Werk & Studie alle pijlers

Nachtzuster

14-05-2019 00:26 108 berichten
Hallo,
Poosje terug afgesproken om een kletstopic voor "nachtzusters" aan te maken.
Morgen zit ik in de nacht, maar wellicht kunnen anderen alvast beginnen.
Kia-ora jij ook nog nachten deze week?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb woensdag 1 nachtje.
Pipootje; zit jij dan ook nog in de nacht?
Ja dinsdag en woensdag. In juni heb ik er veel meer nog. Een blok van 4 en 1 van 3.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen nachtzuster maar wil wel alle dames (en evt heren) hierbij mijn dank en respect tonen. Petje af voor alle mensen in de zorg! Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk topic. Zelf geen nachtzuster, maar wel lang in andere nachtdiensten gewerkt. Het heeft iets (moois) aparts, maar is ook slopend. Daarom goede nacht en veel succes!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
ja! Mijn vierde nacht alweer.. en mijn laatste van deze reeks. Heel fijn :-) alvast overdracht geschreven voor collega. mij kan niets meer gebeuren..
Nou ja behalve alle bellen, patienten die niet kunnen slapen enzovoort..
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-05-2019 00:26

Kia-ora jij ook nog nachten deze week?
Ik ben er net uit. :$

Maar ik schrijf natuurlijk gezellig mee! :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Familiemens schreef:
14-05-2019 00:43
Ik ben geen nachtzuster maar wil wel alle dames (en evt heren) hierbij mijn dank en respect tonen. Petje af voor alle mensen in de zorg! Liefs

Nou zeker👏🏻🙏🏻
Dank jullie wel!!
Je kan toch gewoon een topic openen ipv af te spreken wanneer dat moet gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nachtdienst. Ga zo slapen na mijn eerste van de vier.
Alle reacties Link kopieren
Heb 4,5 jaar alleen nachten gedraaid. Sinds 2 jaar terug naar vroege en late diensten. (Is bij ons een vast nachtteam). Heb morgen en volgende week na 2 jaar weer een nachtje doordat ze erg klem zaten. Dus ben benieuwd hoe het me weer zal bevallen
Even niet in de nachten, maar lees graag mee!
-Darkside- schreef:
14-05-2019 08:54
Je kan toch gewoon een topic openen ipv af te spreken wanneer dat moet gebeuren?
Nou vreselijk he om even terug te komen op een ander topic, toen we het daarover hadden.
vlekkebeest schreef:
14-05-2019 09:37
Heb 4,5 jaar alleen nachten gedraaid. Sinds 2 jaar terug naar vroege en late diensten. (Is bij ons een vast nachtteam). Heb morgen en volgende week na 2 jaar weer een nachtje doordat ze erg klem zaten. Dus ben benieuwd hoe het me weer zal bevallen
Dat lijkt me echt zwaar, om jarenlang vast in de nachtdienst te zitten!
pipootje schreef:
14-05-2019 09:44
Nou vreselijk he om even terug te komen op een ander topic, toen we het daarover hadden.
Oh sorry hoor. Ik dacht dat je hier aan het afspreken was een topic te openen.
Blij toe dat ik geen nachtdiensten heb, je wordt er bokchagrijnig van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 15 jaar 50% nachtdienst gedraaid. Ben dan ook blij dat ik nu weer alleen overdag werk. Want ik sliep niet meer.

Wens jullie goede nachtdiensten, vooral rustige! En hoed af; ik zou het niet meer kunnen!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-05-2019 09:46
Dat lijkt me echt zwaar, om jarenlang vast in de nachtdienst te zitten!
Omschakelen ging steeds moeizamer. Daarbij ging ik de actieve interactie met bewoners missen dus uiteindelijk besloten om terug naar vroege en late te gaan.

Vind het nu wel weer leuk om een nachtje te draaien. Zal niet terug alleen nachten willen draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde vlekkebeest..... Werkte 15 jaar als Nachthoofd in een zorgcentrum met 2 Geriatrische afdelingen....

Nu werk ik op een woongroep waar 6 geestelijk beperkte mensen wonen die structuur nodig hebben... En dat is dus echt wel een beetje mijn droombaan
Alle reacties Link kopieren
Ja het is zwaar soms, maar heeft ook zoveel voordelen..Ik vind de sfeer bijzonder. Soms bijzonder contact met patienten die juist in de nacht het moeilijk hebben. De vrije dagen erna voelen extra fijn.
Het slaaptekort is soms zwaar, maar ik doe het al 2 jaar, vaste nachtdienst.
Leuk om andere ervaringen te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ja het is zwaar soms, maar heeft ook zoveel voordelen..Ik vind de sfeer bijzonder. Soms bijzonder contact met patienten die juist in de nacht het moeilijk hebben. De vrije dagen erna voelen extra fijn.
Het slaaptekort is soms zwaar, maar ik doe het al 2 jaar, vaste nachtdienst.
Leuk om andere ervaringen te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Blij toe dat ik geen nachtdiensten heb, je wordt er bokchagrijnig van.
[/quote]

Hoeft niet hoor..😉
Alle reacties Link kopieren
Ik werk al ruim 12 jaar alleen maar nachtdiensten, in de verstandelijk gehandicaptenzorg.
Superleuk werk, maar ook zwaar inderdaad.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Werk trouwens ook in de gehandicaptenzorg
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, meer mensen in hetzelfde werkgebied!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven