Werk & Studie alle pijlers

“Last” van assertieve, overheersende collega’s

07-07-2019 15:36 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb best een “raar” probleem vind ik zelf. Ik werk als vrouw in een mannenwereld en heb best een zacht karakter van mezelf. Heb hier al 1000 en 1 cursus en therapie voor gevolgd en het wordt wel iets beter maar ik blijf het makkelijker mikpunt. Voor wie is dit herkenbaar?
anoniem_387929 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 21:55
40.36% gewijzigd
Wat voor last heb je er dan van?
Alle reacties Link kopieren
Last is misschien niet het juiste woord... meer angst voor wat er weer gaat komen en dan stil worden
Je zit toch niet vast in je baan? Als het je niet bevalt ga je solliciteren. Het is niet overal hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
En door die angst zit ik vaak met spanning op mijn werk
Daarnaast vind ik dat mensen goed zijn zoals ze zijn. Je hoeft je niet altijd te verdedigen tegen overheersende collega's. De werkomgeving past dan gewoon niet.
Foreverlove2019 schreef:
07-07-2019 16:39
Last is misschien niet het juiste woord... meer angst voor wat er weer gaat komen en dan stil worden

Maar waar ben je dan bang voor? Maak dat eens concreet, want nu is het allemaal erg vaag wat je schrijft
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
07-07-2019 16:39
Je zit toch niet vast in je baan? Als het je niet bevalt ga je solliciteren. Het is niet overal hetzelfde.
Zou je dat niet overal hebben? Ik pas daar ook niet goed. Werk er al heel lang maar voel me zo anders dan de rest. Zouden er ook bedrijven zijn waar de mensen liever zijn voor elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heb je normale collega's (wat doen ze verkeerd?). En ligt het probleem bij jou.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
07-07-2019 16:42
Maar waar ben je dan bang voor? Maak dat eens concreet, want nu is het allemaal erg vaag wat je schrijft