Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe baan? Advies?

18-12-2018 21:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-12-2018 09:41
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook ja hebben gezegd. Nee zeggen is ‘afwijkend’ en als nieuweling wil je niet negatief opvallen.
Alle reacties Link kopieren
Eh, gewoon bijleggen natuurlijk. Ik had een vergelijkbare situatie, twee jaar geleden. Ben het afscheidscadeau zelf gaan kopen.

En met roddelen; eventueel luisteren maar niet zelf doen, geen privé dingen vertellen en als het niet nodig is, je eigen mening niet verkondigen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Geen twijfel; ik zou idd ook gewoon mee doen.
Sowieso meedoen, al helemaal aangezien ze jou heeft ingewerkt!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbare situatie. Je maakt nu deel uit van dit team, dus meedoen vind ik wel een goed plan. Wat je inlegt aan het cadeau mag best in verhouding zijn tot de relatie die je met degene hebt nu je er zo kort werkt (minimaal dus).
Over het roddelen; geef ze geen voer. Sta erboven en doe er niet aan mee. Je kunt nog beter niet in een team passen en ander werk gaan zoeken, dan wel in een slecht team te passen.
Pick your battles and bloom
Alle reacties Link kopieren
Cadeau: meedoen! Roddelen: dat is wel echt een minpunt. Als dat echt in de cultuur zit in dat bedrijf zou dat wel een enorme afknapper zijn. Geen idee wat je moet doen, maar in elk geval niet meedoen en je van die praatjes afzijdig proberen te houden. Maar lekker is het niet lijkt me...
Beter een half motto....
Als je voer voor roddel wil zijn ("die nieuwe is zo gierig en aso als de pest" en aanverwanten) zou ik nee zeggen.

Anders zou ik die 5 euro gewoon betalen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nauw met haar samengewerkt om ingewerkt te worden. dan zou je haar nu wel een beetje moeten kennen... Iig genoeg om gewoon bij te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven