je moet doen is mannen opwinden, en dat is nog best wel lastig vol t houden. Op een gegeven moment is de inspiratie op en zijn de mannen klaar en kappen ze af.
Hoeveel je verdient en hoe lang je mannen kan blijven opwinden verschilt erg veel per camgirl. TO geeft niet aan daar moeilijkheden mee te hebben, maar meer met de administratieve kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven