Werk & Studie alle pijlers

Ervaring met omscholing

18-06-2019 10:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met zichzelf laten omscholen?

Ik werk nu in de administratieve sector. Maar ik zit wel vaak te dagdromen wat ik ''ga doen als ik groot ben ;)''.

Vroeger zag ik mezelf altijd in de zorg werken. Op wat voor manier wist ik nog niet. Me toekomst vond ik toen
nog niet zo belangrijk. Maar nu ja nu weet ik dat als je moet werken het wel leuk ook moet zijn! En toen ben ik
gerold in de administratieve sector. Wist ik toen maar wat ik nu weet.

Dus dan zit ik te denken kan ik mezelf laten omscholen?

Van een administratieve sector naar een zorgende sector. De graad van opleiding of werk weet ik nog niet zo goed.
Mijn gedachte gaat een beetje naar kraamzorg/verloskundige of met baby's/kinderen werken o.i.d.

Maarja, is omscholing te doen als je wel geld moet blijven verdienen?!
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vooropleiding?
Als eens gedacht aan een leerwerkplek binnen de ouderenzorg?
Informeer eens bij een roc in jouw buurt
Alle reacties Link kopieren
Of medisch secretaresse?
Alle reacties Link kopieren
Naar de zorg is geen probleem - ga eens kijken naar leer-werkplekken, eruit komen, dat is een ander verhaal. :)
.
Ik lees even mee. Zit met hetzelfde.

Ik wil graag een BBL opleiding (Maatschappelijke zorg) gaan doen maar helaas net in een tak waar weinig BBL plekken zijn, wel veel stageplekken maar daar kan mijn kachel niet van branden.
Ik heb een paar jaar geleden een switch gedaan en ben opnieuw gaan studeren. Naast mijn werk, want ik rolde in een baan die mooi aansloot op mijn nieuwe studie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven