Werk & Studie alle pijlers

Dikkere huid creeeren

18-07-2019 17:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Echt superleuk maar ook wel een beetje eng. Zoals ik al eerder had bericht werk ik op een bedrijf waar ik me niet zo fijn voel. Ik ben erg gevoelig voor sfeer en aangezien ik een geschil heb met een collega wat niet meer goed komt.. heb ik vaak buikpijn. Hoe kan ik hier mee omgaan?
anoniem_387929 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 21:57
40.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kan inderdaad iets gevoeliger reageren nu je zwanger bent maar dit probleem speelt zo te zien al langer. Als het die collega niks kan schelen dat jullie conflict hebben, waarom zou jij je er dan druk om maken? Probeer het los te laten (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik) en er niet over na te denken of zij jou (minder) leuk vinden of niet, want je verandert er toch niks aan. Dat jij een iets ander temperament hebt dan je teamleden hoeft geen probleem te zijn. Dan ben je maar rustiger/serieuzer, je bent goed zoals je bent. Wanneer je je echt niet prettig voelt in dat team, is het misschien een optie om (tijdelijk) wat anders te gaan doen op je werk? (andere afdeling oid, ik weet niet wat voor werk je doet) Uiteindelijk lijkt het me beter om ander werk te zoeken, eventueel nadat je bevallen bent.
idadida wijzigde dit bericht op 18-07-2019 18:18
5.68% gewijzigd
Sowieso een andere baan zoeken.
Ze noemen je saai omdat je doet waar je voor betaald wordt?

Je weet zelf wel wie er de wijzere is toch.
Alle reacties Link kopieren
Overplaatsing vragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!! :cheer:

Verder is het een speciale tijd voor jou en aankomende bubs
Ga je intenser focussen op je verbinding met elkaar. Doe zwangerschaps yoga,
Ga mediteren ( kan ook goed gaan helpen in loslaten van externe triggers)
Geef niet meer zoveel weg aan verspilde energie aan de buitenwereld.

Voel je sterk als aankomende moeder zijnde, voel je sterk met z’n tweeen en terwijl je dat doet voel je een enorme hoeveelheid licht in jouzelf groeien wat je sterker maakt als ooit tevoren.

Besluit dat je geen energie meer verspilt aan zogenaamde collega’s die flauw en denigrerend willen doen maar dat jij jouw energie gebruikt voor een hele speciale fase die in jouw leven is aangebroken en dat je daar volledig verbonden mee wilt zijn.

Heel veel succes met jouw zwangerschap :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven