Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk

29-06-2019 00:35 10 berichten
Hallo (mee) lezer,

Door omstandigheden heb ik geen baan (ben 19)
En tegenwoordig hoor ik wel eens dat mensen vanuit huis werken.

Iemand hier ervaring mee?
Zoals dingen inpakken of iets dergelijks?

Laat het me weten
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter kranten gaan bezorgen of ergens in een winkel of horeca gaan werken, of appels plukken. Thuiswerk is er nauwelijks. Inpakwerk wordt of door machines gedaan of door Sociale werkplaatsen, of hoe dat tegenwoordig ook heet, En trap er vooral niet in om te betalen om ingeschreven te worden voor thuiswerk. Dan weet je dat je genaaid wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Praktisch iedere horecazaak zoekt wel iemand. Is er een reden dat je perse uit huis wil werken?
Alle reacties Link kopieren
Je zou bij callcenters kunnen informeren. Bij een van mijn vorige banen mocht ik 2 van de 4 dagen thuiswerken. Had een baan als klantadviseur.
Verder zijn er callcenter-banen waarbij je alles thuis mag doen. Tijd terug zag ik zo iets nog voorbij komen via Indeed. Ben de organisatie vergeten.... Misschien even googlen?
Alle reacties Link kopieren
En schoonmaakwerk? Ik zie dit regelmatig voorbij komen nl.
Verder zijn hier redelijk wat vacatures mbt tentenbouwers (evenementen).
Callcenter is een optie, evenals woonondersteuner in een verpleeghuis.
Uitzendbureau?

En heb je hiervoor een baan gehad? Misschien een traject via uwv?
Stuiterdraakje schreef:
29-06-2019 08:39
En schoonmaakwerk? Ik zie dit regelmatig voorbij komen nl.
Verder zijn hier redelijk wat vacatures mbt tentenbouwers (evenementen).
Callcenter is een optie, evenals woonondersteuner in een verpleeghuis.
Uitzendbureau?

En heb je hiervoor een baan gehad? Misschien een traject via uwv?

TO is 19. Hoe moeilijk kan het zijn om voor een 19-jarige, vlak voor de vakantieperiode, een baan te vinden. Daar heb je het UWV toch niet voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
29-06-2019 08:51
TO is 19. Hoe moeilijk kan het zijn om voor een 19-jarige, vlak voor de vakantieperiode, een baan te vinden. Daar heb je het UWV toch niet voor nodig?
Niet geschoten is altijd mis. En daarbij, waar een wil is, is een weg. Ik ken genoeg mensen van diverse leeftijden die geen baan kunnen vinden; terwijl hier dagelijks seizoensbanen, horecabanen en schoonmaakbanen voorbij komen. Het is maar net wat je wil.
Stuiterdraakje schreef:
29-06-2019 08:55
Niet geschoten is altijd mis. En daarbij, waar een wil is, is een weg. Ik ken genoeg mensen van diverse leeftijden die geen baan kunnen vinden; terwijl hier dagelijks seizoensbanen, horecabanen en schoonmaakbanen voorbij komen. Het is maar net wat je wil.

Zo'n traject is niet gratis. Voor de gemiddelde 19-jarige lijkt me dat echt niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
29-06-2019 09:14
Zo'n traject is niet gratis. Voor de gemiddelde 19-jarige lijkt me dat echt niet nodig.
Geen idee wat het kost en wat het werkverleden is van TO. Misschien is er het eea aan voorafgegaan?
En niet nodig, mwah. Lijkt me niet dat je op deze leeftijd thuis wil zitten. Begeleiding door evt uwv is dan een optie. Werkgeschiktheid, belastbaarheid, beroepskeuze, evt opleiding.
En nogmaals; tijdelijke banen zoals ik eerder heb genoemd zijn er in deze omgeving genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, er is werkelijk overal werk. Het moet echt niet moeilijk zijn om ergens een baantje te vinden.
Simpel thuiswerk bestaat niet. Dat soort werk is al lang geleden naar het buitenland gegaan.
Wat mij veel belangrijker lijkt, als je pas 19 bent, is om te zorgen dat je in september weer naar school gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven