Werk & Studie alle pijlers

Stage sucks more and more

20-12-2018 18:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop stage, vind t allemaal helemaal niks zoals jullie waarschijnlijk na mijn andere topic wel gemerkt hebben, maar ik kan dus niet stoppen. Ik wil het echt niet meer, maar als ik nu stop gaan ze me beoordelen met een Onvoldoende... natuurlijk ontzettend kinderachtig, aangezien ik alle kutklusjes voor ze gedaan heb, en dit is wat ik er voor terug krijg.. Weet iemand of ik hier in nog rechten heb ofzo? En wat als ik nog een andere stage vind waar ik de laatste weekjes het mag afmaken, wie beoordeeld mij dan?

Groetjes
Ga gewoon verder in je andere topic.
Cafetière schreef:
20-12-2018 18:42
Ga gewoon verder in je andere topic.
Nou inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Als het nog maar een paar weekjes is, gewoon volhouden, volgende week een korte week, daar op ook dus paar weken zijn zo voorbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 18:40
maar als ik nu stop gaan ze me beoordelen met een Onvoldoende... natuurlijk ontzettend kinderachtig,

En zomaar stoppen is niet kinderachtig?
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
20-12-2018 18:52
En zomaar stoppen is niet kinderachtig?
Minder kinderachtig dan hoe deze mensen met hun stagaires omgaan
Alle reacties Link kopieren
Dan stop je toch? Dan heb je je zin.
En ik denk dat dat bedrijf jou ook liever kwijt dan rijk is, met zo'n instelling. Zij zullen in ieder geval niet wakker liggen van die onvoldoende.
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 18:54
Minder kinderachtig dan hoe deze mensen met hun stagaires omgaan
Mensen? Er is toch maar 1 eigenaar, die ziek thuis zit?
En jij ben toch de enige stagiair?
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
20-12-2018 19:03
Mensen? Er is toch maar 1 eigenaar, die ziek thuis zit?
En jij ben toch de enige stagiair?
Nee ben niet de enige stagiair, ben met een andere stagiair.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
20-12-2018 19:00
Dan stop je toch? Dan heb je je zin.
En ik denk dat dat bedrijf jou ook liever kwijt dan rijk is, met zo'n instelling. Zij zullen in ieder geval niet wakker liggen van die onvoldoende.
Ik ben de enige die daar werk uitvoert, aangezien mijn baas ziek thuis zit, dus denk dat zei een groter probleem hebben zonder mij. En aan mijn instelling ligt het niet, doe gewoon wat mij gevraagd wordt. Leer niet alleen vrij weinig van aangezien dit niks met mijn opleiding te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb even geloept. Dit is al je vierde (!) topic over hetzelfde onderwerp. Allemachtig zeg, waarom ga je niet gewoon verder in een van die andere topics?
Alle reacties Link kopieren
En je stagebegeleider van je opleiding, kun je die niet benaderen met je klachten?
Je kan de tijd inmiddels aftellen dus gewoon uitzitten maar.
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 19:05
Nee ben niet de enige stagiair, ben met een andere stagiair.
En die doet niets? Aangezien je zegt dat je de enige bent die het werk uitvoert?
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 19:07
Ik ben de enige die daar werk uitvoert, aangezien mijn baas ziek thuis zit, dus denk dat zei een groter probleem hebben zonder mij. En aan mijn instelling ligt het niet, doe gewoon wat mij gevraagd wordt. Leer niet alleen vrij weinig van aangezien dit niks met mijn opleiding te maken heeft.
Nou mooi toch, leer je zelfstandig werken. En al is het niet precies je opleiding, je weet nooit waar het ooit goed voor is dat je het gedaan hebt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je bent er blijkbaar bijna. Dat ga je toch niet vergooien omdat je het stom vindt? Nog een paar weken doorgaan en je bent klaar en hoef je nooit meer terug. Kom op, ff door de zure appel heenbijten. Overleef je heus wel.
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 19:07
Ik ben de enige die daar werk uitvoert, aangezien mijn baas ziek thuis zit, dus denk dat zei een groter probleem hebben zonder mij. En aan mijn instelling ligt het niet, doe gewoon wat mij gevraagd wordt. Leer niet alleen vrij weinig van aangezien dit niks met mijn opleiding te maken heeft.
Uhm, klein vraagje, maar wie beoordeeld jou?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt “En wat als ik nog een andere stage vind waar ik de laatste weekjes het mag afmaken, wie beoordeeld mij dan?“

Bij de meeste scholen is het zo dat je een stage in 1x bij 1 bedrijf moet afronden en dat je de weken niet over meerdere stages/bedrijven mag verdelen. Mislukt een stage, dan moet je dus gewoon weer van voor af aan beginnen en opnieuw 20 weken stage lopen bij het volgende stagebedrijf.
Alle reacties Link kopieren
sArAh_dV schreef:
20-12-2018 19:07
Ik ben de enige die daar werk uitvoert, aangezien mijn baas ziek thuis zit, dus denk dat zei een groter probleem hebben zonder mij. En aan mijn instelling ligt het niet, doe gewoon wat mij gevraagd wordt. Leer niet alleen vrij weinig van aangezien dit niks met mijn opleiding te maken heeft.
Sinds wanneer is het bedrijf van een ander jouw verantwoordelijkheid? Als stagiaire? Of blijf je er nu 60 jaar? Want wie Red de Boel als jij als OnMisBare stagiaire het einde van de stage heeft bereikt? Dan stort het daar toch in? Zonder Jou?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Stop dan.
diyer schreef:
20-12-2018 19:50
Je bent er blijkbaar bijna. Dat ga je toch niet vergooien omdat je het stom vindt? Nog een paar weken doorgaan en je bent klaar en hoef je nooit meer terug. Kom op, ff door de zure appel heenbijten. Overleef je heus wel.
Dit :-) Je kan het!
Soms zijn dingen in het leven niet leuk. Dit gaat maar over een paar weken, suck it up.
Alle reacties Link kopieren
Tja, de grote mensenwereld is geen paradijs, daar gebeuren ook kinderachtige dingen. Dit zal je wel vaker mee gaan maken. En als stagiaire krijg je echt niet alleen maar leuke klussen. En die k-klussen zijn soms heel leerzaam.

Niet leuk. Maar wees verstandig, en maak je stage af. Laat zien, dat je doorzettingsvermogen hebt en professioneel kan zijn.

Heb je dit ook met je studiebegeleider besproken?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn dingen even niet leuk.
Je zeurt er nu al een paar Topics over.
Accepteer gewoon dat het nog een paar weken niet leuk is en hou er in ieder geval hier op Viva over op.
Je bent aan het drammen.
Je hebt toch gewoon vanuit school een stagebegeleider? Ga daar advies vragen. Daar zijn die mensen voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven