Werk & Studie alle pijlers

Genante momenten op je werk

30-04-2021 22:36 534 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net zoiets stoms gehad op het werk.
Ik kan niet helemaal in details treden ivm herkenbaarheid. Maar in het kort, telefoon kwijt, een aantal mensen helpen zoeken zodat er een tijd lang niks gedaan kon worden en iedereen later klaar was. Uiteindelijk op een andere afdeling weer gevonden en scherm helemaal kapot.
Willen jullie je flaters, blunders en gênante momenten met me delen zodat ik me iets beter voel..? ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Huh, je scherm kapot? Dat zou ik erger vinden dan collega's die heel behulpzaam helpen zoeken. Zie niet echt een blunder ook.

Maar om je gerust te stellen: collega is aan het stofzuigen en ik roep jolig: zuigen kreng....en als je van me houdt...slikken!
Niet wetende dat er een klant achter me stond die alles hoorde.
Overigens gaf die klant geen krimp :mrgreen:
Ach, zo hebben mijn collega’s mij een keer geholpen met het zoeken van mijn telefoon terwijl ik heb gewoon in mijn BH had gestopt. (Moest naar de wc en mijn telefoon even kwijt om mijn handen vrij te maken 😂)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu in de situatie dat ik voor de tweede keer in minder dan een jaar tijd mijn toegangspasje kwijt ben. Mijn eerste pasje was trouwens niet echt kwijt, die vond ik een week nadat ik de walk of shame naar een nieuwe had gemaakt terug naast mijn autostoel: met de gordel van mijn broekriem getrokken blijkbaar. En ik weet dat hij nu ook echt ergens ligt, maar hele huis al weer omgekeerd, terwijl ik zeker weet dat hij ergens moet zijn.

Ik durf alleen nog niet terug voor een nieuwe, omdat het nog maar zo kort geleden is. Dus elke keer dat ik iets nodig heb wat achter een gesloten deur ligt, probeer ik een andere collega te zoeken om 'oh! Pasje vergeten! Mag ik de jouwe even lenen?' tegen te roepen. Lastig om dat een beetje te spreiden nu er zo weinig mensen op kantoor werken. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen ik als beveiliger zijnde iemand moest fouilleren en vroeg of diegene z'n armen omhoog wilde doen.. die had ie dus niet..
Had ik wel gezien, maar ging op de automatische piloot. Lullig wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke
winters wijzigde dit bericht op 30-04-2021 23:57
Reden: Wil liever niet herkend worden
98.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Mwah....gewoon bedrijfsrisico hoor. Zou me er niet te druk om maken. Tenzij er echt strenge regels zijn dat je telefoon weg gestopt behoort te worden in een kluisje of iets dergelijks en je dat niet gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Venusss schreef:
30-04-2021 22:40
Huh, je scherm kapot? Dat zou ik erger vinden dan collega's die heel behulpzaam helpen zoeken. Zie niet echt een blunder ook.

Maar om je gerust te stellen: collega is aan het stofzuigen en ik roep jolig: zuigen kreng....en als je van me houdt...slikken!
Niet wetende dat er een klant achter me stond die alles hoorde.
Overigens gaf die klant geen krimp :mrgreen:
:rofl:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankje wel Venusss. :heart:
Het is echt net precies gebeurd, vandaar..
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel voor het delen van jullie blunders.
Ik ben dus niet de enige die dat soort dingen heeft..
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen ik een keer naar de wc ging brak de wc-bril in tweeën bij het punt waar de bril vast zit aan de pot. Dat vond ik toen al heel lullig. Maar toen het 2 jaar later nog een keer gebeurde durfde ik het bijna niet te zeggen. En ik werk niet op zo'n grote afdeling dat ik een onbekende de schuld kon geven. Het lag aan de constructie van de bril en het was puur pech dat het bij mij gebeurde maar toch... Gelukkig hebben ze na 2 keer een ander soort bril gekocht en zal het nu niet meer zo snel gebeuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
patchouli_ wijzigde dit bericht op 01-05-2021 00:19
98.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had in mijn eentje m’n allereerste nachtdienst op een terrein met allerlei ongure types. Half uurtje na dat m’n collega’s weg waren ging de bel; of iemand even een fietspomp mocht pakken ergens uit een kast. Ik: tuurlijk, bliep, deur open. En toen: fuckerderfuck, wie heb ik binnengelaten?!?!? o_o Heel groot gebouw, met donkere gangen... :'(
laloupe wijzigde dit bericht op 30-04-2021 23:08
7.83% gewijzigd
Ik moest een keer nodig naar de wc voor een grote boodschap. Niet erg op zich, maar eenmaal op de pot bleek ik vrij dunne ontlasting te hebben. En stinken!!! En de luchtverfrissser was ook op.

Nou, werken we maar met 2 mensen per afdeling dus ik hoopte dat mijn collega voorlopig niet naar de wc zou moeten.
Maar natuurlijk moest ze wel; ze stond zelfs te wachten.
Ik weet het, iedereen poept, maar ik vond het zo genant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had met een college van een andere afdeling een gesprekje gehad over dat wij het ons niet konden voorstellen dat mannen opgewonden raken van dames die zo van het padje af zijn dat ze door drank en drugsgebruik het grootste deel van hun gebit kwijt zijn en de hoer uitgangen voor geld voor meer drugs.
Toen ik het nummer van de vaste lijn van die collega op mijn werktelefoon zag nam ik op met "haai, met Tanja de tandloze tijger". Alleen was het die collega niet maar de general manager die wilde dat ik bij een bepaald werkoverleg zou aansluiten.
Oepsie!
Alle reacties Link kopieren Quote
winters schreef:
30-04-2021 22:54
Dank jullie wel voor het delen van jullie blunders.
Ik ben dus niet de enige die dat soort dingen heeft..
Welnee joh, die dingen kunnen toch gebeuren? Later lach je er om, let maar op! (al is het wel zuur dat een nieuw scherm geld gaat kosten natuurlijk, maar dat was ook zo geweest als je hem gewoon had laten vallen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Allemaal van die momenten waarbij je op dat moment wel door de grond wilt zakken..
Maar ach, dat gaat ook wel voorbij.
Als ik maandag maar gehad heb..
Alle reacties Link kopieren Quote
Venusss schreef:
30-04-2021 23:05
Welnee joh, die dingen kunnen toch gebeuren? Later lach je er om, let maar op! (al is het wel zuur dat een nieuw scherm geld gaat kosten natuurlijk, maar dat was ook zo geweest als je hem gewoon had laten vallen)
Klopt! 1 collega schaterde het uit en riep ' die onthouden we voor later! '
JanChsie schreef:
30-04-2021 22:44
Toen ik als beveiliger zijnde iemand moest fouilleren en vroeg of diegene z'n armen omhoog wilde doen.. die had ie dus niet..
Had ik wel gezien, maar ging op de automatische piloot. Lullig wel.

:rofl:
Ik heb in de eerste maand van een nieuwe baan mijn vingers doorgesneden tijdens het openbreken van een ampul met vloeistof. Herstel daarvan duurde een aantal maanden, inclusief 2 operaties om de pezen aan elkaar te hechten. Het gevoel in die vingers is nooit meer terug gekomen.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 30-04-2021 23:16
10.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Met mijn broek aan het stiftenplankje van het schoolbord blijven hangen 😂. Krrrgggggggggsttt deed mijn broek.

Ik moest lesgeven maar had daarvoor 200km verder een afspraak en die liep uit. Dus ik erg gehaast en ik moest echt onwijs nodig plassen. Collega nam mijn klas even waar dus ik ren naar de wc. Ruk mijn broek naar beneden en hoor: ploemp!
Shit! Telefoon in de pot. Snel eruit gevist maar helaas... er zat nog chloor in de pot en daar kon ie dan weer niet tegen 🤦🏼‍♀️. Je zag het hele scherm inwendig ineenkrimpen. Terug in de klas stootte ik ook nog keihard mijn knie tegen dat ene laatje van mijn bureau dat niet goed dicht wilde.

Een hele kar met atlassen om laten donderen toen het wieltje op een drempel bleef steken

Bij een topotoets de kaart laten hangen waar het om ging.

Naast mijn bureaustoel gaan zitten

Een eerste klas per ongeluk een schoolexamen geven over een vergelijkbaar onderwerp 🤣. Ze maakten het nog best goed ook.

Vingeren zeggen ipv vinger opsteken.

Bij een oudergesprek de verkeerde ouders voor mijn neus hebben. Ik had op de gang wel gezegd: de ouders van Pietje en toen waren ze mijn lokaal binnengekomen. Halverwege het gesprek bleek het hun kind helemaal niet zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik hielp een klant met een opvallende puist. In plaats van dat ik zei “wil je de bon nog mee?” zei ik “wil je de puist nog mee?” ........

Soms heb ik beschamende herinneringen die zich opeens bij me opdringen en me een halve zenuwinzinking bezorgen. Midden in de nacht wakker schieten, met opengesperde ogen: “die ene keer dat je puist zei in plaats van bon”. Zeg me dat ik niet de enige ben hahaha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werkte kort bij nieuwe werkgever. Tijdens de eerste werkborrek raakte ik mn sleutels kwijt.
Gevolg ; niet naar huis kunnen en blijven logeren bij de directrice.
o_o :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Doggo schreef:
30-04-2021 23:16
Ik hielp een klant met een opvallende puist. In plaats van dat ik zei “wil je de bon nog mee?” zei ik “wil je de puist nog mee?” ........

Soms heb ik beschamende herinneringen die zich opeens bij me opdringen en me een halve zenuwinzinking bezorgen. Midden in de nacht wakker schieten, met opengesperde ogen: “die ene keer dat je puist zei in plaats van bon”. Zeg me dat ik niet de enige ben hahaha.
Hahahahaha, deze blooper is goud en jouw tweede alinea zoooo herkenbaar 😅
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
We hadden een bedrijfsfeestje met mensen van verschillende locaties en wij waren er vroeg. Na een paar uur daar drinken en kletsen zonder eten kwamen er ineens speeches. Daar hadden we geen interesse meer in en we gingen gewoon door met onze gesprekken tot iemand vroeg of we misschien ook even stil konden zijn. Ik zei toen dat de enige die dit interessant vond de spreker was en dat die persoon niet moest doen of het hem wel interesseerde. De man die ons aansprak bleek onze nieuwe directeur te zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven