Werk & Studie alle pijlers

Kun je nu nog beginnen met een VWO deelcertificaat?

24-01-2020 21:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik heb Natuurkunde moeten laten vallen om mijn VWO-diploma te halen, omdat het niet nodig was voor mijn huidige studie. Ik wil echter nog een studie gaan volgen en daarvoor is Natuurkunde wel verplicht.

Kan ik nu nog een deelcertificaat beginnen en hem halen voor het volgende studiejaar?

Bedankt
Lijkt me dat je dan alle SE-toetsen nog moet doen, dus of dat lukt in 4 maanden. Of staatsexamen doen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er wel van die 'zomerscholen' waarin je 1 vak kan inhalen in 2 maanden tijd.
Alle reacties Link kopieren
Tot welk jaar heb je natuurkunde gehad?
Als dat maar t/m de 3e was lijkt het me vrij ambitieus om nu in 4 maanden alles binnen te halen.
In mijn herinnering moet je je voor het staatsexamen uiterlijk in december aanmelden, dus dan ben je te laat.
Alle reacties Link kopieren
Kan je het niet via ccvx doen?
https://natuurkundeuitgelegd.nl/staatsexamen.php
Als je net zo goed bent in Natuurkunde als in het opzoeken van relevante informatie, dan zou ik er niet aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
24-01-2020 22:04
Tot welk jaar heb je natuurkunde gehad?
Als dat maar t/m de 3e was lijkt het me vrij ambitieus om nu in 4 maanden alles binnen te halen.
Nee heb alles al gehad, alleen het eindexamen niet gehaald.
Alle reacties Link kopieren
CCVX-examens. Even zoeken op aanmelddata.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Kan je voor die opleiding geen corriculum doctum doen?
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
25-01-2020 00:21
Kan je voor die opleiding geen corriculum doctum doen?
Colloquium doctum ;)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Toen ik ging studeren in be vorige eeuw, werden er speciale cursussen in de zomer georganiseerd voor studenten die niet aan de toelatingseisen voldeden. Als je te laat bent voor een staatsexamen, is dat misschien een optie. Destijds kon je trouwens ook wel je inschrijven voor de studie en beginnen zonder te voldoen, alleen mocht je de tentamens niet doen. Maar dat zou zomaar per studie en universiteit kunnen verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven