Werk & Studie alle pijlers

Google account

28-02-2020 00:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aub help ik ben mijn telefoon tijdens carnaval in de taxi laten liggen. Ik heb hem onlangs gebeld, en gevraagd mijn telefoon terug te geven, maar nu liegt hij over het feit dat hij mijn telefoon heeft terwijl hij dit eerst toegaf. Nu i ht probleem dat ik mijn wachtwoord van mijn Google account ben vergeten omdat ik altijd standaard ben ingelogd. Hierdoor kan ik mijn telefoon niet volgen. Heb van alles geprobeerd, heb hierdoor ook mijn sollicitatie gemist 😭

Weet iemand hoe ik mijn wachtwoord kan achterhalen plssssss help me out
Heb je geen herstelaccount en telefoonnummer ingesteld? Dan ontvang je daarop een code en kun je weer inloggen.

Of is er een ander apparaat waar je ingelogd bent? Laptop ofzo? Dan kun je daarmee je wachtwoord wijzigen.

https://support.google.com/accounts/an ... 2439?hl=en
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 28-02-2020 00:27
68.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Google bericht voor herstel en dit duurt 3 a 5 werkdagen maar heb tot heden nog steeds geen herstelwachtwoord. Ik denk dat ik hierdoor ook niets kan verwijderen op mijn account want moet hiervoor ingelogd zijn😭😭😭
Krullebol123 schreef:
28-02-2020 00:27
Ik heb Google bericht voor herstel en dit duurt 3 a 5 werkdagen maar heb tot heden nog steeds geen herstelwachtwoord. Ik denk dat ik hierdoor ook niets kan verwijderen op mijn account want moet hiervoor ingelogd zijn😭😭😭
Nee, een herstelaccount is een e-mailadres dat gekoppeld is waarop je dan een code ontvangt om mee in te kunnen loggen. Dat kan meteen. Maar het klinkt alsof je dat nooit hebt ingesteld.
https://support.google.com/accounts/an ... roid&hl=nl
Alle reacties Link kopieren
Heb ik, je bedoeld dat ik dan een code krijg toch?. Nadat ik dit doe, krijg ik een fout melding dat ik niet herkend wordt. Wordt er helemaal gek van, via een code ofzo lukt ook niet want heb mijn telefoon niet bij me. Omg hij is net nieuw, voel mij zo stom
Alle reacties Link kopieren
Heb zelfs mijn account geprobeerd te hacken, zo radeloos ben ik nu
Krullebol123 schreef:
28-02-2020 00:34
Heb ik, je bedoeld dat ik dan een code krijg toch?. Nadat ik dit doe, krijg ik een fout melding dat ik niet herkend wordt. Wordt er helemaal gek van, via een code ofzo lukt ook niet want heb mijn telefoon niet bij me. Omg hij is net nieuw, voel mij zo stom
Misschien heb je geen telefoonnummer gekoppeld? Als je dat wel hebt, dan werkt het zodra je weer een telefoon hebt.

Heb je echt nergens een wachtwoord bewaard, in Chrome of explorer ofzo? Dan kun je dat bij “manage wachtwoorden” zien.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-02-2020 06:53
Misschien heb je geen telefoonnummer gekoppeld? Als je dat wel hebt, dan werkt het zodra je weer een telefoon hebt.

Heb je echt nergens een wachtwoord bewaard, in Chrome of explorer ofzo? Dan kun je dat bij “manage wachtwoorden” zien.
In Chrome moet je daarvoor wel je wachtwoord weten, anders kan je alsnog niets.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
28-02-2020 07:23
In Chrome moet je daarvoor wel je wachtwoord weten, anders kan je alsnog niets.

In Chrome kun je gewoon via je instellingen achter je wachtwoorden komen.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
28-02-2020 09:34
In Chrome kun je gewoon via je instellingen achter je wachtwoorden komen.
Bij mij zit daar nog een extra beveiliging op. ;-D Ik kan die niet zien zonder een wachtwoord in te vullen. Zal ik vast ooit wel zelf hebben ingesteld.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Krullebol123 schreef:
28-02-2020 00:34
Heb ik, je bedoeld dat ik dan een code krijg toch?. Nadat ik dit doe, krijg ik een fout melding dat ik niet herkend wordt. Wordt er helemaal gek van, via een code ofzo lukt ook niet want heb mijn telefoon niet bij me. Omg hij is net nieuw, voel mij zo stom
Als je telefoon net nieuw is, heb je dan niet toevallig nog je oude telefoon paraat waar je nog wel op bent ingelogd?
En heb je je simkaart al geblokkeerd & een nieuwe simkaart aangevraagd zodat je smsjes van google op je eigen telefoonnummer (als je die tenminste wel had ingesteld) weer kunt ontvangen?
SombraOnline schreef:
28-02-2020 10:24
Bij mij zit daar nog een extra beveiliging op. ;-D Ik kan die niet zien zonder een wachtwoord in te vullen. Zal ik vast ooit wel zelf hebben ingesteld.

Uiteraard, maar als je jouw gewone wachtwoord kent kun je dus ook achter al je wachtwoorden van sites komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven