Werk & Studie alle pijlers

Dutch Filmers Academy Eindhoven

07-10-2019 23:05 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik zit in mijn examenjaar van de havo en zoek al een tijdje naar een passende vervolg studie. Na meerdere open dagen en beurzen hebben te bezocht, kwam ik erachter dat een film opleiding mij wel wat lijkt. Het probleem is nu dat ik niet bereid ben om op kamers te gaan, en dat ik dus het liefst een studie in Eindhoven of omstreden wil gaan volgen(Breda, Den Bosch etc.)
Toevallig is de Dutch Filmers Academy gevestigd in Eindhoven en klonk het veel belovend. Maar nu ik recensies en ervaringen over deze school heb opgezocht merk ik dat er een hele verdeelde mening rond gaat over deze school. Er worden ook dingen aangekaart zoals: chaos, leraren die niet genoeg over het vak weten en last minute lesroosters. Die meningen gaan over andere vestigingen van hun dus ik weet niet of dit ook voor deze in Eindhoven geldt. Ook is dit een hele dure studie en wil ik dus niet zomaar mijn geld vernaggelen. Dus ik vraag me af of iemand ervaring heeft met de Dutch Filmers Academy in Eindhoven en/of er nog tips zijn voor eventuele andere film studies.
Alvast erg bedankt. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb media and entertainment management gedaan in Breda. Film was onderdeel van het vakkenpakket. Misschien is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
08-10-2019 02:29
Ik heb media and entertainment management gedaan in Breda. Film was onderdeel van het vakkenpakket. Misschien is dat iets?
En kan je daar ook echt iets mee?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
08-10-2019 08:15
En kan je daar ook echt iets mee?
Ik heb oud klasgenoten die inderdaad in dat wereldje werken. Persoonlijk was het niet mijn ding, dus ik doe iets heel anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven