Werk & Studie alle pijlers

Na 2 jaar een broek dragen

25-02-2019 22:07 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik draag al 2 jaar naar mijn werk altijd rokjes.. alleen ben ik dat nu zat.
Is het vreemd om opeens met een broek aan te komen?
ja
Alle reacties Link kopieren
Graag ook uitleg waarom😌
Ja, heel vreemd!

Dat, of ze zien het niet eens omdat je niet altijd bezig bent met wat je collega’s dragen.
Ja ik zou het eerst even aankondigen op intranet ofzo. Zodat de collega’s zich kunnen voorbereiden.
Waarom ben je overgestapt?
Alle reacties Link kopieren
Zonder onderbroek zou vreemder zijn
Hoi hoi :bye:
Alle reacties Link kopieren
Freja, omdat ik graag wat meer verschillende dingen wil dragen
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat met je werkgever overlegt? Ik zou dat niet op eigen houtje doen.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik draag ook altijd rokjes/jurkjes en laatst voor het eerst in lange tijd een broek. Kreeg alleen wat opmerkingen van “Oh heb jou volgens mij nog nooit in een broek gezien!”

Niet zo dramatisch, gewoon doen dus.
Het zal je collega's bar weinig interesseren wat je aantrekt. Als je je maar wel kleedt binnen de bedrijfscultuur. Ik kan me zo voorstellen dat mensen je met een joggingbroek toch raar gaan aankijken.
SallySpectra* schreef:
25-02-2019 22:11
Ja ik zou het eerst even aankondigen op intranet ofzo. Zodat de collega’s zich kunnen voorbereiden.
Haha, dit ja.

Ik heb ook een collega die ik jarenlang alleen nog maar in jurkjes heb gezien, maar als ze morgen ineens in een broek verschijnt zal ik daar echt niet gek van opkijken.
Niet iedereen is zo bezig met jouw kleding als jijzelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hahah toevallig, bedankt voor je reactie Elegantic🤗
Alle reacties Link kopieren
LoiseauVélo schreef:
25-02-2019 22:21
Haha, dit ja.

Ik heb ook een collega die ik jarenlang alleen nog maar in jurkjes heb gezien, maar als ze morgen ineens in een broek verschijnt zal ik daar echt niet gek van opkijken.
Niet iedereen is zo bezig met jouw kleding als jijzelf ;-)
Klopt ik ben er ook veelste erg mee bezig wat anderen wel niet van me denken..🙈
Alle reacties Link kopieren
Haha, "eerst even aankondigen op het intranet".. Lol!

Ja, tuurlijk zal het even anders zijn. En je kunt opmerkingen en vragen verwachten van je directe collega's. Maar als je binnen 1 week 3x met een broek naar je werk komt, is het vanaf dan oud nieuws en kun je leuk genieten van je uitgebreide garderobe mogelijkheden. Gewoon doen dus, bovendien zal het overgrote deel van de reacties positief zijn. Zeker als je met
vrolijk enthousiasme uitlegt dat jij het tijd vindt voor meer variatie.
Enjoy pants day! 😜
Kennis is macht.
Alle reacties Link kopieren
Lynn1987 schreef:
25-02-2019 22:27
Haha, "eerst even aankondigen op het intranet".. Lol!

Ja, tuurlijk zal het even anders zijn. En je kunt opmerkingen en vragen verwachten van je directe collega's. Maar als je binnen 1 week 3x met een broek naar je werk komt, is het vanaf dan oud nieuws en kun je leuk genieten van je uitgebreide garderobe mogelijkheden. Gewoon doen dus, bovendien zal het overgrote deel van de reacties positief zijn. Zeker als je met
vrolijk enthousiasme uitlegt dat jij het tijd vindt voor meer variatie.
Enjoy pants day! 😜
Hahah bedankt! We gaan het zien morgen ;)
Ik ben een keer flauwgevallen op het werk toen een collega ineens in broek verscheen.
Ik heb een week in foetushouding op de grond gelegen, mijn collega's hebben me cup a soup en marsen gegeven tot het weer ging.
Die collega is op staande voet ontslagen uiteraard.
Het-groepje schreef:
25-02-2019 22:33
Ik ben een keer flauwgevallen op het werk toen een collega ineens in broek verscheen.
Ik heb een week in foetushouding op de grond gelegen, mijn collega's hebben me cup a soup en marsen gegeven tot het weer ging.
Die collega is op staande voet ontslagen uiteraard.
Moedig dat je dit durft te delen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
25-02-2019 22:33
Ik ben een keer flauwgevallen op het werk toen een collega ineens in broek verscheen.
Ik heb een week in foetushouding op de grond gelegen, mijn collega's hebben me cup a soup en marsen gegeven tot het weer ging.
Die collega is op staande voet ontslagen uiteraard.
Hahahaha!
Kennis is macht.
Alle reacties Link kopieren
LoiseauVélo schreef:
25-02-2019 22:21
Haha, dit ja.

Ik heb ook een collega die ik jarenlang alleen nog maar in jurkjes heb gezien, maar als ze morgen ineens in een broek verschijnt zal ik daar echt niet gek van opkijken.
Niet iedereen is zo bezig met jouw kleding als jijzelf ;-)
het zou mij niet eens opvallen denk ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eerst toestemming van alle bazen en dan natuurlijk 3 weken van tevoren aankondigen per mail.


En is het een jeansbroek? Een stoffen broek? Een legging?
Want uiteraard hangt het natuurlijk ook af van de broek in kwestie.

Waarom trouwens gewoon geen kousenbroek onder die rok?
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
25-02-2019 22:33
Ik ben een keer flauwgevallen op het werk toen een collega ineens in broek verscheen.
Ik heb een week in foetushouding op de grond gelegen, mijn collega's hebben me cup a soup en marsen gegeven tot het weer ging.
Die collega is op staande voet ontslagen uiteraard.
😏
Alle reacties Link kopieren
Aan de reacties te zien maak ik me er veelste druk om🙈😂
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan of je op het werk onnodig gaat bukken en spreiden :idee:

Dan valt nu een broek opeens wel op ja :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven