Werk & Studie alle pijlers

21 plus toets inholland

27-02-2020 18:08 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga 18 april de 21 plus toets doen bij inholland. Heeft iemand ervaring met de toets? Wat voor vragen kan ik verwachten en is het moeilijk ?
Alle reacties Link kopieren
Kijk ff op de website of bel ze.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat ze gaan vertellen wat voor vragen erin staan, haha. Maar je kunt het altijd proberen!

Ik zit zelf sinds een jaar op inholland, maar heb niet zo'n toets gedaan. Is dit omdat je dan van een ''lager niveau'' vooropleiding afkomt? Als het zo'n soort is, dan willen ze vooral dat je wat de basis betreft wel op HBO niveau zou kunnen presteren. Denk hierbij vooral aan Nederlands, Engels en waarschijnlijk rekenen of iets in die richting.

Van welke vooropleiding of niveau middelbare school kom je nu? (:
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch een iq test ?

Ik was er heel nerveus voor, hele nacht niet geslapen en scoorde nog erg goed.

Mijn tip ; vooral niet te druk maken. Rustig blijven en goed lezen.
...
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met InHolland en vraag daar om oude oefententamens voor zover je die nog niet hebt. En bereid je goed voor a.d.h.v. het voorgeschreven cursusmateriaal. Wellicht dat je ook lessen kunt volgen.

Aan ervaringen van anderen over moeilijk of makkelijk heb jij niets. Het gaat alleen om jou. Wat voor een ander simpel is, is voor weer een ander een onhaalbaar moeilijk niveau.
2 Jaar terug de toetsen Nederlands, Engels en maatschappijwetenschappen afgelegd.Het ging nergens over. Voorbereiding was 4 avonden totaal. Heel weinig en ik ging ervan uit dat ik alles zou moeten herkansen.
Nederlandse toets in 15 minuten afgerond. Tekstverwerken, spelling, betekenis en synoniemen. Mijn spelling is dramatisch maar toch een ruim voldoende gehaald.
Engelse toets bestond uit het lezen van krantenartikelen en de bijbehorende vragen beantwoorden. Daar had ik een 9 voor gehaald
Voor maatschappijwetenschappen kreeg ik een 8 en dat waren vragen over de leerstof en een paar vragen naar mijn mening daarover.


Het is uiteraard persoonlijk maar met een middelbaar niveau en een beetje inzet haal je de toets(en) op je sokken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde van een vriendin dat het inderdaad wel mee viel
“You can’t get much done in life if you only work on the days when you feel good.” – Jerry West

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven