Werk & Studie alle pijlers

Studieboeken verkopen

27-02-2019 09:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een heleboel studieboeken van een universitaire studie. Het betreft een studie waarvan de literatuur nog niet echt verouderd is. Destijds als studentje een kapitaal aan uit gegeven en ze zijn nog hartstikke mooi.

Inmiddels wil ik er graag vanaf. Eigenlijk heb ik niet de puf en ook tijd om alles stuk voor stuk via Bol te verkopen.
Weet iemand misschien een winkeltje die zulke boeken gewoon opkoopt? Ik hoef niet de hoofdprijs maar om ze nou gelijk naar de kringloop te brengen doet ook pijn.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Daar is echt weinig vraag naar helaas. Je zult er toch tijd in moeten steken op Bol, marktplaats of via de universiteit. Verkopen als pakket werkt vaak beter dan per stuk.
Je zou eventueel een kijkje kunnen nemen op StudyStore. Is een website die boeken tweedehands opkoopt als ze nog relevant zijn!
Waarom heb je ze niet gelijk na je afstuderen doorverkocht? Dan had 't misschien nog iets opgeleverd. Denk niet dat er mensen zitten te wachten op boeken van 20 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Ken je De Slegte al? Of nog... Voorheen een keten, maar na een faillissement alleen in Rotterdam doorgestart geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
LilyP schreef:
27-02-2019 09:53
Je zou eventueel een kijkje kunnen nemen op StudyStore. Is een website die boeken tweedehands opkoopt als ze nog relevant zijn!
Die kan ik wel proberen...

Ik had ze natuurlijk gelijk weg moeten doen, die verzameldrift van mij ook!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Bookmatch misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een heleboel boeken verkocht via Boekenbalie. App downloaden, streepjescode scannen en je weet meteen wat je krijgt voor een boek. Je verdient er niet veel mee, en ik weet ook niet of ze studieboeken willen, maar dat zie je snel genoeg.
Ik had dusdanig veel dat het gratis werd opgehaald. Binnen 3 weken kreeg ik het geld gestort.
Werkte echt prima!
Irma3110 schreef:
27-02-2019 10:13
Ken je De Slegte al? Of nog... Voorheen een keten, maar na een faillissement alleen in Rotterdam doorgestart geloof ik.
De Slegte neemt bijna geen studieboeken van particulieren aan.
Alle reacties Link kopieren
Bij Studystore kun je alleen de boeken kwijt die zij denken te gaan verkopen. Anders toch maar op Marktplaats of Bol.com?
Alle reacties Link kopieren
sjansje schreef:
27-02-2019 14:36
Ik heb laatst een heleboel boeken verkocht via Boekenbalie. App downloaden, streepjescode scannen en je weet meteen wat je krijgt voor een boek. Je verdient er niet veel mee, en ik weet ook niet of ze studieboeken willen, maar dat zie je snel genoeg.
Ik had dusdanig veel dat het gratis werd opgehaald. Binnen 3 weken kreeg ik het geld gestort.
Werkte echt prima!
Oh goeie ook!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven