Werk & Studie alle pijlers

Afscheids cadeau collega's in de zorg (mannen)

04-01-2019 07:59 24 berichten
Ik neem over een maand afscheid van mijn huidige werkplek, (maatschappelijk psychiatrie) ik volg namelijk ook een opleiding en ga dus switchen van afdeling.

Voor de vrouwen heb ik een handcremè gekocht, met daaraan een kaartje: Ik smeer 'm. Bedankt!
Voor de mannen wil ik ook zo'n klein cadeautje (rond een euro of 2) met een dubbelzinnige tekst. Iemand een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Stressbal. 'De ballen!'
Valhalla! Where the brave may live Forever!
“Scheer je weg”
Alle reacties Link kopieren
Een peer. “ ik peer ‘m “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Drop: ‘t zit d’rop.
V1k1ng schreef:
04-01-2019 08:01
Stressbal. 'De ballen!'
deze vind ik leuk! Dus plus 1
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
04-01-2019 08:01
Stressbal. 'De ballen!'
Leuk!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel raar dat je aparte cadeaus koopt voor mannen en vrouwen. Zeker als je in de psychiatrie werkt hoop je dat iemand beter zou weten. Ik zou iedereen zo'n potje handcreme geven...
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Debora schreef:
04-01-2019 08:33
Ik vind het heel raar dat je aparte cadeaus koopt voor mannen en vrouwen. Zeker als je in de psychiatrie werkt hoop je dat iemand beter zou weten. Ik zou iedereen zo'n potje handcreme geven...

Huh?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst kijken of ik niet ergens een herencreme (van Nivea of zo?) kon vinden.

Anders een flesje Kneipp: ik Kneipp er tussenuit!
Debora schreef:
04-01-2019 08:33
Ik vind het heel raar dat je aparte cadeaus koopt voor mannen en vrouwen. Zeker als je in de psychiatrie werkt hoop je dat iemand beter zou weten. Ik zou iedereen zo'n potje handcreme geven...
Wat een onzinnige opmerking. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's blijer zijn met een zak drop, dan met een roze handcreme.
Verder bedankt voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee!
Wat moeten ze met die rommel dingen?

Edit: Beetje hard geformuleerd.

Het is super lief dat je wat wil geven. maar echt, wat moeten ze ermee? Ik zou wat lekker meenemen en ze bedanken. Succes bij je nieuwe baan!
Alle reacties Link kopieren
Mirtemirte schreef:
04-01-2019 08:43
Wat een onzinnige opmerking. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's blijer zijn met een zak drop, dan met een roze handcreme.
Verder bedankt voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee!
Misschien zijn vrouwen ook wel blijer met drop..
Als je "ik smeer hem" erin houdt, een tube glijmiddel? Dubbelzinnig genoeg lijkt me.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 09:09
1.19% gewijzigd
dolfje schreef:
04-01-2019 09:06
Misschien zijn vrouwen ook wel blijer met drop..
Of met beiden niet. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Je mannelijke collega's hebben geen handen?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-01-2019 08:48
Wat moeten ze met die rommel dingen?

Edit: Beetje hard geformuleerd.

Het is super lief dat je wat wil geven. maar echt, wat moeten ze ermee? Ik zou wat lekker meenemen en ze bedanken. Succes bij je nieuwe baan!

Mee eens.
Had beter 'n dood goeie koffiekoeken en saucijzenbroodjes laten aanrukken dan prullaria te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Vre-se-lijk zo'n dubbelzinnige tekst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mirtemirte schreef:
04-01-2019 08:43
Wat een onzinnige opmerking. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's blijer zijn met een zak drop, dan met een roze handcreme.
Verder bedankt voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee!
Ik denk dat je heel veel vrouwen ook blijer zou maken met een zak drop.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mensen ook gewoon blij kunnen zijn met de moeite die iemand doet. Je kunt toch nooit iedereen blij maken, haal je taart zitten er vast ook weer zeikerds tussen die dat niks vinden. Leuk idee die handcrème en tekst erbij, voor mannen is denk ik een zakkie drop leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man gebruikt ook handcrème hoor.
Verder doet iets eetbaars het altijd goed.
Redcurls schreef:
04-01-2019 11:03
Ik denk dat mensen ook gewoon blij kunnen zijn met de moeite die iemand doet. Je kunt toch nooit iedereen blij maken, haal je taart zitten er vast ook weer zeikerds tussen die dat niks vinden. Leuk idee die handcrème en tekst erbij, voor mannen is denk ik een zakkie drop leuk.
Nou, maar echt. Ik vind sowieso dat er op ieder topic zoveel negativiteit komt. Iedere TO wordt echt compleet met de grond gelijk gemaakt. Gaat het niet over een klein cadeautje, gaat het wel over een relatie of iets, wat iemand volgens "de beste stuurlui", allemaal verkeerd aanpakt. Ik word niet gelukkiger van dit VIVA forum.

Ik houd het voor gezien hier :)

Dank voor je berichtje, Redcurls!
Alle reacties Link kopieren
Je zou misschien ook iets smeerbaars, eetbaars kunnen doen, met dezelfde tekst.
(Luxe) chocopasta of smeerbare kaas o.i.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven