Werk & Studie alle pijlers

Wat moet ik meenemen??

12-03-2019 22:16 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!
Ik ben uitgenodigd voor n sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie bij de overheid.
Nu moet ik bij dat gesprek een voorwerp meenemen wat mij goed omschrijft en aan de hand daarvan mezelf voorstellen.
Dit vind ik dus een hele lastige opdracht, hebben jullie tips of wat zouden jullie doen/meenemen?

Ben heeel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke hobby? Wandelschoenen omdat je van wandelen houdt?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld iets wat jou dierbaar is, misschien een ring of ketting?
Wat een kleuterklasniveau!
Ik zou mijn middelvinger meenemen
Alle reacties Link kopieren
Zou je serieus stinkende wandelschoenen meenemen naar een sollicitatiegesprek? Ik zou een foto maken van iets en dat meenemen.
Alle reacties Link kopieren
precies show en tell van vierde leerjaar. serieus, vragen ze dat echt??
Alle reacties Link kopieren
Mijn wandelschoenen stinken niet hoor. Ik vind het er juist wel stoer uitzien met de klompen aarde er nog aan. Maar goed, het hangt er dus vanaf hoe TO zich wil presenteren en of die schoenen in dat verhaal passen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Jeuk! Ik zou afhaken.
Alle reacties Link kopieren
je dildo?
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
12-03-2019 22:23
Jeuk! Ik zou afhaken.
Ik ook..vreselijk dat soort dingen!
Je drol van die dag.
Alle reacties Link kopieren
Iets wat symbool staat voor jouw kernwaarden/kerneigenschappen? Je moet er een beetje omheen lullen dan denk ik. Bijv. een marathon medaille: doelgericht, doorzettingsvermogen, in voor nieuwe ervaringen, vooruit denkend etc. Niet iedereen heeft een marathon gerend natuurlijk, ikzelf nog geen 5km, maar heb dit voorbeeld eens gehoord. Ander een plant, een sleutelbos ofzo.. daar kun je ook wel een verhaal bij maken.
rebelle20 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 22:27
30.00% gewijzigd
Ik zou ernstig mijn twijfels hebben of ik wel zou willen werken bij zo'n infantiel clubje. En als mij de functie en werkgever desondanks toch zou aantrekken dan zou ik heel eigenwijs geen voorwerp meenemen en zeggen dat ik prima in staat ben om zonder voorwerp mezelf te omschrijven. Maar ja, of je punten scoort met het gelijk in de contramine gaan is maar de vraag.

Er is wellicht een kleine kans dat ze juist zo iemand zoeken: iemand die zichzelf blijft, tegengas durft te geven en eigenwijs durft te zijn en tegelijkertijd toch het doel bereikt, namelijk het zichzelf omschrijven.
Alle reacties Link kopieren
mijn vibrator: brengt mij iedere x tot grote hoogtes 😂 / bereikt altijd zijn doel etc etc
Alle reacties Link kopieren
Het is wel handig om jezelf goed te kennen, dan komt het vanzelf in je op wat jou goed beschrijft. Het gaat om het verhaal dat je erbij hebt. De middelvinger van redbull geeft goed weer wat voor type ze is.

Je zou ook een persoonlijkheidstest kunnen doen of iets dergelijks, dan weet je wat voor type je bent ten opzichte van andere mensen. Of vraag 5 mensen in je omgeving hoe ze tegen je aankijken. Dat kan ook helpen.
Aan de andere kant, bij de gemeente heb je vaak wel een goeie cao en veel vrije dagen en nog vaste contracten. Zou lekkere koekjes of cake voor ze bakken, 'liefde' gaat tenslotte ook door de maag.
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan het denken aan mijn aanvoerdersband van voetbal; teamplayer maar ook n leider.

Of is dat te voor de hand liggend?
Alle reacties Link kopieren
pinda123 schreef:
12-03-2019 22:31
Ik was aan het denken aan mijn aanvoerdersband van voetbal; teamplayer maar ook n leider.

Of is dat te voor de hand liggend?
Voor de hand liggend is prima als het jouw eigenschappen goed weergeeft.

Mijn collega (ja, ik moest deze opdracht ondergaan op mijn werk :-? ) had een fluitje mee want hij is scheidsrechter. Had hij een (goed) verhaal bij en daar ging het om.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk zoiets....een komkommer.....
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-03-2019 22:31
Aan de andere kant, bij de gemeente heb je vaak wel een goeie cao en veel vrije dagen en nog vaste contracten. Zou lekkere koekjes of cake voor ze bakken, 'liefde' gaat tenslotte ook door de maag.
En dan zeggen dat je de smaakmaker bent die alle ingrediënten van een team bakt tot één samenhangend geheel dat meer is dan de som der delen?
Alle reacties Link kopieren
pinda123 schreef:
12-03-2019 22:31
Ik was aan het denken aan mijn aanvoerdersband van voetbal; teamplayer maar ook n leider.

Of is dat te voor de hand liggend?
Lijkt me prima!
Het hangt van de functie af wat voor verhaal je er omheen maakt.
Bij dit voorwerp kun je denken aan (naast wat je zelf al aangaf) motiveren, ondersteunen, onderscheiden, initiatief nemen, knopen doorhakken etc etc
Je zwemdiploma?

Je hebt het toch maar mooi gehaald ook al was je toen kind én jong.
pinda123 schreef:
12-03-2019 22:31
Ik was aan het denken aan mijn aanvoerdersband van voetbal; teamplayer maar ook n leider.

Of is dat te voor de hand liggend?
Heel goed.
Sportief ook.
De schaar waarmee je vader de navelstreng doorknipte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven