Werk & Studie alle pijlers

Proefperiode werk, niet opdagen

09-08-2019 21:31 59 berichten
Hoi allemaal.
Ik heb een vraag, (niet voor mij zelf).

Een vriendin werkt bij de Jumbo. Ze is nu in haar proefperiode. Ze vraagt zich af wat er zal gebeuren als ze 1 dag niet zal opdagen ?
Dit is haar eerste week op werk, waardoor ze nog niet op het rooster staat dus haar naam staat er ook niet bij voor de dag dat Ze zou moeten werken.

Zal dit een grote probleem voor haar opleveren ?
Alle reacties Link kopieren
waarom zou ze niet gaan?
Alle reacties Link kopieren
....serieus?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
1 dag niet op komen dagen en daarna weer wel? Wat denk je zelf :facepalm:
Vriendin hoeft de dag erna vast niet meer terug te komen.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn proefperiodes voor. Dat weet de winkel direct dat het geen zin heeft om deze werknemer te laten blijven...
Wat denk je zelf :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Moet ze nu wel of niet werken die dag? Als ze niet op het rooster staat, lijkt me dat ze niet hoeft te werken. Zou ook geen problemen hoeven op te leveren....
Find people who will make you better (M. Obama)
Ik mag hopen dat dat een probleem voor haar oplevert.
Wat een goed duidelijk verhaal. :roll:


Maar als ze gevraagd is te werken en ja heeft gezegd (ook al staat het nog niet op het rooster) en ze komt niet kan ze voortaan elke dag lekker wegblijven.

Denk je ook niet???
Alle reacties Link kopieren
Is ze daar gewoon nieuwsgierig naar?
Niet komen opdagen zonder dat van te voren gemeld te hebben.. Zeg maar dag tegen je baan.
Dat ze nooit meer hoeft te komen.
michelleobama schreef:
09-08-2019 21:33
Moet ze nu wel of niet werken die dag? Als ze niet op het rooster staat, lijkt me dat ze niet hoeft te werken. Zou ook geen problemen hoeven op te leveren....
Haar is wel gezegd dat ze wel moet werken. Maar omdat het de eerste week nog is staat haar naam niet op het rooster.
Dan hoeft ze de rest van de dagen uiteraard ook niet meer te komen.
Alle reacties Link kopieren
xmrsy schreef:
09-08-2019 21:36
Haar is wel gezegd dat ze wel moet werken. Maar omdat het de eerste week nog is staat haar naam niet op het rooster.
Nou en? Het is haar toch gezegd?
Waarom wil ze niet komen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zo staat haar naam niet op het rooster?

Of is dit haar "inwerkdag" en staat ze boventallig ingeroosterd?

Natuurlijk ga je opdagen wanneer je dit afgesproken hebt. Het is geen vrijblijvend feestje, maar een officiële baan. Je bent oud genoeg om te werken, gedraag je dan ook oud genoeg om je aan afspraken te houden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
xmrsy schreef:
09-08-2019 21:36
Haar is wel gezegd dat ze wel moet werken. Maar omdat het de eerste week nog is staat haar naam niet op het rooster.
Dan is het duidelijk toch? Niet komen, is niet meer terug hoeven komen.
Alle reacties Link kopieren
xmrsy schreef:
09-08-2019 21:36
Haar is wel gezegd dat ze wel moet werken. Maar omdat het de eerste week nog is staat haar naam niet op het rooster.
Dan belt ze op, met de vraag wat nu de bedoeling is. Gewoon wegblijven is natuurlijk geen gedrag van iemand die al naar de middelbare school gaat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hoe oud is die vriendin eigenlijk en wat vinden haar ouders er van dat ze niet komt opdagen op haar baantje?
xmrsy schreef:
09-08-2019 21:36
Haar is wel gezegd dat ze wel moet werken. Maar omdat het de eerste week nog is staat haar naam niet op het rooster.
Nou mooi, geld in het laatje. Maar ze heeft geen zin die dag en denkt met lulverhaal over onaangepast rooster er mee weg te komen?

Zijn jullie wel helemaal oke?
Alle reacties Link kopieren
xmrsy schreef:
09-08-2019 21:31
Hoi allemaal.
Ik heb een vraag, (niet voor mij zelf).

Een vriendin werkt bij de Jumbo. Ze is nu in haar proefperiode. Ze vraagt zich af wat er zal gebeuren als ze 1 dag niet zal opdagen ?
Dit is haar eerste week op werk, waardoor ze nog niet op het rooster staat dus haar naam staat er ook niet bij voor de dag dat Ze zou moeten werken.

Zal dit een grote probleem voor haar opleveren ?
Nee joh. Je kan gewoon wegblijven. Gewoon, omdat je zin hebt om uit te slapen, of om je nagels te lakken, of om samen met een vriendin koffie te gaan drinken in de stad. Waus zijn ze, die werkgevers, dat ze zomaar verwachten dat je er zomaar bent als je wél verwacht wordt. Pffff…. zo vermoeiend, werken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ze staat niet op het rooster omdat ze ingewerkt moet worden waarschijnlijk, maar de uren krijgt ze wel betaald (als ze komt opdagen tenminste).
Als je niet komt opdagen dan hoeft ze erna ook niet te komen lijkt me..
..
Alle reacties Link kopieren
Ze hoeft daarna dan niet meer terug te komen
Of dat een groot probleem voor haar is weet ik niet
Hoe oud ben je?
Gebeurt zo vaak en dan halen ze een ander uit bed.
Die binnen 't half uur mag komen opdraven, want de tent moet wel open.

Verwacht wel niet dat ze mag blijven.
Voor hen is het ook een proef-periode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven