Werk & Studie alle pijlers

Zorgen over werk [Geen OP]

01-08-2020 15:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2020 16:17
Reden: OP verwijderd
99.08% gewijzigd
Relax!! Juli is nog een heel eind weg. Wellicht is de wereld dan weer veel positiever. Het is logisch dat ze nu nog geen uitspraken doen over een vaste aanstelling. Vraag daar rond feb/ maart weer na en ga vanaf die tijd sowieso weer solliciteren.

En nu echt niet meer naar vragen. Niet eerder dan het nieuwe jaar.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 15:29
12.06% gewijzigd
Je hebt hier al een topic over geopend, wat verwacht je hier voor ander advies te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook al zo bekend voorkomen...

Waarom maak je je zo druk?! Dat snap ik dus echt niet.
Je hebt zekerheid op werk tot volgend jaar!
Mijn hemel, wat doe je jezelf aan. Je hebt nog minstens een jaar werk. En nu al slapeloze nachten? Dat is toch nergens voor nodig.
Stel dat dit contract dan niet wordt verlengd, dan zoek je ander werk. Als dat niet lukt krijg je ww en heb je nog meer tijd om werk te zoeken. Als dat niet lukt krijg je bijstand en allerlei ondersteuning om werk te vinden.
Het is niet zo dat je dan volgend jaar opeens in de goot terecht komt, als je contract niet wordt verlengd.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat het op je werk superdruk is dus ik zou niet bang zijn dat je ze uiteindelijk geen contract aanbieden. Mits je je werk goed doet natuurlijk. Wellicht kun je eens een soort functioneringsgesprek vragen. Vragen waarin je je nog zou kunnen verbeteren. Dan heb je ruim de tijd hier eventueel aan te werken. Geef ook aan dat je je werk met plezier doet en openstaat voor een cursus waarin je werk beter wordt of je hogerop kan komen.

Pas een maand of drie , geloof ik, voor het einde van je contract is je werkgever verplicht je in te lichten over het al dan niet verlengen ervan.

Tot die tijd, maak je niet te druk om dingen die wellicht helemaal niet gebeuren. Leef in het nu en geniet van de dag. Dat valt soms niet mee....ik weet.... 8-)
Alle reacties Link kopieren
OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoi!
Alle reacties Link kopieren
Bye! :bye:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven