Werk & Studie alle pijlers

Voorwerp meenemen sollicitatie

05-07-2019 15:57 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet voor een sollicitatie een voorwerp meenemen om mijzelf voor te stellen . Iets persoonlijks . Ik maak daarbij een korte pitch. Nu ben ik me al 3 dagen aan het gek maken wat ik nu zal meenemen. Het moet natuurlijk een bruggetje met je verhaal worden. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
ja ik neem altijd een huisdier mee
Jemig, ze verzinnen ook steeds meer kansloze dingen voor een sollicitatiegesprek zeg :facepalm:

Geen nuttige bijdrage gelukkig, ik heb altijd normale sollicitatiegesprekken gehad.
Vreselijk zeg. Zou mijn soort sollicitatie niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het ik denk er ook zo over! Maar wil ik de baan dan moet ik er toch echt aan geloven!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik. En ik deed dit in een groepje dus ik kan je vertellen dat de meeste mensen iets van een reis meenamen of een herinnering aan een dierbare.

Ik had iets praktisch meegenomen wat te maken had met mijn werk.
Volgens mij kun je met werkelijk alles wel een bruggetje maken.

Als je echt niets weet trek je gewoon een gek ding uit de la, zegt dat het van je moeder is en dat zij jouw eeuwig durende inspiratie is om iets van je leven te maken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
je lievelingsboek?
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Wc rol. Zeg je dat je altijd in de ochtend schijt, voor je naar je werk gaat.
Damned if I don’t
Het hangt denk ik van de baan af. Ik denk dat ik gewoon mijn handtas mee zou nemen en daar een mooi verhaal bij zou verzinnen. Mooie parallel met je persoonlijkheid: stevig, met veel inhoud, mooi verpakt en vooral heel praktisch … etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook ooit iets idioots doen. Toen heb ik afgezegd; het is geen circus.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een zweepje, om je hardwerkendheid en no-nonsense benadering te illustreren?
je dildo
Jezus wat een dom geleuter weer.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
05-07-2019 16:04
Wc rol. Zeg je dat je altijd in de ochtend schijt, voor je naar je werk gaat.
Fantastische eigenschap.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
05-07-2019 16:03


Als je echt niets weet trek je gewoon een gek ding uit de la, zegt dat het van je moeder is en dat zij jouw eeuwig durende inspiratie is om iets van je leven te maken.
Even ter verduidelijking, lolapaloeza bedoelt hier niet de la van je nachtkastje...
winkelfanaat schreef:
05-07-2019 16:10
Even ter verduidelijking, lolapaloeza bedoelt hier niet de la van je nachtkastje...
No shit.
-jolijn- schreef:
05-07-2019 16:04
Het hangt denk ik van de baan af. Ik denk dat ik gewoon mijn handtas mee zou nemen en daar een mooi verhaal bij zou verzinnen. Mooie parallel met je persoonlijkheid: stevig, met veel inhoud, mooi verpakt en vooral heel praktisch … etc.
:nerd:
Alle reacties Link kopieren
Een sleutelbos: vertellen welke deuren er voor je open zijn gegaan en waarom je deze baan (open deur) graag wil

Een souvenir: van een plek die je heel gaaf vond omdat je er lang voor gespaard hebt/grote berg hebt beklommen/iets anders waaruit karakter blijkt

Een plant: die je jarenlang in leven hebt gehouden (toewijding en doorzettingsvermogen)

Je sportschoenen..
De riem van je hond..
Een foto van je oma..
Enz.

Vul maar in.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst bedenken wat je over jezelf wilt vertellen wat jou geschikt maakt voor de baan en dan daar een voorwerp bij zoeken. Wil je overbrengen dat je heel creatief bent, neem dan een (eigen) kunstwerk mee. Wil je zeggen dat je heel lief bent neem dan een knuffelbeer mee, gestructureerd je agenda. Ik noem maar wat dingen.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Ik zou bedanken voor de sollicitatie, wat een geneuzel. :bonk:
Merl0t schreef:
05-07-2019 16:14
Een sleutelbos: vertellen welke deuren er voor je open zijn gegaan en waarom je deze baan (open deur) graag wil

Een souvenir: van een plek die je heel gaaf vond omdat je er lang voor gespaard hebt/grote berg hebt beklommen/iets anders waaruit karakter blijkt

Een plant: die je jarenlang in leven hebt gehouden (toewijding en doorzettingsvermogen)

Je sportschoenen..
De riem van je hond..
Een foto van je oma..
Enz.

Vul maar in.
Dit doen en zeggen mensen niet echt toch?
vivagirl2013 schreef:
05-07-2019 16:13
:nerd:
hey!! Nerd = in, ja!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat zelf te denken aan mijn handtas of een product van Rituals maar ik kan een verhaal erbij lastig bedenken. Ik ga er nog een goed over nadenken.
Tjonge jonge jonge. Ik zal wel erg oud zijn, maar godzijdank heb ik dit nooit hoeven doen. Pas nog een gewoon, vriendelijk gesprek gehad waarbij je niet wanhopig de toffe peer hoeft uit te hangen. Als het echt zou moeten zou ik een bezem meenemen. Als in nieuwe bezems vegen schoon, als er met mij gefuckt wordt ben ik een heks en als jullie mij met nog meer van deze onzin opschepen geef ik jullie eerst een geweldige hengst of stop de bezem overdwars in je hol en vlieg er daarna op weg, nou goed? Tfoe wat een ONZIN dit.
Alle reacties Link kopieren
Een dobbelsteen, waar je allemaal zessen op geplakt hebt. Ik ga niet zitten wachten op geluk, ik help het een handje.En dat doe ik door........
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven