Werk & Studie alle pijlers

geen werk kunnnen krijgen en schulden opbouwen

28-02-2019 02:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
het ik heb jullie asvies nodig ik sta onder curatelen maar krijg binnen kort een anderen is pas over 4 maanden
nu is het volgende mijn curator heeft thuis problemen waar door hij heel erg in de war lijkt te zijn
hij betaald mijn rekeningen niet meer en ik kan ze neit betalen omdat ik maar 25 euro per week heb om van te kunnen eten en drinken
ik brobeer op meederen plekken te soliciteren om mijn maximalen geld te kunnen bijverdienen al mag ik dat niet eens vanwegen mij gezondheid ben wat zwakker begaaft en heb bot slijtage in mijn rug
hoe kom ik nou overal uit nu begin in eigenlijk te snappen waarom er geweld en diefstallen fietsenroven zijn in nederland ik doe dat niet omdat de aanhouder wint maar weet gewoon niet meer hoe ik alles moet oplossen heb geen auto en scooter omdat ik het niet eens kan betalen kan niet sporten niks niet ben al sinds mij 14e niet meer op vakantie of sport geweest omdat ik daar geen geld meer voor heb
wie kan mij helpen en heeft er tips weet geen raad meer
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met de manager of de leidinggevende van je bewindvoerder.
Doe dat zo snel mogelijk. Die kan je helpen om dit uit te zoeken.
Woon je op jezelf?
Op wat voor banen solliciteer je? En wat voor inkomsten heb je nu?
Ga naar het maatschappelijk werk in je gemeente, misschien kunnen die overleggen met de bewindvoerder over de betaalproblemen.
Wat een schandalig verhaal.
Veel sterkte, ga hiermee naar maatschappelijk werk in je buurt.
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met stichting mee en vraag Hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Begin eens bij het begin; hoe ben je uberhaupt in deze situatie terecht gekomen. Hoe is je huisvesting momenteel? Wat voor soorten werk kun je wel?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat je minder begaafd bent en onder curatele staat.
Ik vermoed dat je ook begeleiding hebt ?

ZO ja, als eerste naar de begeleiding / instantie die je helpt stappen.

Werk zoeken: er zijn voorzieningen die speciaal gericht zijn op het aannemen van mensen met een lichte beperking. Het uwv of het maatschappelijk werk kan jou hier bij helpen.
.....
SweetFirefly schreef:
28-02-2019 08:57
Begin eens bij het begin; hoe ben je uberhaupt in deze situatie terecht gekomen. Hoe is je huisvesting momenteel? Wat voor soorten werk kun je wel?
Ik zou eerst beginnen met een bewindvoeder die van TO's geld niet TO's rekeningen aan het betalen is en hoe je daar zo snel mogelijk vanaf komt.

Maatschappelijk werk of stichting mee of ander soort begeleiding inlichten en om hulp vragen.
Als er nog 4 maanden meer schulden gemaakt worden omdat hij TO's geld niet juist gebruikt dan ben je nog veel verder van huis.
Alle reacties Link kopieren
Bel de spoedlijn van de wmo. Deze vind je op de website van het wijkteam in jou gemeente.

Dit is niet oké en hier heb je hulp bij nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven