Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe job aanbod!

19-07-2019 12:08 46 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2019 10:33
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
98.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoezo creepy? Staat het terrein slecht bekend of is het 's avonds wat stil?
Ik zou in eerste instantie de baan accepteren, tenzij je meer tegenargumenten hebt.
Is het een tijdelijk contract?
Alle reacties Link kopieren
25 minuten fietsen stelt toch niks voor? Als je lui bent, kun je een elektrische fiets kopen, ben je er nog sneller met minder moeite.

Als de baan echt leuk is, zou ik er gewoon voor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Doen. Er tegenaan hikken hoeft niet te betekenen dat je angsten reëel zijn en 25 minuten fietsen naar je werk went.
.
Alle reacties Link kopieren
Veel banen liggen in industrieterreinen. Wat is er creepy aan? Het zal in de spitstijden druk zijn met mensen die van en naar hun werk gaan, dus als je die tijden hebt en geen nachtdienst of iets dergelijks, zou ik dat niet als een belemmering zien. Zelf heb ik ook wel eens gewerkt op een industrieterrein. Ik heb toen een oude fiets op het dichtstbijzijnde station gezet, zodat ik niet afhankelijk was van het busvervoer wat idd veel te weinig ging.

Het is wel een leuke baan?
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je in dit geval onder creepy? en lijkt de baan je verder wel erg leuk?
25 minuten fietsen is wat mij betreft prima woon-werkverkeer afstand en goed te doen.
Werk nu dicht bij huis, maar 25 minuten fietsen zou voor mij geen reden zijn om de baan niet te nemen. En zijn de bustijden (ook al is het weinig) in noodgevallen nog redelijk te doen of zijn dat vooral ongunstige tijden?

Als de baan mij echt leuk lijkt zou ik het ook doen.
[quote=foeksia72 post_id=30171467 time=1563531378 user_id=169486]
Veel banen liggen in industrieterreinen. Wat is er creepy aan? Het zal in de spitstijden druk zijn met mensen die van en naar hun werk gaan, dus als je die tijden hebt en geen nachtdienst of iets dergelijks, zou ik dat niet als een belemmering zien. Zelf heb ik ook wel eens gewerkt op een industrieterrein. Ik heb toen een oude fiets op het dichtstbijzijnde station gezet, zodat ik niet afhankelijk was van het busvervoer wat idd veel te weinig ging.

Het is wel een leuke baan?
administratief financieel medewerker
Alle reacties Link kopieren
Zou gewoon op de fiets gaan.
parbleumondieu schreef:
19-07-2019 12:13
Hoezo creepy? Staat het terrein slecht bekend of is het 's avonds wat stil?
Ik zou in eerste instantie de baan accepteren, tenzij je meer tegenargumenten hebt.
Is het een tijdelijk contract?
ja tijdelijk met uitzicht op vast. Ja kijk ik ben niet echt van het afhaken...ff proberen en weer weg gaan vind ik erg onbeschoft. Dus moet altijd zeker zijn.
Werk je op gewone kantoortijden? Gewoon doen, 25 min fietsen stelt niks voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook op een industrieterrein en fiets op Ebike zo'n 20 minuten om er te komen. Zie het probleem niet zo. Je gaat neem ik aan op normale kantoortijden werken en je zal dan vast niet de enige zijn die daar fietst.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een moord doen voor 25 minuten fietsen. Zelf rij ik met de auto elke dag 55 minuten naar het werk toe. Als de rest klopt, zou mij dit zeker niet tegenhouden.
That’s how Sue c’s it
Alle reacties Link kopieren
Ik reis bijna twee uur enkele reis.
25 minuten is niet veel. En als je gewoon kantooruren hebt, zal er echt weinig kunnen gebeuren. Dan zijn er mensen, is er bedrijvigheid.

En als het fietsen je tegenstaat kan je altijd een scooter kopen.
Those who don’t believe in magic will never find it
lilyroseee schreef:
19-07-2019 12:32
ja tijdelijk met uitzicht op vast. Ja kijk ik ben niet echt van het afhaken...ff proberen en weer weg gaan vind ik erg onbeschoft. Dus moet altijd zeker zijn.

Niks is zeker hè. Bespaar je de moeite om daar op te wachten.

Is het voor jou een leuke en goede baan? Hoe reizen de andere mensen die daar werken?
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik uberhaupt ergens op solliciteer, kijk ik waar het ligt, hoe ik er kom e.d. Heb je dit niet van te voren uitgezocht?
foeksia72 schreef:
19-07-2019 12:52
Voordat ik uberhaupt ergens op solliciteer, kijk ik waar het ligt, hoe ik er kom e.d. Heb je dit niet van te voren uitgezocht?
via een uitzendbureau heb ik de aanbod maar ben nog niet op gesprek geweest.
25 minuten fietsen is prima te doen en anders bij slecht weer ov, en heb je nu al vast goed doel om je rijbewijs te halen! Voor toekomst zeker handig. En veel ligt inderdaad in afgelegen industrie gebieden.

Eerste baan? Dan niet al denken dat dit de baan voor rest van je leven is, want ook met een vast contract is er geen zekerheid.

Als de rest van de voorwaarden goed zijn en bedrijf leuk is, gewoon doen.
Rurow schreef:
19-07-2019 13:00
25 minuten fietsen is prima te doen en anders bij slecht weer ov, en heb je nu al vast goed doel om je rijbewijs te halen! Voor toekomst zeker handig. En veel ligt inderdaad in afgelegen industrie gebieden.

Eerste baan? Dan niet al denken dat dit de baan voor rest van je leven is, want ook met een vast contract is er geen zekerheid.

Als de rest van de voorwaarden goed zijn en bedrijf leuk is, gewoon doen.
moet nog op gesprek en het is een secretaresse functie dus leuk.....uhmm denk niet
Alle reacties Link kopieren
Werk in de nacht of de late avond?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oké blijkbaar wil je dit horen:

Nee joh, zeker niet doen. Veel te ver fietsen, nauwelijks busvervoer, creepy plek en supersuf werk.

Zo goed?
Haal je rijbewijs zsm en ga met de auto.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je leeftijd? Vind je het zelf eng om op dat terrein te zijn? Wat zijn je werktijden? Wat is ‘pittig werk’..je schrijft secretaresse, maar hoe zwaar is dit? Verschilt nogal per bedrijf.

25 minuten is appeltje-eitje.. en wat eerder genoemd is: een elektrische fiets. Of scooter..

Ga er gewoon voor. Er zijn mensen die graag aan het werk willen maar niet kunnen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje sneeuwvlokjes gezeur.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
lilyroseee schreef:
19-07-2019 13:02
moet nog op gesprek en het is een secretaresse functie dus leuk.....uhmm denk niet
Lekker positief ben je
Alle reacties Link kopieren
Er komen vast meer mensen op de fiets. Dan kan je altijd wel een stukje met iemand opfietsen toch? Vraag anders daar eens hoe iedereen op zn werk komt. Zie je veel fietsen naast het pand staan? Anders koop je een scootertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven