Werk & Studie alle pijlers

Hoe vinden jullie deze reactie? Melden bij manager of niet?

31-08-2019 15:40 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2019 09:51
Reden: OP verwijderd
99.79% gewijzigd
Tegen je collega zeggen dat je dat een rotopmerking vindt. En klaar.
COtweepuntnul schreef:
31-08-2019 15:42
Tegen je collega zeggen dat je dat een rotopmerking vindt. En klaar.
Dit. Ik zou het verder niet melden, tenzij ze er gewoonte van maakt om rotopmerkingen te maken.
Wat verwacht je dat jouw manager daarmee zal doen? Wat wil je dat de manager doet?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het fictieve leeftijden van de moeder en de kinderen zijn.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
31-08-2019 15:46
Ik hoop dat het fictieve leeftijden van de moeder en de kinderen zijn.
Hoezo
Alle reacties Link kopieren
Niet naar de manager maar maandag even naar haar toelopen en zeggen dat haar opmerking niet lekker viel bij jou.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik hoop eerlijk gezegd dat het ooit in haar gezicht explodeert en dat ze ooit een even "rottig" gesprek heeft.

En als ze dan vraagt om over te nemen nadien ... zou ze het toch kunnen schudden.



Bovendien weet ik niet of ik - nu al - in de toekomst nog erg collegiaal zou zijn naar haar toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het een kutopmerking vinden, dat zeggen en verder gaan met mijn leven. Ik zou niet gaan lopen klagen bij de baas. Dan is het net alsof je je eigen zaakjes niet kan afhandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook overdreven dat to het volgende adviesgesprek niet kon voeren.

Het is niet zijn partner of vader die overleden is.

To hoort financieel advies te geven. De emotionele kant daar achter is niet aan hem en hoeft hij ook niets mee.

Er zullen wel meer schrijnende zaken zijn.

Baan kwijt hypotheek niet meer kunnen betalen en op straat terecht komen.

Ernstige ziektes.

Nare vechtscheidingen.

Als je na elke nate mededeling van een klant zvo van slag bent dat je continue pauzes moet nemen en de volgende klant niet kan handelen moet je bij je zelf eens nagaan of je zelf wel zo geschikt bent voir dit werk.

Natuurlijk moet je klanten niet bot behandelen in nare situaties maar een klant verwacht ook echt niet dat je gast zitten meehuilen.
Pergamon schreef:
31-08-2019 15:53
Ik zou het een kutopmerking vinden, dat zeggen en verder gaan met mijn leven. Ik zou niet gaan lopen klagen bij de baas. Dan is het net alsof je je eigen zaakjes niet kan afhandelen.
Dit
Anoniempjerosso schreef:
31-08-2019 15:49
Hoezo

Omdat het best gek is de sores van iemand anders letterlijk online te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie allebei nogal onprofessioneel overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
31-08-2019 15:46
Ik hoop dat het fictieve leeftijden van de moeder en de kinderen zijn.
Want ?
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
31-08-2019 16:03
Omdat het best gek is de sores van iemand anders letterlijk online te gooien.
geneet van 't laeve
Ik snap ook niet zo goed dat je de afspraak erna niet zelf kan afhandelen.
Op zich is het natuurlijk een heftige situatie, maar dit is je werk en je bent geen naaste of familielid.
Maar goed, iedereen is daar natuurlijk anders in, fijn dat de rest van je collega's het wel begrijpt, dat een collega het niet begrijpt zou ik naast je neer leggen.
Als je het geen prettige opmerking vind kan je dat zeggen en weer doorrr...
sugarmiss schreef:
31-08-2019 15:55
Ik vind het ook overdreven dat to het volgende adviesgesprek niet kon voeren.

Het is niet zijn partner of vader die overleden is.

To hoort financieel advies te geven. De emotionele kant daar achter is niet aan hem en hoeft hij ook niets mee.

Er zullen wel meer schrijnende zaken zijn.

Baan kwijt hypotheek niet meer kunnen betalen en op straat terecht komen.

Ernstige ziektes.

Nare vechtscheidingen.

Als je na elke nate mededeling van een klant zvo van slag bent dat je continue pauzes moet nemen en de volgende klant niet kan handelen moet je bij je zelf eens nagaan of je zelf wel zo geschikt bent voir dit werk.

Natuurlijk moet je klanten niet bot behandelen in nare situaties maar een klant verwacht ook echt niet dat je gast zitten meehuilen.

Het kan je toch gewoon raken? En het een raakt je meer dan het ander.

Ooit werkte ik ook bij een bank. afhandelen van overlijden van echte oudjes was voor velen veel makkelijker dan zoiets als in de OP. Of van een bekende die je lang niet had gezien. Ik had ooit een klasgenoot van de mavo aan mijn balie, zeker 10 jaar niet gezien of gesproken, ook overleden partner, dat komt dan ineens heel dicht bij omdat je elkaar kent en even oud bent.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
31-08-2019 15:55
Ik vind het ook overdreven dat to het volgende adviesgesprek niet kon voeren.

Het is niet zijn partner of vader die overleden is.

To hoort financieel advies te geven. De emotionele kant daar achter is niet aan hem en hoeft hij ook niets mee.

Er zullen wel meer schrijnende zaken zijn.

Baan kwijt hypotheek niet meer kunnen betalen en op straat terecht komen.

Ernstige ziektes.

Nare vechtscheidingen.

Als je na elke nate mededeling van een klant zvo van slag bent dat je continue pauzes moet nemen en de volgende klant niet kan handelen moet je bij je zelf eens nagaan of je zelf wel zo geschikt bent voir dit werk.

Natuurlijk moet je klanten niet bot behandelen in nare situaties maar een klant verwacht ook echt niet dat je gast zitten meehuilen.
Dit.
Andersom schreef:
31-08-2019 16:07
Het kan je toch gewoon raken? En het een raakt je meer dan het ander.

Ooit werkte ik ook bij een bank. afhandelen van overlijden van echte oudjes was voor velen veel makkelijker dan zoiets als in de OP. Of van een bekende die je lang niet had gezien. Ik had ooit een klasgenoot van de mavo aan mijn balie, zeker 10 jaar niet gezien of gesproken, ook overleden partner, dat komt dan ineens heel dicht bij omdat je elkaar kent en even oud bent.
Dit ook. Ik moet wel eens slecht nieuws brengen, en soms blijft zo’n gesprek je echt wel even bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval niet naar de manager rennen om te klagen. Dat is me te veel kleuterschool.
Zeg tegen je collega dat je niet van steen bent en klaar.
Volledig eens met sugarmiss en nummer*zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
31-08-2019 16:06
Stel je niet aan. Er wordt niemand bij naam genoemd.
Andersom schreef:
31-08-2019 16:07
Het kan je toch gewoon raken? En het een raakt je meer dan het ander.

Ooit werkte ik ook bij een bank. afhandelen van overlijden van echte oudjes was voor velen veel makkelijker dan zoiets als in de OP. Of van een bekende die je lang niet had gezien. Ik had ooit een klasgenoot van de mavo aan mijn balie, zeker 10 jaar niet gezien of gesproken, ook overleden partner, dat komt dan ineens heel dicht bij omdat je elkaar kent en even oud bent.

Kan. En anderen gaan daar weer anders mee om. Ik vind het wel overdreven om dan meteen naar de manager te willen na zo'n opmerking en zelfs te vinden dat diegene niet geschikt is als adviseur.

Ik vind trouwens sowieso dat er tegenwoordig erg emotioneel wordt gereageerd bij ernstige gebeurtenissen die vreemden overkomen. En dat er erg hard wordt geoordeeld over mensen die daar niet zo emotioneel mee omgaan.
MinkeDeWit schreef:
31-08-2019 16:11
Dit ook. Ik moet wel eens slecht nieuws brengen, en soms blijft zo’n gesprek je echt wel even bij.

Zou ook erg vervelend zijn als iedereen zijn werk deed zonder inlevingsvermogen. Sieraden en overleden mensen is ook zoiets. Ik werkte ooit ook bij een juwelier, genoeg mooie en verdrietige verhalen gehoord.
rascalles schreef:
31-08-2019 16:13
Stel je niet aan. Er wordt niemand bij naam genoemd.

Maar zo heel veel vrouwen verliezen nou ook weer niet hun man op deze leeftijd met kinderen in de genoemde leeftijd. Dit zou heel makkelijk herkenbaar kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven