Werk & Studie alle pijlers

Vacature voor reislustige droombaan.

21-03-2019 14:21 27 berichten
https://www.ad.nl/ad-werkt/de-ideale-ba ... ~a8b75340/

Als je werk zoekt en reislustig bent is dit je droombaan :-D

De Australische miljonair Matthew Lepre (26) zoekt een personal assistent om met hem de wereld rond te reizen. Je krijgt een minimaal startsalaris van 32.500 euro per jaar en leidt daarbij hetzelfde jetsetleventje als Lepre, geheel op zijn kosten.
Ik vind dat eerlijk gezegd geen erg hoog salaris, ook al betaalt hij ook de jetset lifestyle. Het is vast zo’n baan waar je 24/7 beschikbaar moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
hij heeft wel een leuk koppie en een mooi lichaam.

als ik zo her en der wat lees is hij eigenlijk op zoek naar een vriendin.
wij slapen nooit.
Minimaal startsalaris,hoe meer ervaring als P.A hoe hoger het salaris.
Zo werkt het overal toch.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
21-03-2019 14:29
Ik vind dat eerlijk gezegd geen erg hoog salaris, ook al betaalt hij ook de jetset lifestyle. Het is vast zo’n baan waar je 24/7 beschikbaar moet zijn.

Precies mijn idee.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 14:32
Minimaal startsalaris,hoe meer ervaring als P.A hoe hoger het salaris.
Zo werkt het overal toch.
Ja, maar ik vind dat al niet zo’n hoog uitgangspunt eigenlijk. Mijn eerste baan in 2003 als projectassistent op een gewoon kantoor was al zoiets namelijk.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 21-03-2019 14:37
16.08% gewijzigd
Volgens mij zoekt ie ook 'n neukertje en armcandy.
Zo te lezen denk ik dat je vooral met zijn sociaal media werk bezig bent. Foto`s maken en vloggen en bloggen maar.
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 14:36
Zo te lezen denk ik dat je vooral met zijn sociaal media werk bezig bent. Foto`s maken en vloggen en bloggen maar.
En de dingen naar de stomerij brengen, auto’s regelen, tickets omzetten, cadeau voor zijn moeder kopen. Ik stel me dat soort klusjes voor.
Nitflex schreef:
21-03-2019 14:35
Ja, maar ik vind dat al niet zo’n hoog uitgangspunt eigenlijk. Mijn eerste baan in 2003 als projectassistent op een gewoon kantoor was al zoiets namelijk.
Ach als je lekker op Ibiza of Monaco achter je laptop vlogt en blogt bij een zomers drankje zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden meer van belang toch :sun:
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 14:41
Ach als je lekker op Ibiza of Monaco achter je laptop vlogt en blogt bij een zomers drankje zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden meer van belang toch :sun:
Voor veel jonge mensen wel denk ik inderdaad!
Nitflex schreef:
21-03-2019 14:39
En de dingen naar de stomerij brengen, auto’s regelen, tickets omzetten, cadeau voor zijn moeder kopen. Ik stel me dat soort klusjes voor.
Ja hoewel een 5 sterren hotel wel een eigen stomerij heeft en auto`s kan regelen.Een P.A kan ook goed delegeren :-D
De man verdient 75000 euro per maand. Daar word je met zo’n levensstijl toch geen miljonair mee? Voor dat geld zou ik overigens niet gaan werken, maar ik vermoed dat hij een assistent onder de 25 zoekt.
MinkeDeWit schreef:
21-03-2019 14:50
De man verdient 75000 euro per maand. Daar word je met zo’n levensstijl toch geen miljonair mee? Voor dat geld zou ik overigens niet gaan werken, maar ik vermoed dat hij een assistent onder de 25 zoekt.
Ja, ik denk niet dat hij op een oude taart als ik zit te wachten! Haha!
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 14:43
Ja hoewel een 5 sterren hotel wel een eigen stomerij heeft en auto`s kan regelen.Een P.A kan ook goed delegeren :-D
Ja, de PA regelt het via het hotel, maar dat moet je dan toch alsnog doen?
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt dus minimaal 2700 euro per maand, dat vind ik niet weinig. Verder zul je veel weg zijn en je vaste lasten kunnen dan dus ook heel laag liggen. Voor een reislustig iemand echt een leuke baan.
Alle reacties Link kopieren
Je moet dus elk moment klaar staan. Waarschijnlijk knetter hard werken. Je slaapt elke dag/week/maand in een ander bed. Je eigen vrienden en familie, die zie je niet.

Maar ja, elke keer wanneer jij 's morgens de gordijnen open trekt, heb je een waanzinnig mooi uit zicht. De ene keer de oceaan bij Hawaii, dan uitzicht over Manhattan, dan de besneeuwde toppen in de Alpen.

Mensen die zo jong zo veel verdienen, hebben niet echt een levensstijl die makkelijk te volgen is. Zijn ook vaak heel veeleisend.

Klinkt dus niet als een ideale baan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ach als je jong bent,single en geen werk hebt of iets anders wil dan lijkt me dit best een droombaan.Of het ook daadwerkelijk zo is moet altijd nog blijken he dat weet je nooit van tevoren. Men kan het altijd een jaartje proberen toch.
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 16:22
Ach als je jong bent,single en geen werk hebt of iets anders wil dan lijkt me dit best een droombaan.Of het ook daadwerkelijk zo is moet altijd nog blijken he dat weet je nooit van tevoren. Men kan het altijd een jaartje proberen toch.
Zou ik ook zeggen. Al heb ik hem even opgezocht op insta en dan denk ik toch ‘nee dankje.’
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Nitflex schreef:
21-03-2019 14:56
Ja, de PA regelt het via het hotel, maar dat moet je dan toch alsnog doen?
Fluitje van een cent,kleding wordt gehaald en weer teruggebracht in de kamer.
En men belt even om auto´s te regelen,hotel regelt het en belt weer terug met informatie.

Kan in 5 minuten tijd.
MinkeDeWit schreef:
21-03-2019 14:50
De man verdient 75000 euro per maand. Daar word je met zo’n levensstijl toch geen miljonair mee?
Hij verdient 120.000 dollar achter zijn laptop per maand.
https://www.instagram.com/matthewlepre/ ... e=ig_embed
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 16:26
Fluitje van een cent,kleding wordt gehaald en weer teruggebracht in de kamer.
En men belt even om auto´s te regelen,hotel regelt het en belt weer terug met informatie.

Kan in 5 minuten tijd.
Euh, ja. Ik ben ook weleens in een hotel geweest hoor. Ik reis zelf veel voor werk, dus ik ben veel in luxe hotels.

Ik ken iemand die PA is voor een succesvolle Weense operazanger en daar ook mee de wereld rondreist. Dat soort dingen kost veel meer tijd dan je denkt. Als iets bijvoorbeeld al niet volgens wens verloopt moet je er al weer achteraan.

Bovendien was dat maar een voorbeeld. Je kunt ook de stad in gestuurd worden om iets bij een speciale winkel te halen, tafels regelen in volgeboekte restaurants, bonnen verzamelen en bijhouden voor declaraties, zorgen dat iedereen de hele dag netjes fooi krijgt en het ergste van alles... agendabeheer! Drukbezette mensen waar steeds weer nieuwe afspraken tussen komen, beoordelen wat prioriteit heeft en ga zo maar door.

Vast een leuke baan hoor, ik vond alleen het salaris niet superhoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op de aanmeldsite dat de inschrijvingen nog steeds openstaan en dat de eerste stap is om je te abonneren op zijn youtube kanaal.
Lijkt mij vooral een stunt om meer volgers te krijgen...
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
21-03-2019 16:28
Hij verdient 120.000 dollar achter zijn laptop per maand.
https://www.instagram.com/matthewlepre/ ... e=ig_embed
Jeutje, wat een opschepperT, lijkt me geen gezellig type
Alle reacties Link kopieren
*
fairy1 wijzigde dit bericht op 21-03-2019 17:57
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven