Werk & Studie alle pijlers

Thuis opleiding kiezen spw4

17-07-2019 09:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-07-2019 14:42
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe wil je dat gaan doen met stage lopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren terug mijn SPW-3 via NHA gehaald, mijn ervaring toen was dat het lastig was een stageplaats te vinden.
Toen ik eenmaal mijn diploma had geen problemen meer gehad.
Such a beautiful place to be with Friends.
Eigenlijk denk ik dat dit echt een vak is wat je in de praktijk leert en waarbij interactie met studiegenoten en docenten ook erg waardevol is. Niet iets wat je in je eentje thuis achter de computer goed leert.
Echter, als er voldoende vraag naar personeel is wordt t vinden van een baan wellicht weer wat makkelijker.
Als een fysieke opleiding echt niet kan dan mogelijk een optie een opleiding te zoeken waarin ook klassikale momenten zitten. Of BBL.
Alle reacties Link kopieren
Of je makkelijk een stageplek vindt hangt ook af wat je hiervoor voor werk/studie gedaan hebt.
Veel kdv’s hebben een soort contract met bepaalde opleidingen in hun regio dus zitten dan vaak ook al ‘vol’ voor stagiaires van andere instellingen.
Ze zitten nu te springen om personeel. Kan je niet gewoon gaan solliciteren alvast, wie weet word je aangenomen en kan je zo werken/leren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
17-07-2019 11:28
Of je makkelijk een stageplek vindt hangt ook af wat je hiervoor voor werk/studie gedaan hebt.
Veel kdv’s hebben een soort contract met bepaalde opleidingen in hun regio dus zitten dan vaak ook al ‘vol’ voor stagiaires van andere instellingen.
Ze zitten nu te springen om personeel. Kan je niet gewoon gaan solliciteren alvast, wie weet word je aangenomen en kan je zo werken/leren.
Dat lijkt mij zeker niet. Ik werk in de kinderopvang en wij moeten aan zoveel voldoen d.m.v. juiste diploma (heb je die als al werkende in de KO niet omdat je al jaren werkt , dan moet je een aanvullende opleiding/cursus doen om op het juiste niveau qua papieren te komen) , maar ook VVE en werken met baby's en wat al niet meer (3F, BHV/EHBO...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven