Werk & Studie alle pijlers

Ongelijk behandeld/ondergewaardeerd

09-12-2019 07:32 79 berichten
Ik weet niet of ik dit bij werk, psyche of relaties moet plaatsen

Ik doe al negen jaar vrijwilligerswerk op een scoutinggroep. Ik ben al lid sinds mijn elfde en breng er al jaren veel tijd door ook buiten de tijd met de kinderen om
Ik heb dit altijd met heel veel plezier gedaan en al die tijd mijn hart en ziel er in gestoken
Nu is het tijd om, in ieder geval tijdelijk, te stoppen

Vorig jaar is iemand anders gestopt. Voor haar zijn de ouders van de kinderen ingelicht en is er een afscheidscadeautje geregeld.
Voor mij gebeurd dit niet.

Afgelopen week heb ik mijn teamleider een berichtje gestuurd omdat ik er over wilde praten. Het zit mjn dwars en ik wilde de lucht graag klaren.
Hij is zonder iets te zeggen weggegaan nadat we klaar waren met het gedeelte voor de kinderen

Dat het nu zo rot afgesloten lijkt te worden doet mij heel erg pijn.
Daar bovenop kwam de realisatie dat dot niet de eerste keer is dat er voor een ander wel iets leuks word gedaan en voor mij niet.
Zoals het geregistreerd partnerschap met mijn vriend (die nog langer vrijwillig is bij deze club) een nader stel heeft een bloemetje gehad en wij niks
Bij het aankondigen van een zwangerschap ook voor die persoon een bloemetje en een berichtje op social media voor de ouders en leden. Bij mij is er geen woord over rerept

Ik heb nooit gedacht mijn tijd bij deze club zo naar aaf te sluiten. Ik ben er best wel verdrietig om
Ik weet niet zo goed hoe nu verder
Teamleider naar mij nu zo lomp, maar hij heeft geen autisme of sociale stoornis ofzo
Wat klopt is dat het probleem met name veroorzaakt is door hem

Het bestuur heeft ook steken laten vallen door mij (en vriend) niet dezelfde waardering te geven zoals dat bij andere is gebeurd

Ik was van plan om er alleen met mijn teamleider over te praten, maar hij is zonder iets te zeggen weggegaan. Het was voor mij al kwalijk genoeg dat hij wekne lang niet met mijn verzoeken tot communicatie had gedaan

Hierdoor had ik het idee dat er niet meer mee te praten viel en een derde persoon (bestuur) misschien zou helpen. Aangezien ik tich met het bestuur ik gesprek ging vin dik het een mooi moment om te steken die zij richting mij hebben laten vallen ook aan te kaarten. Vooral omdat ik vind dat er (ook voor andere) in de toekomst beter op gelet moet worden
Ik bwn vandaag nog wel geweest en in overleg met degene die het programma voor vandaag zou invullen hebben we samen met de kinderen cupcakes gebakken.
Teamleider heeft mij compleet genegeerd voor en tijdens het programma. Bij het afsluiten (samen met de kinderen) heeft hij mij nog kort bedankt, mijn een kaartje geven waar de namen van nog niet eens de helft van alle kinderen op stonden (waarschijnlijk heeft hij dat tijdens het programma tussendoor nog proberen te doen) en een bloemetje gegeven. Daarna is hij weer direct zonder wat re zeggen weg gegaan

Ik vind het met de kinderen en de rest van het team wel leuk. Ik ben daarom wel blij dat ik toch ben gegaan.
De irritatie naar teamleider is wel nog flink aanwezig
Zijn ze vanuit het bestuur zeker dat die teamleider wel geschikt is voor zijn (vrijwilligers)job?

Ik zou me optrekken aan al die jaren wél de leuke momenten.

En niet aan 't gedrag van die idioot.
Er komen vanuit het bestuur nu ook gesprekken met hem. Het probleem iseen beetje dat er verder niemand is die dat wil doen

Ik heb het altijd heel leuk gehad en dat probeer ik nu ook voor mij te blijven houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven