Werk & Studie alle pijlers

Afscheid in coronatijd

27-10-2020 19:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe baan en zal dus afscheid nemen bij mijn oude werk. Hier heb ik lang gewerkt en ik laat veel dierbare collegas achter. Afscheid nemen met een borrel zal nu helaas niet gaan. Geen afscheid nemen vind ik ook zowat. Maar hoe dit dan vorm te geven? Hebben jullie nog creatieve ideeen?
Schrijf een persoonlijke brief of kaartje voor al je collega's en zet iets lekkers neer op kantoor.
En vergeet na afloop niet te zwaaien op 1.5 meter afstand.

Klinkt flauw maar het is wat het is.
Op. mijn werk hebben we nooit een borrel gedaan bij een afscheid.

Trakteren, en einde werkdag komt iedereen even doei zeggen of loopt de betreffende collega zelf de langs.
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
27-10-2020 19:27
Ik heb een nieuwe baan en zal dus afscheid nemen bij mijn oude werk. Hier heb ik lang gewerkt en ik laat veel dierbare collegas achter. Afscheid nemen met een borrel zal nu helaas niet gaan. Geen afscheid nemen vind ik ook zowat. Maar hoe dit dan vorm te geven? Hebben jullie nog creatieve ideeen?
Dit is zo enorm afhankelijk van hoe je werk is ingericht.
Als je een gezamenlijke plek hebt waar je een enorme cactus neer kunt zetten als aandenken heb je het een stuk makkelijker dan een klein privékluisje als enige persoonlijke plek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Stuur de collega's met wie je met plezier hebt gewerkt een persoonlijke mail. Zet wat lekker bij het koffieapparaat en stuur de rest een afscheidsmail.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze een zoom "walk in", dan komen collega's even 10 minuutjes inloggen in een zoom sessie om je gedag te zeggen. Als collega's even een schematje maken wie wanneer inlogt om gedag te zeggen, zodat niet iedereen op het hele uur zit en daarna niemand meer komt.
Alle reacties Link kopieren
Zet je een flesje corona neer met een briefje eraan.
Zoom met de collega's op je laatste dag.
Leg een kaartje op het bureau of stuur een mailtje met een leuke herinnering aan jullie samenwerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven