Werk & Studie alle pijlers

Scriptie onderwerp

27-08-2019 15:36 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Over een maand begint voor mij het afstuderen wat het maken van een scriptie betekent.
Ik werk in het ziekenhuis als mbo verpleegkundige en studeer nu hbo-v.

De titel zegt het al: ik ben zeer inspiratieloos als het gaat om het bedenken van een onderwerp. Misschien kunnen jullie meedenken😁!

Ik wilde eerst de nieuwe beroepsprofielen doen, maar deze heeft al iemand binnen het ziekenhuis. Verstoringen op de werkvloer dacht ik aan, maar vind ik niet echt interessant..
Alle reacties Link kopieren
Aanpakken van de werkdruk in de zorg.

Zorg van de toekomst. Wat gaat er veranderen en wat zou er moeten veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Welke afdelingen spreken je aan?
Alle reacties Link kopieren
wat zijn vraagstukken op de afdeling waar je werkt, die je graag beantwoord ziet? Praat eens met je collega's.

Een klein specifiek onderwerp, zoals een enquête (onder patiënten, verpleegkundige, therapeuten, artsen, schoonmakers, familieleden, etc) of literatuurstudie heeft vaak meer impact dan zo'n algemeen onderwerp als werkdruk of nieuw beroepsprofiel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iets in verband met het gebruik van technologie in de toekomst het risico met zich meebrengen van verpleegkundigen
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit van zorg verbeteren op afdeling ...

Administratie verminderen bij een verpleegkundige

Overleggen effectiever maken

Meer rust en regelmaat voor zorgpersoneel

Uhh
Alle reacties Link kopieren
Welke effecten hebben het sluiten van de verzorgingstehuizen in een vergrijzende samenleving.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Van ziektezorg naar gezondheidszorg? Hoe zorgen we ervoor dat mensen langer gezond blijven?
Alle reacties Link kopieren